Zmien skórke
Logo Polygamii

Na jakiej platformie Metal Gear Solid V: The Phantom Pain będzie wyglądało najlepiej?

Zaskoczenia nie ma. Konami już teraz pokazało obrazki porównujące wybrane ujęcia.

Podobnie jak kilka miesięcy przy okazji MGSV: Ground Zeroes, tak i teraz, na 3 tygodnie przed pojawieniem się Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, Konami rozwiało wątpliwości w dyskusji na temat tego, na której platformie gra będzie wyglądała najlepiej.

Na swojej stronie zamieściło kilko różnych porównań – między PS4 a PS3…

MGSV:TPP (PS4)MGSV:TPP (PS4)

MGSV:TPP (PS3)MGSV:TPP (PS3)

MGSV:TPP - porównanie wersji na PS4 i PS3MGSV:TPP – porównanie wersji na PS4 i PS3

…między Xboksem One a Xboksem 360…

MGSV:TPP (Xbox One)MGSV:TPP (Xbox One)

MGSV:TPP (Xbox 360)MGSV:TPP (Xbox 360)

MGSV:TPP - porównanie wersji gry na Xboksa One i Xboksa 360MGSV:TPP – porównanie wersji gry na Xboksa One i Xboksa 360

…oraz między wersją na PC i PS4.

MGSV:TPP (PC)MGSV:TPP (PC)

MGSV:TPP (PS4)MGSV:TPP (PS4)

MGSV:TPP - porównanie wersji na PC i PS4MGSV:TPP – porównanie wersji na PC i PS4

Czyli jest tak, jak przyzwyczaiła nas ta generacja konsol. Wersja na PS4 jest ładniejsza od wersji PS3, a wersja na Xboksa One – od wersji na Xboksa 360. Oczywista oczywistość. W bezpośrednim starciu konsol na nieruchomych obrazkach wygrywa konsola Sony (w stosunku 1080p do 900p), jednak nie ma szans z wersją na PC, która może mieć rozdzielczość nawet i 3840×2160.

Różnice widać na miniaturkach powyżej, jeśli chcecie zobaczyć je w większej rozdzielczości, zobaczcie naszą galerię lub stronę Konami.

A 1 września będziemy już się emocjonować innymi tematami niż ładniejsza tekstura tu czy tam.

Marcin Kosman

Więcej na temat: