Zmien skórke
Logo Polygamii
Wróć do profilu użytkownika Adam Piechota
  1. 17:55 22.02.2018
    Adam Piechota

    Hej, to po prostu literówki. Poprawione, dzięki 🙂
    I jasne, no pewnie. Ale odbiór i krytyka tej gry to cudowna sprawa. Ja zazwyczaj tymi filmikami jestem zachwycony. Boję się wyłącznie, że gameplayowo wyjdzie z tego trzecioosobowa horroro-strzelanka

  2. 18:23 21.02.2018
    Adam Piechota

    Lilo i Stwitch

  3. 16:15 21.02.2018
    Adam Piechota

    Zdecydowanie tak! Aż żałuję, że o nich sobie nie przypomniałem w trakcie pisania!

  4. 10:28 21.02.2018
    Adam Piechota

    Platyna w Paradise zajęła mi czterdzieści godzin. Konsola przez rok musiałaby leżeć w toalecie 🙂

    Ale hej, to prawda. Switch powinien udźwignąć Paradise. Brak portu jest zaskakujący.

  5. 22:45 20.02.2018
    Adam Piechota

    Właśnie, to ostatnie zdanie! Switch jest na dobrej drodze, by przegonić liczbą użytkowników Xboksa. Chętni do grania nie powinni stanowić problemu. Tym może być ewentualna optymalizacja samego portu. Choć słabszy technicznie Rocket League niż na pozostałych platformach to (i tak) jedna z najpopularniejszych pozycji na Switchu

  6. 13:31 20.02.2018
    Adam Piechota

    Dobrze to czytać. Totalnie szanuję mocne „wejście” w jakąś społeczność. Chociaż czy Ubisoft rzeczywiście potrzebuje jeszcze monetek od Ciebie za elitarne skiny? Nie potępiam samego czynu (sam tak robię przy mniejszych pozycjach, które wyjątkowo mnie zachwyciły), ale tutaj mówimy o molochu, który właśnie przyznaje, że bardziej opłacalne jest pielęgnowanie oryginału niż dłubanie nad kontynuacją. Na pewno już wsparłeś dalszy rozwój.

  7. 13:24 20.02.2018
    Adam Piechota

    Zawsze miałem podobne wrażenie („wolniejszy C-S”). I zawsze jak mnie nachodzi dzika myśl „a gdyby dać sobie spokój z japońszczyzną i pójść w strzelanie”, to wyobrażam sobie miesiąc przy Siege’u albo… The Division

  8. 17:44 18.02.2018
    Adam Piechota

    I o Polyludkach również! 🙂

  9. 16:31 15.02.2018
    Adam Piechota

    Ja na weekend sprzedaję duszę Golf Story. Czy tylko mnie się wydaje, że ta gra ma… najlepsze wibracje „ever”? 😀

  10. 16:21 15.02.2018
    Adam Piechota

    Jo, jo, jo, i jeszcze raz jo. Ma jednak te momenty „zamknięte”, które naprawdę powinny mocno zyskać na zmianie. Chociażby sekcje skradane!

  11. 14:24 14.02.2018
    Adam Piechota

    Oj tak. Szopa też wielbię <3

  12. 14:24 14.02.2018
    Adam Piechota

    Gra w tej „wersji” kilka razy usuwała z konta gracza wszystkie smocze jajka. Można było się przemóc i zbierać od nowa. Ale robiła też to samo w pierwszej sekundzie walki z ostatnim bossem, przez co nie dawała się po ludzku skończyć.

  13. 13:09 14.02.2018
    Adam Piechota

    #truestory. Skończyłem dopiero kilka lat później, jako bardziej świadomy gracz, znajdując oryginał w świetnej formie.

  14. 12:17 14.02.2018
    Adam Piechota

    Dzięki „Tomorrow’s Harvest” zdałem pierwszy stopień studiów 😀

  15. 11:05 14.02.2018
    Adam Piechota

    MARIO

  16. 11:02 14.02.2018
    Adam Piechota

    SPYRO

  17. 15:21 13.02.2018
    Adam Piechota

    Coś reckopodobnego. Unikamy recenzowania remasterów/portów, ale ten w naszych oczach zasługuje na dłuższy tekst. Głównie przez to, CO (a nie JAK) odświeża. Ale jednak 🙂

  18. 15:19 13.02.2018
    Adam Piechota

    Jako że napawam się właśnie piękną ścieżką dźwiękową Golf Story, to muszę kiwnąć głową

  19. 15:18 13.02.2018
    Adam Piechota

    Mnie niedawno trochę otworzył oczy jeden z odcinków podcastu Niezatapialni (z takim jednym panem znajomym), z gościnnym występem tego eks-dziennikarza, co serio sprząta. I przestaję się przejmować. Kupuję dodatki, gdy podstawka mi nie wystarcza. Olewam kosmetykę. Ale czasem sobie motywy do 3DS-a kupuję za kilka złotych. Nie należę do większości najwyraźniej. Albo się starzeję.

  20. 15:10 13.02.2018
    Adam Piechota

    Oj tak. Nie sposób babusieńki pod telewizorem zagłuszyć. Przy tej grze po raz pierwszy (no dobra, jeszcze przy The Last Guardian) pożałowałem, że nie mam Pro

  21. 15:08 13.02.2018
    Adam Piechota

    Ale wiesz, że ja się zgadzam właściwie ze wszystkim, co piszesz? Dla mnie zrecenzowanie tego jest po prostu olbrzymim problemem. Bo mógłbym sobie częściowo przekopiować to, co pisałem o serii przez ostatnie cztery lata na Polygamii (na przykład wyciąć Arty i kampanię KOLEŻKOTA z recenzji Generations) i w większości nadal by pasowało. Tymczasem World celuje w dużo sporych zmian, a nie wszystkie pokochałem. Musiałem sobie sam wejść pod skórę tutaj. Dla laików, na zachętę, był ten tekst o „pięciu powodach”, do nich także kieruję wersję tl;dr pod recką 🙂

    Dla mnie monhunowy grinding to, oczywiście, nie „po prostu grinding”. Muszę stosować skróty myślowe, inaczej wyszłaby mi tutaj publikacja naukowa, a nie portalowa recka 😀 Monster Hunter jest grą o pogoni za króliczkiem. Nie o bezsensownym grindzie. Człowiek chce to przecież robić. Chce uczyć się, kombinować, współpracować z innymi. Ale coś tam go popycha i to skracam do tego nieszczęsnego „grindingu”.

    Niemniej na pewno mi przyznasz, że widać – World przygotowany jest pod „remonty duże i małe”, pod deelceki, pod wersje ultimate. Jest „nowym początkiem”, a nie „ślicznym podsumowaniem”. I wiem, że podobnie było z początkami każdej generacji. Ale od jakiegoś czasu rozpieszczani byliśmy nie początkami, tylko właśnie rzeczami poremontowymi.

    Ostatecznie zgadzamy się z werdyktem, to dla mnie najważniejsze. Że zagrać powinien każdy spełniający określone przez nas kryteria.

  22. 12:45 13.02.2018
    Adam Piechota

    :O mikrotransakcyjna prokuratura już jedzie! (na płonących koniach!)

  23. 11:47 13.02.2018
    Adam Piechota

    Obie gry działają lepiej niż pierwsze ich wersje, jakie ogrywałem. Bo „jedynkę” miałem nieprzyjemność przejść bez łatki na PS3, a „dwójka” mocno krztusiła Wii U. Teraz mam płynność i to dla mnie w slasherach najważniejsze. Spadki, o których wspomina Digital Foundry, są właściwie nieodczuwalne.

  24. 10:14 13.02.2018
    Adam Piechota

    Jeżeli celujesz przede wszystkim w te dwa tytuły, to „historii” Ci one nie dostarczą. Ale klimat w przypadku Zeldy totalnie miażdży. A Marian jest najlepszą platformówką ostatnich kilku lat. Z portami mam podobnie, chociaż te z Wii U i starszych sprzętów (The World Ends With You!) mają sens. Indyki „skill intensive”? Teoretycznie jest pro controller. Ale wczoraj sobie normalnie w trybie przenośnym odpaliłem Bayonettę i nie poczułem dyskomfortu. A łapska mam wielkie.

    Najlepiej – zerknij na Switcha gdzieś, w sklepie, u znajomych. Ta konsolka szybko robi „pierwsze wrażenie”. Godzinka i będziesz rozumiał, czy dołączasz do fanów, czy nie. Ja z zestawem PS4 + Switch czuję się panem świata.

  25. 10:06 13.02.2018
    Adam Piechota

    Wcale bym się nie zdziwił. New 3DS miał rozpocząć też całą linię gierek na wyłączność, a wyszło jak wyszło. Niemniej wersja Slim, New, Mini czy jakakolwiek inna, ale „poprawiona” to raczej pewniak

  26. 09:59 07.02.2018
    Adam Piechota

    Ja bym bardzo chciał, żeby każdego tygodnia była recka jakiejś eshopowej perełki. Musielibyśmy tylko pracować po trzydzieści godzin dziennie (i nie mieć innych zajęć poza Poly). Priorytet ma jednak Bayonetta. Ale Owlboya kupuję w dniu premiery. Bierz tego Switcha, nie będziesz żałował. Maciu i Patryk na wylocie też się zaopatrzyli i trochę wariują na jego punkcie. Stardew Valley daje radę. Mam już ponad trzydzieści godzin, inwestuję w kaczki 😀 I jo – ekran konsolki jest perfekcyjny do pikselartów

  27. 14:07 06.02.2018
    Adam Piechota

    O jejuś, to prawda. Dziękuję, naprawdę miałem jakiegoś brainfarta

  28. 11:57 06.02.2018
    Adam Piechota

    Załóż „niekrzaczkową” załogę i pociesz tym, że masz barwne życie. Oni nie śpią od premiery, dlatego grają z nami 🙂

  29. 11:55 06.02.2018
    Adam Piechota

    Nie. To wygoda. W indyki najwygodniej grać na Switchu. Na tyle, że czasem rozważam ponowny zakup starszej produkcji na Pstryku. Piszę o tym od dobrych kilku miesięcy, nie powinieneś być zdziwiony.

    Owlboy jara mnie od pecetowej premiery, rad jestem, że trafi wreszcie na konsole. W tym przypadku chodzi mi jednak o to, że w 2016 roku nie dostał nawet ćwierci publicznej uwagi, jaką powinien. A że nie było recenzji na Polygamii? Zdarzało się, zdarza i zdarzać będzie – nie ogramy wszystkiego. Nawet tego „wszystkiego”, które chcielibyśmy ograć.

  30. 11:41 05.02.2018
    Adam Piechota

    Tak, pamiętam RTL7, ale Dragon Ball leciał później również na TVN7, prawda? Wtedy właśnie oglądałem

  31. 11:58 30.01.2018
    Adam Piechota

    beep

  32. 09:54 26.01.2018
    Adam Piechota

    Normalnie napisałbym „hej, ale przecież 3DS to teraz malutki wydatek”. No ale racja, to trochę bez sensu. Życzę wytrwałości i wyśmienitego portu. Jest na co czekać.

  33. 11:27 23.01.2018
    Adam Piechota

    Nie inaczej!

  34. 15:58 15.01.2018
    Adam Piechota

    O raju. A może chodzi o komfort grania w każdych warunkach? Po prostu indyki dobrze smakują na Pstryku

  35. 16:06 15.12.2017
    Adam Piechota

    Jest jeszcze Nia, która aparycją przypomina deskę. Nad niektórymi postaciami pracował Tetsuya Nomura, więc ja sobie wygodnie zrzucam całą winę na niego. Bo ogólnie chłop psuje nieco ten szlachetny gatunek

  36. 16:04 15.12.2017
    Adam Piechota

    Nie, niestety, odpuściłem betę MonHuna, bo ja tak ogólnie nie przepadam ze betami. Zagram sobie po premierze, jak człowiek. I sfiniszuję do tego czasu rozpoczęte niedawno Devil Survivor 2, bo jak World wciągnie, to ja wiem, jak będzie wyglądało moje życie 😀 #zadużogierków

    Mijają dekady, a spodnie w stylu Tidusa nadal straszą nas z tych joterpegów 😀

  37. 18:47 20.10.2017
    Adam Piechota

    Dziwne, że czekałem na ten żart trzy lata 😀

  38. 17:21 10.10.2017
    Adam Piechota

    Tak, dokładnie tak samo działały te gry oryginalnie na SNES-ie. Piętnaście klatek Star Foxa to w sumie mocna udręka. Gra trafiła zaś na konsolę ze względu na jej kultowy status w Stanach Zjednoczonych.

  39. 13:06 10.10.2017
    Adam Piechota

    Kłaniam się. O tym, jak dobrze się gra w Forzę (każdą właściwie, cholercia), powstały całe epopeje. Teraz przyszedł czas na przywdzianie obcisłego stroju i walkę z niesprawiedliwością. Forza Gotham! I byłbym krzyknął, że „do Batmobilu”, ale Batmobil jest zablokowany za siódmym poziomem kolekcjonera.

  40. 13:03 10.10.2017
    Adam Piechota

    To wciąż za mało. Bo trzeba doliczyć dwie stówki na grę. Nie wiem, może „Pay3Win”?

  41. 17:09 04.10.2017
    Adam Piechota

    „Jeden z” – proszę, poprawiłem Ci. Ale może to ja, bo wciąż dobrze wspominam Sunset Overdrive i Forzę Horizon 3

  42. 09:50 27.09.2017
    Adam Piechota

    Farpoint z dildoletem (nazwa wymyślona przez Macia, jedyna obowiązująca w redakcji)

  43. 18:52 07.09.2017
    Adam Piechota

    Jeżeli tego nie podkreśliłem wystarczająco w recenzji – nienawidzę Kórlików. Ten ich humor jest obecny głównie przez pierwsze dwie godziny zabawy. Potem łagodnieje i całość staje się bardziej interesującą, delikatną drwiną z uniwersum Mario.

  44. 18:50 07.09.2017
    Adam Piechota

    Racja. Biczuję się w ramach pokuty

  45. 15:13 04.09.2017
    Adam Piechota

    W piekarni za bułki również płacisz swoim czasem?

  46. 14:27 04.09.2017
    Adam Piechota

    Darmowej dla Ciebie, simpson, o to chodziło 😉 po co ktoś miałby ukrywać, że tutaj pracuje?

  47. 17:03 01.09.2017
    Adam Piechota

    Miłe słowa znaczą bardzo, bardzo dużo. Zwłaszcza w sieci, gdzie od darmowej treści oczekuje się jak najwięcej, a ewentualne komentarze ogranicza do krytyki. Ale sam jestem w szoku, że wyszło aż 36 tekstów. Nie miałem jeszcze tak intensywnego okresu na Polygamii. Jakiś Rozchodniaczek i do łóżka, bo dopiero teraz odeśpię Kolonię. Patryk chyba podobnie.

  48. 15:57 01.09.2017
    Adam Piechota

    Jest jeden bolid z lat 80., pięć z lat 90. i sześć z początku nowego stulecia. Pełna lista:
    https://www.motorsport.com/sim-racing/news/f1-2017-classic-car-list-complete-933076/

  49. 16:25 31.08.2017
    Adam Piechota

    Samorost 3 🙂

  50. 12:55 30.08.2017
    Adam Piechota

    Złe porównanie. Bo jak „wyścigi”, to „strzelanki”. A jak „strzelanki z zombie”, to już „street racery”. I tak, były już tak wyeksploatowane w pewnym momencie, że po prostu zdechły.
    Areny są niewielkie, ale mają wystarczającą przestrzeń. To inny typ rozgrywki, tutaj musisz biegać bez przerwy w kółko. Jeśli zatem były jakieś murki, to ich po prostu nie odczułem na tyle, bo to zapamiętać.

  51. 11:07 29.08.2017
    Adam Piechota

    Dla mnie na co dzień, gdy nie piszę akurat kolejnych tekstów, VR = PSVR (to mam w domu), dlatego jestem zazwyczaj mocno sceptyczny. To niedopieszczony sprzęt, przyznasz na pewno.

    Tak, Moss ma później trafić na pozostałe hełmy. Twórcom marzy też się większy sequel. Niech tworzą i niech ten słodziak się uda 🙂

  52. 07:52 29.08.2017
    Adam Piechota

    Z tych japońskich: Lost Sphear, Secret of Mana, Ni No Kuni, Dragon Quest XI, Strange Journey Redux, (prawdopodobnie) Kingdom Hearts III. Nie pasito?

  53. 15:31 28.08.2017
    Adam Piechota

    Nie dam sobie ręki uciąć, bo to były ostatnie godziny gamescomu, ale – nie ma 😀

  54. 17:14 27.08.2017
    Adam Piechota

    To pewnie dlatego, że bardzo długo trwała pojedyncza sesja. Z tego, co widziałem, chłopaki wspólnie polowali, a wiadomo, jak to się w tej serii może rozciągnąć. Dla porównania – kolejka przed Super Mario Odyssey była o wiele dłuższa, ale tam miało się dziesięć minut i narka. W połączeniu z dwudziestoma (plus-minus) stoiskami działało to dużo sprawniej. Monster Hunter World było jedynym interesującym mnie tytułem, którego nie udało mi się choćby liznąć.

  55. 16:08 27.08.2017
    Adam Piechota

    3 godziny stania w kolejce, gsg, i to w dniu prasowym, bez rodzin z dziećmi. Z bólem serca, ale musiałem odpuścić.

  56. 11:46 25.08.2017
    Adam Piechota

    Co do grafiki – jest w porządku. Asasyński poziom, glitchów generalnie nie uświadczyłem. Z muzyką wolę poczekać do premiery, ale te utwory, które dotarły do mnie przez targowy szum, wydają mi się fantastyczne: mroczne, z oczywistym orientalnym posmakiem

  57. 21:10 24.08.2017
    Adam Piechota

    Zza pleców. Widziałem grę w ruchu na Gamescomie

  58. 01:30 23.08.2017
    Adam Piechota

    Podbijam odpowiedź Pawła. Tytuł powiedziałem zresztą Patrykowi maksymalnie kwadrans po testach. W tym przypadku skojarzenia są jednoznaczne, co zresztą dokumentuje podobny pomysł na innych portalach. To zatem nie przypadek, że „Szybcy i wściekli” 🙂

  59. 12:49 09.08.2017
    Adam Piechota

    MediEvila z podobnymi problemami z kamerą współczesny świat by już nie zaakceptował. Nie mam pewności do MGS-a, bo Twin Snakes pokazał, że tutaj lepiej sprawdzały się klasyczne rozwiązania. Ale że grałbym we wszystko (może poza Tenchu, którego fenomenu jakoś nie rozumiałem) to wiadomka

  60. 12:25 03.08.2017
    Adam Piechota

    Spokojnie, Panowie, to moja sprawka. Przypominam, że na południu Polski było wczoraj grubo ponad trzydzieści stopni. Swoją drogą szkoda, że polski oddział Ubi nie wolał zaryzykować z „Kurlikami”. A Kingdom Battle nadal mnie jara!

  61. 11:43 03.08.2017
    Adam Piechota

    Wielu dziennikarzy narzeka, więc problem nie dotyczy wyłącznie mojego sprzętu. No ale na tym samym telewizorze ogrywałem PaRappę, Rock Bandy czy rytmiczne minigierki w Yakuzie lub Splatoonie.

  62. 09:47 29.07.2017
    Adam Piechota

    Jejuś, ja też mam tribala ^^

  63. 16:22 28.07.2017
    Adam Piechota

    DS-y to osobna generacja platform przenośnych Nintendo. Umieścimy je pomiędzy GBA a 3DS-ami

  64. 16:20 28.07.2017
    Adam Piechota

    Chochlik taki!

  65. 13:33 26.07.2017
    Adam Piechota

    Osobiście przeczuwam grecką tragedię z tym płatnym online. No ale nie zaprzątam tym sobie głowy do 2018 roku

  66. 12:58 26.07.2017
    Adam Piechota

    W pewnym momencie musieli ogarnąć problem lewego Joy-Cona, bo temat ucichł w sieci. albo to stało się w aktualizacjach. w kwietniu miewałem jeszcze nieprzyjemności z synchronizacją, dziś nie mam wcale (a egzemplarz premierowy)

  67. 10:52 25.07.2017
    Adam Piechota

    I bardzo dobrze, bo dla takich graczy, jak Ty, to powinno być kilka tygodni szalonego maniaczenia. Ja również zjawiam się na serwerach. Ale dopiero po obowiązkowej sesji w Arms.

  68. 10:43 13.07.2017
    Adam Piechota

    wiedziałem!

  69. 14:07 12.07.2017
    Adam Piechota

    Oj, nie-nie. Arms nie było niedokończone. I nie miało kilku trybów na krzyż. Dla mnie gra, którą odstawiam po miesiącu, nie oznacza od razu wtopy. To standard. Bardzo rzadko jest jednak tak, że intrygujące bonusy pojawiają się regularnie i naprawdę trzymają przy grze (mimo całej góry nowszych rzeczy do ogrania). Tak robiło Splatoon. I tą ścieżką podąża na razie Arms

  70. 13:16 12.07.2017
    Adam Piechota

    Że też na to nie wpadłem! <3

  71. 12:56 10.07.2017
    Adam Piechota

    To racja, mój błąd. Niemniej sprowadził wtedy na siebie ostrą krytykę. A nawet przeprosił za brak wyczucia.

  72. 16:39 05.07.2017
    Adam Piechota

    Albo Digital Devil Saga <3 (fun fact, mój pierwszy tytuł okołomegamowy w życiu). O tym, że Devil Survivor 2 za bardzo przypomina "jedynkę", już czytałem. Ale sporo czasu już minęło i recykling nie powinien mi tak mocno przeszkadzać. Dobrze wiedzieć, że mamy wśród czytelników atlusowców.
    Całkiem poważnie przymierzam się także do startu z Etrian Odyssey. Jestem zupełnym laikiem. Ale skoro to również lochołaz FPP – powinno kliknąć

  73. 10:23 05.07.2017
    Adam Piechota

    Nie była ogrywana na Pro. Nie posiadam Pro i nie będę posiadał Pro. To taki wyraz osobistego buntu 🙂

  74. 08:39 05.07.2017
    Adam Piechota

    A jednak coś jest w tej pozycji, bo coś mnie trzymało przy konsoli 40 godzin. Zupełnie unikalna atmosfera? Zbyt głęboki na własną szkodę system? Ten poziom trudności? Czułem się, jak gdybym grał w coś nie do końca idealnego, ale co zapamiętam do końca życia. Bo nigdy niczego podobnego do Soul Hackers nie zobaczę.
    Osobiście jestem fanem tutejszych mechanik związanych z demonami. Kręciło mnie, że nie wystarczy szczęśliwa negocjacja, ale potem jeszcze trzeba pół godziny te dziwactwa szkolić. A wolne walki? Owszem, ale skoro większość da radę zautomatyzować, to nie odczuwałem.
    Przerwę od SMT zasponsorował mi obecnie Dragon Quest VII (po tych techno-odpałach klasyczny do zgrzytu zębów setting wypada nawet świeżo), ale potem wracam. 3DS-owa wersja Devil Survivor 2 już czeka.

  75. 11:45 04.07.2017
    Adam Piechota

    CTR działa do dziś. Szczególnie wersja na PS3, która pozwala na kilkuosobowy multiplayer bez multitapa. Ale jasne, że podwójny zestawik CTR + CNK we współczesnej oprawie wciągnąłbym bez zastanowienia

  76. 11:42 04.07.2017
    Adam Piechota

    Ja mam awersję do Basha. Ale dlatego, że nigdy nie grałem w nią z kimś, tylko próbowałem wyżyłować w singlu. Wtedy przekraczała moje rozumienie terminu „trudny”

  77. 08:28 29.06.2017
    Adam Piechota

    Nigdy się nie zmieniaj, estevez, Twój upór jest niesamowity. Nie, to moje niedopatrzenie, więc poprawiam

  78. 08:56 28.06.2017
    Adam Piechota

    To temat stary jak te retrokonsolki. Zawsze lepiej się kalkuluje „prywatna” emulacja. Ale nie o to w całym doświadczeniu chodzi.

  79. 08:55 28.06.2017
    Adam Piechota

    „Szukajcie, a znajdziecie”. Ja swojego zamówiłem w HDmarkecie, nadal są otwarta zamówienia przedpremierowe:
    http://www.hdmarket.pl/pl/p/Konsola-Nintendo-Classic-Mini-SNES/1381

  80. 11:40 27.06.2017
    Adam Piechota

    Jo, w tym roku Ninny dało radę. Spodziewałem się Splatoona, Arms i Odysei, dostałem znacznie więcej. Zdecydowanie najlepszy Spotlight od momentu, gdy dali sobie spokój z konferencjami na żywo. Mają dobry rok i sprzęt, który (na razie) mocno interesuje graczy. I to w niczym nikomu nie powinno przeszkadzać

  81. 15:00 26.06.2017
    Adam Piechota

    Rzeczy z półki „chińskie bajki” zdecydowanie lepiej szukać na ebayu

  82. 12:48 26.06.2017
    Adam Piechota

    Ja wyrwałem „dwójkę” za 70 zł na początku 2016 roku. I widzę, że jakoś turbo nie podrożała (chyba że musisz mieć w folii). Odsłony z PS2 mają tak wyjątkowy klimat, że bardzo wątpię, by remake pod tym względem podołał. Muzyka, rzuty kamery, sztywne animacje. Nie pozbyłbym się oryginału nawet po potwierdzeniu drugiego Kiwami. Taki to ze mnie dziwak.

  83. 11:26 22.06.2017
    Adam Piechota

    I nagle okazałoby się, że żaden wielki portal świata nie kończy gier do recenzji. Trochę podupadłaby ich dotychczasowa renoma

  84. 09:54 22.06.2017
    Adam Piechota

    nie miałem odpowiedniego sprzętu, żeby sprawdzić. na moim „japku” śmiga bez problemu. to zapewne kwestia godzin.

  85. 18:35 21.06.2017
    Adam Piechota

    Choć uwielbiam rytuał farbowania, z radością przyjmę pozbawione go polowania. I uciekające wiem-dokąd-bo-widzę wywerny. Ja się najbardziej boję, że World technicznie nie da rady. Ale czekam, jak najbardziej czekam. Na 3DS-ie zrobili już raczej maks tego, co mogli

  86. 11:14 21.06.2017
    Adam Piechota

    I z jednej strony myśl „fajnie, czyli mógłbym zacząć od „piątki””, a z drugiej „tak nie wolno, trzeba po bożemu” 😀

    W Puyo jest więcej, niż pokazywano w reklamówkach. Jest kampania jednoosobowa, spora. No i – dla mnie to kluczowe – jest uzależniające multi dla czterech Joy-Conów. więc jak zbierają się goście, zagrać może każdy. Cena i tak stówkę niższa niż Bomberman na starcie, stąd moja decyzja.

  87. 10:33 21.06.2017
    Adam Piechota

    A ja nie zniechęcam, bo Kamiko jest urocze. Ale ubijam oczekiwania do odpowiedniego poziomu 🙂 zwłaszcza że powoli w eShopie rośnie jakaś konkurencja. Moje switchowanie w czerwcu to: Arms, Kamiko i (werble!) Puyo Puyo Tetris. O tym ostatnim jeszcze napiszę.

    O, czy w Disgaeę mogę grać bez znajomości wszystkich poprzednich?

  88. 09:17 21.06.2017
    Adam Piechota

    FPP, dlatego nie liczę 🙂 Był jeszcze Metroid Prime Pinball, którego również nie liczę 😀

  89. 21:12 19.06.2017
    Adam Piechota

    Dzięki, poprawiam.
    Na Switchu, w trybie przenośnym jest już „prawie” 30 fpsów (są lokacje, które przerastają wszelkie patche). Można wybaczyć. Cała letnia wataha (Arms, Mario Kart, Splatoon) cierpałaby o wiele mocniej, gdyby zdarzały się spadki.

  90. 12:27 16.06.2017
    Adam Piechota

    Chociaż Skyrima i tak uwielbiam

  91. 12:27 16.06.2017
    Adam Piechota

    „Jakość” – czyt. „sprzedaż”

  92. 12:31 15.06.2017
    Adam Piechota

    Tak, to też się – wbrew pozorom – liczy. Bo wraz ze zmianą sprzętu szły kompromisy techniczne. Choć dzięki temu M2 jest najbliższą horrorom produkcją na Game Boyu 🙂
    Ale: liniowa rozgrywka, motyw „dobijania Metroidów” z licznikiem na ekranie. Jasne, że gigantycznych zmian mniej niż w drugiej Zeldzie czy Castlevanii, lecz wystarczająco, by szukając czarnej owcy klasycznej trylogii, wskazać właśnie „dwójkę”.

  93. 22:03 13.06.2017
    Adam Piechota

    Ja nie jestem pewny (to był dłuugi dzień, pamięć średnio działa), ale wydaje mi się, że obiecywano mi to, gdy szykowałem się w 2013 roku do zakupu konsoli ósmej generacji 😀
    E3 nie było słabe. Było mniejsze niż w zeszłym roku, owszem, ale znośne. Choć to temat, który na pewno za chwilę poruszymy w zaciętym i olbrzymim Klubie Dyskusyjnym. Jestem w szoku, które konferencje z tego roku będę rzeczywiście jakoś wspominał.

  94. 21:39 13.06.2017
    Adam Piechota

    Oł :/ no to trzeba poprawić

  95. 20:37 13.06.2017
    Adam Piechota

    No i jeszcze Colosseum (Snapa pomijam, choć to kultowa pozycja w niektórych kręgach). Chodziło mi o te stuprocentowe, „rdzenne” Poksy.

