Zmien skórke
Logo Polygamii
Wróć do profilu użytkownika Trikson
  1. 16:00 19.02.2018
    Trikson

    Jak nie zawsze mi podchodzi styl pisania i „sposób bycia” redaktora Stodolnego, tak za tego typu artykuły duży plus.

  2. 13:18 15.02.2018
    Trikson

    Bardzo bym chciał, żeby ta gra była bardzo dobra, aczkolwiek oddanie ducha Lovecrafta poprzez medium wizualne może być nielada wyzwaniem dla twórców.

  3. 19:09 12.02.2018
    Trikson

    Witamy na Poly – wielu dobrych tekstów życzę!

  4. 14:45 02.02.2018
    Trikson

    O, Bartek, skoro grasz nadal powiedz mi proszę, zmieniło się coś w sprawie głębi rozgrywki? Uwielbiałem Elite i świetnie się przy nim bawiłem, ale po jakimś czasie ten cały ogrom możliwości sprawiał, że poszczególne sposoby rozgrywki były bardzo płytkie (a mile wide and an inch deep) co sprawiło, że przestałem grać krótko po premierze Horizons.

  5. 06:52 02.02.2018
    Trikson

    bo przecież wszystko powinno być za darmo, tak? Niech Sony z Microsoftem czy innym Nintendo sobie utrzymują serwery z własnej kieszeni, ja przecież kupiłem konsolę za 800pln me media markcie to mię sie należy online. Gry też powinny być za darmo bo przecież płacę UPC za internet nie?

    Na poważnie – wszystko jest usługą – nikt nikogo nie zmusza do płacenia, korzyści są – czy wymierne do ceny czy nie, każdy powinien sobie ocenić samemu, ale narzucanie innym swojej opinii i wyzywanie ich od głupków jest trochę nie na miejscu.

  6. 19:55 30.01.2018
    Trikson

    Adam, podoba mi się kierunek, w którym zmierzają ostatnio Twoje teksty. Widać w nich Ciebie – Czytając od razu czuję się jakbym Cię znał, siedział te kilkanaście lat temu razem z Tobą i ogrywał Kolosy. Może to dlatego, że sam mam wiele podobnych wspomnień? Nie potrafię tego do końca sprecyzować ale wiem jedno – dużo ciekawiej czyta się coś takiego niż zwykłe newsy czy standardowe recenzje, których to w internecie na pęczki. Dobra robota!

  7. 14:29 25.01.2018
    Trikson

    zawsze będzie ktoś kto narzeka. Widocznie tamten format bardziej do mnie trafiał niż obecny. Tak czy inaczej róbcie swoje!

  8. 13:40 25.01.2018
    Trikson

    Nie wiemy co dzieje się w kuluarach ale racja, że dla czytelników obecna sytuacja może sprawiać wrażenie zawieszenia serwisu w próżni. Może to kwestia braku naczelnego?

    Wiadomo, wszystko płynie, świat się zmienia, niemniej jednak trochę szkoda. Szczególnie kiedy zestawi się obecny obraz ze wspomnieniami dawnego Poly gdzie praktycznie codziennie lądowały materiały wideo, organizowane były turnieje dla czytelników (np. słynny turniej w LoL) itd. itp.

  9. 10:40 18.01.2018
    Trikson

    dodać jeszcze należy, że te 70/80 usd to cena karta z softwarem + kartonu. sam soft będzie do kupienia osobno (cena obecnie nieznana), a plany do kartonu Nintendo udostępni w sieci dla każdego.

  10. 13:33 08.12.2017
    Trikson

    skończyłem właśnie zbierać zbroje z side questów, teraz czas na danie główne. Fajnie znowu wrócić do Hyrule.

  11. 10:38 08.12.2017
    Trikson

    Miło, ciekawe jaka będzie cena 1+2 packa.

  12. 19:37 05.12.2017
    Trikson

    dołączam się do kolejki oczekujących na święta.

  13. 20:55 28.10.2017
    Trikson

    Jedno pytanie – dlaczego ceny gier na Switcha podane sa w Euro kiedy eShop dla Polski wyswietla je w złotówkach?

  14. 20:26 09.10.2017
    Trikson

    My tu jestesmy caly czas, czytamy, ale komentujemy wtedy kiedy komentarze mgą coś wnieść do dyskusji 😉 Taki chyba urok poly, która wdaje mi się ma trochę wyższą średnią wieku wśród czytelników niż inne portale.

  15. 18:39 09.10.2017
    Trikson

    Większość myśli, które miałem w głowie podczas czytania artykułu została już podniesiona przez przedmówców więc nie będę się powtarzał.

    Poddać do dyskusji chciałem jednak inną koncepcję, a mianowicie tezę autora, iż nauka gry jest przeciwstawna do zabawy. Czymże więc jest? Według autora (Bartku, popraw mnie jeśli źle odczytałem Twoje intencje) jest to żmudny proces, obowiązek jakiś, który należy spełnić, żeby uzyskać dostęp do tej „fajnej” części gry.

    Otóż nie, „nauka” gry jest równoznaczna z zabawą. Co z tego, że nie przeszedłeś dziś drogi graczu kolejnej lokacji w dark souls. Próbowałeś, zmierzyłeś się z grą, zostałeś pokonany. Zauważyłeś jednak, że obrana strategia nie działa, podczas jutrzejszych 30minut, spróbujesz innego podejścia, może się uda, może znowu polegniesz ale nauczysz się uników, bloków czy kontr.

    W tego typu produkcjach nie chodzi o przechodzenie ich jak najszybciej ale (moim skromnym zdaniem) o emocje jakie granie w nie z sobą niesie.

    cytując klasyka: it’s about journey, not the destination.

  16. 18:04 07.09.2017
    Trikson

    Wszystko super, tylko za cholerę nie mogę przełknąć poczucia humoru reprezentowanego przez kórliki. Próbowałem kilkukrotnie i zwyczajnie mi to nie siedzi. A szkoda bo X-comy lubię, mario również, byłaby świetna pozycja do ogrania.

    No nic, jeszcze ~200 Koroków do odnalezienia.

  17. 15:15 11.08.2017
    Trikson

    Myślę, po informacji o obsadzeniu głównego bohatera Idrisem (do którego nic nie mam, świetny aktor ale ni jak nie pasuje do tej roli) nikt nie miał nadziei na dobrą ekranizację. Trailer to zapowiadał, teraz potwierdzają miażdżące recenzje. Szkoda.

  18. 13:33 09.08.2017
    Trikson

    Tenchu to taki ówczesny hitman tylko, że w Japonii. Nie każdemu podchodzi Łysy, nie każdemu też muszą podchodzić przygody Rikimaru i spółki. Sam wspominam je bardzo dobrze – choć ze względu na słabą dostępność gry w tamtych latach, zanim zagrałem to przeczytałem opis ze 20 razy w Konsolowym Kompendium Neo +.

  19. 13:30 09.08.2017
    Trikson

    Zgadzam się w 100% co do wytypowanych tytułów, nie mniej jednak remake samego Soul Reavera (który de facto jest drugą częścią serii) byłby nieco dziwny – remake całego Legacy of Kain jednak – to by dopiero było coś.

  20. 14:41 25.07.2017
    Trikson

    Waniliowe serwery to te sprzed jakiegokolwiek dodatku. Jako, że The Burning Crusade jest pierwszym dodatkiem, to serwer o niego oparty nie może już być okreslany mianem waniliowego.

    Zwykle używa się terminów „Legacy server” do okreslenia wszystkich prywatnych serwerów zajmujących się niedostepnym już contentem z poprzednich dodatków.

  21. 15:10 20.07.2017
    Trikson

    Upadek Rzymu ——- Obalenie Komuny —– Nintendo —— Małyszomania —– Trump prezydentem USA —>

  22. 20:53 10.07.2017
    Trikson

    Pamiętać należy, że praca barmana w Roadhouse nie polega jedynie na wydawaniu drinków.

  23. 18:24 08.07.2017
    Trikson

    Na PS3 Yakuza 4 i 5 również mocno przecenione (25 i 42 PLN) więc jak ktoś tak jak ja przymierzał się do nadrabiania zaległości to okazja jak nigdy.

  24. 19:50 07.07.2017
    Trikson

    Gram nieprzerwanie od lipca 2016 i niestety poziom wykonania Pokemon GO sprawia wrażenie jakby był to projekt na zaliczenie Informatyki w szkole niż produkt wart setki milionów dolarów. Każdy nowy patch wprowadza masę błędów, glitchy i bugów, a stare naprawiane są po łebkach bądź wcale. Wygląda to tak jakby Niantic nie posiadał, bądź ignorował raporty swojego działu QA.

    Z drugiej strony, skoro ludzie płacą za możliwość grania w tak ułomny technicznie produkt, to nic dziwnego, że łatanie nie jest na liście priorytetów. I to właśnie to karkołomne wykonanie co raz to bardziej zniechęca mnie do PoGO. Z gry, dla której wychodziłem, żeby pograć, zmienia się w grę, którą odpalam w tle wychodząc.

  25. 10:46 21.06.2017
    Trikson

    @simpson ale porównania masz strasznie dziwne. Model monetyzacji w przypadku portali internetowych (czy to o grach, czy też o polityce, czy takich ze śmiesznymi obrazkami) opiera się o reklamy tak samo jak model telewizji czy radia. Czy za kolejny odcinek klanu albo kiepskich też płacisz? podobnie śmieszny jest argument o tym, że niezależnie od treści i tak kasa z reklam wpadnie. Otóż nie. Wpadnie z tego jednego artykułu, ale czytelnik widząc że teksty są słabe więcej na portal nie wejdzie (nie obejrzy kolejnego odcinka klanu, kiepskich its.) przez co reklamodawcy będą negocjowač niższe stawki za reklamy na polygamii (czy tvp czy polsacie). To, że coś nie polega bezpośredniej transakcji wymiany towaru za pieniądze, nie znaczy, że automatycznie njakość pracy nie ma przełożenia na wynagrodzenie.

  26. 09:50 21.06.2017
    Trikson

    jezusmaria simpson, nie wiem co bierzesz, ale zredukuj dawkę bo Ci szkodzi.

  27. 20:32 20.06.2017
    Trikson

    domyślam się, że brak edycji nie jest waszą świadomą decyzją.

    Co do cierpliwości wobec „klienta” – za czasów studenckich zdarzyło mi się pracować w hotelu czy „na słuchawce” więc poniekąd Was rozumiem – i czasem współczuję, bo jako naród jesteśmy Polacy bardzo czepialscy i dużo częściej przyczepimy się do pierdoły niż pochwalimy za dobrze wykonaną robotę.

  28. 20:16 20.06.2017
    Trikson

    osobiście natknąłem się na te zadania kilkukrotnie (średnio raz na 2-3 przeloty) – może diplomacy perk ma tutaj coś do rzeczy? Albo tak jak piszesz, RNGesus za Tobą nie przepada. Tak czy inaczej obiektywnie rzecz biorąc zadania występują zdecydowanie za rzadko – a szkoda bo dodają sporo świeżości.

  29. 20:14 20.06.2017
    Trikson

    chociaż czasem im jej współczuję. Panowie redaktorzy – dużo cierpliwości do niewdzięcznych czytelników!

    PS. dodajcie w końcu edycję komentarzy 😉

  30. 20:11 20.06.2017
    Trikson

    zgadzam się. Od redakcji jednak wymagałbym wyższych standardów niż od czytelników. W końcu to ich praca.

  31. 18:44 20.06.2017
    Trikson

    zupełnie też nie chodzi mi o wyzwania, ale właśnie o zadania, które dostajemy od ludzi w systemach, bądź aktywują się na podstawie zdarzeń, które mają miejsce w systemie do którego wlecieliśmy. Może po prostu miałeś pecha?

  32. 17:39 20.06.2017
    Trikson

    „Ale to ciągle mało. Everspace aż prosi się o dodatkowe zadania, niekoniecznie skomplikowane, niewymagające kręcenia się po całej galaktyce. Po prostu – w jednym systemie dostajesz zlecenie, w drugim je wykonujesz, w trzecim zgarniasz nagrodę. I już gra stałaby się bardziej urozmaicona.” – ale przecież twgo typu zadania występują w grze niemal dokładnie w takiej formie jaką opisujesz. czasem trzeba zestrzelić ileś statków, czasem obronić inny. kiedy indziej mamy za zadanie odebrać pakunek od pilota w jednym systemie i dowieźć do innego sektora. zadań jest jeszcze kilka rodzajów a i tak nie wiem czy wszystkie mi się udało zobaczyć. Owszem, występują wg mnie za rzadko (często zdarzy się przelot bez żadnego zadania) ale jednak są.

  33. 13:48 18.06.2017
    Trikson

    Dokładnie takie samo miałem skojarzenie.

  34. 21:15 13.06.2017
    Trikson

    Świetne zagranie PRowe, zarówno gracze jak i inwestorzy, a nawet twórcy 3rd party potrzebują tego typu zapewnień ze strony wielkiego N, biorąc pod uwagę co działo się z Wii U.

    Zapowiada się świetny rok dla Switcha (co nie zmienia faktu, że i tak zazdroszczę posiadaczom PS4 ich ekskluzywnego pajęczaka!)

  35. 13:07 24.05.2017
    Trikson

    Co więcej, konta oflagowane jako cheaterskie nie moga wydawać zdobytych pokecoinów w growym sklepie, czy niąc je bezużytecznymi.

  36. 15:04 23.05.2017
    Trikson

    Nawet jeżeli przemilczymy kwestię mocy Switcha i założymy, że gry ukazujące się na PC/PS4/XBONE mogłyby ukazywac się również na konsoli wielkiego N, nie sposób zignorować faktu, że dla niemal wszystkich Switch był jedną wielką niewiadomą aż do czasu premiery. Proces stworzenia gry od A do Z to często lata pracy, ciężko więc oczekiwać aby 3rd parties miały już w zanadrzu gry na tę konsolę. Tym bardziej dostępne już w 2017. Pewnie trafi się jakiś port tu czy tam, mglista zapowiedź jeszcze gdzie indziej, ale nie nastawiałbym się na zbyt wiele przez 2017-2018. Nintendo powinno dostarczać gier 1st party, aby podtrzymać b. dobrą startową sprzedaż konsoli i tym przekonać twórców, że wydawanie gier na Switcha to dobra inwestycja. Czas na gry 3rd parties przyjdzie później.

  37. 18:14 10.05.2017
    Trikson

    +1 za zdjęcie arcymistrza Unagi w dolnej części tekstu.

  38. 07:33 22.04.2017
    Trikson

    Albo przytłoczył ich rozmiar krytyki i na prędce wymyślili taką historyjkę

  39. 19:09 27.02.2017
    Trikson

    Dokładnie tak. Gry na komórki = gry toaletowe, a jeżeli chcemy grać „w biegu” w gry z fabułą to trzeba już zainwestować w konsole przenośną.

    Dzięki za doprecyzowanie.

  40. 15:29 27.02.2017
    Trikson

    ciekawe, ale stąd już tylko krok aby takie EA czy Activision wprowadziły w kolejnej grze podobnej opcji, wzbogaconej „jedynie” o możliwość zakupu „growej” waluty za realne pieniądze.

  41. 15:27 27.02.2017
    Trikson

    Shadow of Mordor było jednym z większych pozytywnych zaskoczeń ostatnich lat. Mam nadzieję, że nie przesadzą z tymi „Fortecami Nemezis” i gra utrzyma klimat pierwszej części. Czekam.

  42. 15:17 27.02.2017
    Trikson

    Ciekawy artykuł, nie mniej jednak według mnie wieszczenie końca konsol przenośnych jest mocno przesadzone. Aby komfortowo grać na laptopie potrzeba minimum myszki (nie uwierzę, że ktoś gra na touchpadzie) lub pada. Nie bardzo wyobrażam sobie rozłożenia tego w pociągu czy na plaży (nie mówiąc już, że trzeba to ze sobą jeszcze wieźć). Pomijając jednak nawet aspekt wygody, uważam, że konsole przenośne, mimo, iż obecnie niszowe, jeszcze długo nigdzie się nie wybiorą ze względu na to co w nich najważniejsze, czyli gry. „Ale przecież są komórki!” powiecie. Owszem, jednak rynek mobilny jest całkiem inny. Gry są tworzone głównie w modelu F2P + mikropłatności, mają inny budżet produkcyjny, no i, co również ważne – ograniczenia odnośnie sterowania. Oczywiście, możemy podłączyć do tableta (ba, nawet komórki) pada poprzez bluetooth, ale ponownie, nie wyobrażam sobie komfortowego układu tego typu w warunkach transportu/wypoczynku. Siłą rzeczy produkcje mobilne to w większości „gry toaletowe” – nastawione na krótkie, kilkuminutowe sesje. Nie ma tutaj mowy o jakiejkolwiek ambitnej fabule, prowadzeniu akcji, bohaterach, z którymi gracz związuje się emocjonalnie. I to tutaj właśnie konsole przenośne mają swoją niszę, w której rządzą i (według mnie) będą rządzić jeszcze długo.

  43. 12:57 27.02.2017
    Trikson

    owszem, ale działa to na zasadzie lokalnej (jak dodanie skrótu na pulpit) i nie jest zliczane do żadnych steamowych statystyk.

  44. 15:43 23.02.2017
    Trikson

    I to są ciekawe informacje. Dzięki, że nie piszecie tylko i wyłącznie o grach ale poruszacie też tematy „okołogrowe”.

  45. 13:17 22.02.2017
    Trikson

    nooo, to może ze Switchem też się uda? Marzenia…

  46. 19:41 21.02.2017
    Trikson

    No to rzeczywiscie, 8 tras + nowe postacie to już jest coś bardzo konkretnego. Mam nadzieję, że dodatki do Zeldy też będą miały taki poziom.

    Dzięki za wyjaśnienie!

  47. 12:13 21.02.2017
    Trikson

    Jest ktoś mi w stanie wytłumaczyć jak laikowi co wyróżniało DLC do Mario Kart 8 od zalewu innych płatnych rozszerzeń oferowanych przez branżę? Pamiętam, że dodawane były nowe postaci ale czy to wszystko?

  48. 11:06 17.02.2017
    Trikson

    ” Czy innym miejscu, któremu ufacie.” – czy innego miejsca, któremu ufacie

    „Wątpię w wydanie pudełkowe dla Snipperclips: Cut it out, together!, będzie pewnie wizytówką początkowych zasobów eShopu” – Wątpię w wydanie pudełkowe gdyż/bo/ponieważ Snipperclips: Cut it out, together!, będzie pewnie wizytówką początkowych zasobów eShopu.

    wersja 2: Wątpię w wydanie pudełkowe dla Snipperclips: Cut it out, together! Tytuł będzie pewnie wizytówką początkowych zasobów eShopu

  49. 11:04 17.02.2017
    Trikson

    Podczas Nintendo Treehouse wystarczyło kilka minut, żeby mój wskaźnik zainteresowania tą grą przesunął się z „a co to?” na „biorę na premierę”.

    Mam nadzieję, że Nintendo uda się ta reanimacja couch co-opa bo to chyba rzecz, której najbardziej brakuje mi w obecnym świecie gier-wideo.

  50. 12:49 13.02.2017
    Trikson

    będzie okazja sprawdzić czy warto zainwestować w ten tytuł.

  51. 14:46 07.02.2017
    Trikson

    na chwilę obecną Bombermana nie ma w ofercie żaden duży sklep wysyłkowy. Ultima zapytana o powód wskazuje palcem na polskiego dystrybutora. Ten, mówi tylko, że gra na pewno będzie dostępna w Polsce ale nie są w stanie podać szczegółów…

    Mam nadzieję, że sprawa się wyjaśni bo jako, że switcha kupuję z myślą o lokalnym co-opie to bardziej niż w Zeldę chciałbym pograć z żoną w Bombera.

  52. 18:33 20.01.2017
    Trikson

    Miałem czekać z zakupem, ale patrząc na to ile mam czasu na granie to akurat jak skończę jedną grę to wyjdzie kolejna i kolejna i kolejna. A co tak na prawdę mnie przekonało do zakupu? Nowy Bomberman. W proste Ultra na PS3 przegraliśmy z żoną wiele godzin, więc obok pełnoprawnego bombera z trybem lokalnej kooperacji po prostu nie mogliśmy przejść obojętnie.

    Z 3DSa jestem zadowolony, mam nadzieję, że ze switchem będzie podobnie.

  53. 11:26 13.01.2017
    Trikson

    o proszę, przeoczyłem ten drobny druk mówiący o Polsce. Dzięki za wyłapanie!

  54. 11:04 13.01.2017
    Trikson

    mam nadzieję ze dzisiejsze treehouse z USA bedzie bardziej skierowane na zachodniego gracza bo po dzisiejszej konferencji ze stanowsika „biore preorder” obecnie jestem na „poczekam az sie sytuacja rozwinie”. nadal oficjalnie nikt nie potwierdzil hardware’u ale 300usd za konsole slabsza od current genow troche odstrasza. tak samo praktycznie brak tytulow na premiere.

  55. 10:59 13.01.2017
    Trikson

    wg oficjalnej strony Nintendo wycenilo,go obecnie na 90USD… chyba lekcje marketingu brali od apple.

  56. 10:57 13.01.2017
    Trikson

    no przecież to na 100% będzie dynasty warriors w świecie FE, nawet nazwa tytułu (Fire Emblem Warriors) to sugeruje.

  57. 13:30 09.01.2017
    Trikson

    Wybacz, jeżeli mój komentarz zabrzmiał agresywnie. przeczytałem dziś sporo artykułów powielających błąd związany z Nikkei i postanowiłem zadziałać aby chociaż mój ulubiony portal mógł podać poprawne info.

    Nie neguję samej kwoty i spekulacji, bo te pewnie się potwierdzą, chodziło mi tylko o niepowoływanie się na Nikkei, które to samo spekulowało na temat możliwej ceny a zostało na zachodzie okrzyknięte źródłem ją potwierdzającym.

    suma sumarum, Adam artykuł szybko zaktualizował i teraz wszystko jest jak należy.

  58. 13:24 09.01.2017
    Trikson

    dzięki za uwzględnienie i poprawkę tekstu. teraz pozostaje nam czekać na konferencję N. i liczyć, że po niej nie będą już potrzebne żadne spekulacje i domysły.

    ps. super, że zajmujecie się rownież Nintendo, które w naszym kraju nadal pozostaje niszowe. Może teraz jakiś wywiad/reportaż nt planów ConQuest odnośnie dystrybucji Switcha w Polsce? :>

  59. 20:34 02.01.2017
    Trikson

    pozostałe też już wykorzystane tylko nikt się nie przyznał.

  60. 10:08 24.11.2016
    Trikson

    – obecny event jest trzecim z kolei (halloween a potem event z okazji wprowadzenia „first of the day”)
    – funkcja nearby jest ponoc bardzo niedopracowana i de facto utrudnia lapanie pokemonow w poblizu. Glosy krytyki staja sie co raz glosniejsze (wraz z rozszerzeniem zasiegu nowego systemu)
    – druga generacja. Wprowadzenie jej przed udostepnieniem legendarnych poksow z pierwszej generacji byloby co najmniej dziwne. Z drugiej strony to Niantic wiec wszystko jedt mozliwe.
    – artykul nie wspomina o ostatnich zmianach w balansie (base stats stworkow, co wplywa na ich CP) oraz nowych wartosciach prestizu podczas walk/trenowania gymow (co wplywa na cala scene „bitewna”)

    Ogolnie jest to fajna gra, ktorej deweloper zostal zmiazdzony przez jej sukces. Jeszcze sporo czasu uplynie zanim bedzie to dopracowana pozycja (nie bez kozery najnowsza wersja na androida nadal ma numer 0.47)

  61. 20:43 14.08.2016
    Trikson

    I już nie ma: http://www.pokemonuranium.com/downloadstatement/

    Zainterweniować musieli bo to wkońcu bezprawne użycie ich znaku towarowego. Nie mniej jednak Nintendo i tak okazało się dobrym duszkiem czekając ponad 8 lat aż gra zostanie wydana (w końcu w internecie nic nie ginie nawet jeśli twórca usunie download linki – a to wyczerpuje rządania ze strony Ninny).

