Nie starczy życia, żeby zdobyć wszystkie planety w No Man's Sky. Ani nawet miliona żyć

Nie starczy życia, żeby zdobyć wszystkie planety w No Man's Sky. Ani nawet miliona żyć

Nie starczy życia, żeby zdobyć wszystkie planety w No Man's Sky. Ani nawet miliona żyć
marcindmjqtx
18.08.2014 12:06, aktualizacja: 05.01.2016 15:31

Według twórców odkrycie wszystkich ciał niebieskich zajmie przynajmniej... 5 miliardów lat.

Ustalając średnią długość życia na 80 lat, potrzebowalibyśmy mniej więcej 62,5 mln reinkarnacji by zobaczyć wszystko w No Man's Sky. Pod warunkiem, że gralibyśmy „od kołyski aż po grób”.

Współzałożyciel Hello Games, Sean Murray, wyjaśnił sposób działania systemu generacji proceduralnej, który został zaimplementowany w grze. W rozmowie z serwisem IGN zdradził, że początkowo do generacji planet studio używało liczb 32-bitowych, co miało zapewnić zabawę na czas od czterech do pięciu tysięcy lat. Pod warunkiem, że na każdej z planet spędzilibyśmy tylko sekundę i błyskawicznie przenosili się na kolejną.

Jednak po długich rozmowach i przemyśleniu sprawy, okazało się, że jest to zupełnie niewystarczające. Zespół zdecydował się użyć 64-bitów, które przy identycznym czasie spędzonym na każdej planecie (1 sekunda) mają zaspokoić nasze potrzeby na około 5 000 000 000 lat. To tylko trochę więcej niż przeciętnemu graczowi zajmuje podjęcie decyzji, w co będzie grał dziś wieczorem albo nauczenie się gry na wszystkich istniejących instrumentach i mówienia we wszystkich możliwych językach.

Murray zapewnia, że już niedługo zdradzi więcej informacji o swojej produkcji. Premiera No Man's Sky planowana jest na nieokreślony czas w 2015, platformy docelowe to PC i PS4.

[Źródło: VG247]

Oskar Śniegowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)