  62. 15:02 11.08.2016
    Trikson

    Niestety Nintendo zawsze bylo specyficzne. Z jednej strony wizjonerskie pomysly – z drugiej brak znajomosci rynku do tego stopnia, ze owe pomysly przynosily ogromne straty zamiast naleznych zyskow.

    Lubie ich gry, maja specyficzny klimat. Mam nawet 3dsa, planowalem kupno WiiU, ale patrzac na to jak bardzo zacofane jest Nintendo w niektorych aspektach (blokady regionalne niech posluza tutaj za najmniejszy przyklad) skutecznie moj zapal ostudzily.

  63. 17:21 09.08.2016
    Trikson

    A to sorry, moj blad i dzieki za wyjasnienie!

  64. 13:46 09.08.2016
    Trikson

    Udalo mi sie zalapac – po pracy jak pojde na spacer dam znac jak to dziala. Jako ze mieszkam na obrzezach malego miasta to jedyne co widze na chwile obecna to sightings wygladajace tak: http://imgur.com/a/Y09Pi

  65. 12:54 15.06.2016
    Trikson

    Konferencje konferencjami, ale widzimy tutaj dwie odrębne strategie:

    – Microsoft, który rozszerza pulę potencjalnych odbiorców swoich tytułów na graczy PCowych (celując w większą sprzedaż z gier)

    – Sony, które stara się zachęcić do zakupu samych konsol poprzez całą masę exclusive’wów niedostępnych nigdzie indziej

    W powyższym kontekście trochę dziwi brak informacji o PS4 Neo, która pozwoliłaby podjąć decyzję o wstrzymaniu się / zakupie konsoli niebieskich.

    To, która strategia okaże się lepsza pokaże nam najbliższy rok (albo i nie, bo w część zapowiedzianych teraz tytułów raczej nie zagramy przed czerwcem 2017).

    Dla mnie najważniejszym jest fakt, że oba obozy zaprezentowały sporo ciekawych gier, jednak ze względu na osobiste preferencje mój głos w ankiecie poszedł do Sony (Santa Monica, Quantic Dream i Kojima to studia/twórcy przy których dziełach bawiłem się świetnie w przeszłości).

  66. 08:52 13.06.2016
    Trikson

    Ta kolekcjonerka Dishonored robi wrażenie, Zupełnie nie wiem dlaczego autor tak negatywnie do niej podchodzi. W dobie pre-order packów i edycji kolekcjonerskich napakowanych głównie cyfrową zawartością, taka edycja jak przedstawiona powyżej przypomina czym powinny być edycje kolekcjonerskie (szczególnie, że 99 USD, przy cenie podstawowej wersji ustalonej na 60USD również nie jest jakąś zaporową kwotą).

  67. 08:39 01.04.2016
    Trikson

    To „zawianie” miało charakter jak najbardziej pozytywny.

    Brakuje mi takich historii okołoredakcyjnych w dzisiejszych mediach growych więc trzymam kciuki za realizacje planów.

  68. 07:58 01.04.2016
    Trikson

    Narzekanie na naczelnego w tekstach; jakoś tak zawiało prasa komputerowa z przełomu wieków.

    Swoja droga w przeszlosci na Poly wiecej bylo materialow (wideo i nie tylko) pozwalajacych czytelnikom blizej poznac redaktorow i zycie w redakcji. Planujecie wrocic do tego typu tworczosci czy to juz piesn przeszlosci zamknieta na klucz w kanciapie agory?

  69. 15:11 10.03.2016
    Trikson

    Wszystko fajnie ale ten system szyn całkowice przekreśla u mnie grę. Nie wiem jak można by zrobić dobry gameplay ograniczając tak bardzo ruchy graczowi. Może twórcy udowodnią, że się mylę, ale jakoś na to nie liczę.