  96. 12:03 09.06.2017
    Adam Piechota

    Wydaje mi się, choć to stwierdzenie sprzeczne z oficjalnym wyjaśnieniem Sony, że Wipeout utracił „status AAA”, gdy stał się system sellerem PSP. Potem wydanie na PS3, początkowo wyłącznie w cyfrze, żeby „zachęcić twórców do wydawania cyfrowo także większych tytułów”. Potem znowu Vita. Taak. Wipeout coś przegapił na szóstej generacji konsol.
    Najlepszą ścieżką dla serii byłoby podjęcie pomysłów Fusion. Ostatniej tak dużej odsłony. (no i tamte trasy, o mamo)

  97. 10:39 07.06.2017
    Adam Piechota

    ja pozostaję sceptyczny. ale za Twoim życzeniem idzie motywacja, że to (być może) ostatnia tak duża premiera na 3DS-ie, więc wypadałoby postarać się nieco mocniej 🙂

  98. 11:34 06.06.2017
    Adam Piechota

    Dodatkowo N może rozbić bank dobrze skomponowaną Virtual Console – to dla nich olbrzymi biznes. Podczas gdy Sony wrzuci od niechcenia kilkanaście klasyków gdzieś na same dno sklepiku. Ale przynajmniej dobrze ożywiają stare wspomnienia: PaRappa, LocoRoco, WipEout, Crash (ileż bym oddał za zapowiedź trylogii Spyro na E3!)

  99. 13:47 31.05.2017
    Adam Piechota

    Bo ja pewnie już o całym albumie myślałem.
    A może Signify 😉

  100. 10:17 30.05.2017
    Adam Piechota

    Żółwik. Minął rok, a oni nie zrobili za wiele. Za dwa lata na E3 znowu zobaczymy Shenmue 3, tym razem jako „pokaz siły PlayStation 5”

  101. 08:45 29.05.2017
    Adam Piechota

    Kłaniam się! Ale chłopaków nie winię w ogóle, bo etatowe granie to też masakra, zwłaszcza jak kalendarz premier tak napięty, jak w tym roku.

  102. 11:43 26.05.2017
    Adam Piechota

    Z oryginalnego cyklu najlepiej wspominam piekielny hałas, jakim mój poczciwy pecet wypełniał pokój, gdy próbowałem włączyć pierwowzór. Prolog w knajpie to jak cię mogę, jakoś jeszcze, ale z chwilą startu prawdziwej gry zaczynało się zagrożenie eksplozji tego rzęcha. „Dwójki” żałuję. Teraz jeszcze mocniej.

  103. 18:15 25.05.2017
    Adam Piechota

    No, no, bez takich mi tutaj. Gdy zapowiedzieli ten model, pisałem już swoje zdanie – to bardzo dobra decyzja dla sprzedaży całej rodziny tych sprzętów, zwłaszcza w obliczu droższego Switcha i ładny wizualnie bąbel, ale jeden 3DS wystarczy mi zupełnie.
    A że kupno któregokolwiek uważam za obowiązek, to już kwestia gier. Kocham bibliotekę tej konsoli. Niezależnie od jej poziomu graficznego 😉

  104. 12:53 25.05.2017
    Adam Piechota

    I z dziesięć przed nią również (tych w dwóch wymiarach przede wszystkim)

  105. 12:17 25.05.2017
    Adam Piechota

    Ponoć najbardziej lubimy te rzeczy, które dobrze znam. Czyli powinienem lubić ten żart. Przecież słyszałem go jakieś 34028374289 razy

  106. 12:29 24.05.2017
    Adam Piechota

    Bartosz Stodolny w tekstach mozolny!

  107. 10:36 23.05.2017
    Adam Piechota

    Poczekajmy do E3. Choć i wtedy nie wróżę konsoli zbyt wielu dużych pozycji. Dużych – podkreślam. W eShopie cały czas się coś dzieje.

  108. 20:22 19.05.2017
    Adam Piechota

    A dajcie wy mi już cieszyć się piąteczkiem!

  109. 15:32 19.05.2017
    Adam Piechota

    A grałeś kiedyś na PSVR? Kwestia przyzwyczajenia, ale rzeczywiście „w środku” ciapa jest całkiem konkretna

  110. 15:23 17.05.2017
    Adam Piechota

    Nie było wtedy wielu lepszych 🙂

  111. 11:00 17.05.2017
    Adam Piechota

    Spokojnie, znam status Steins;Gate w kuluarach. to tylko sarkazm. Nier: Automata, jedna z trzech (prawdopodobnie) najlepszych gier roku też przez ogół postrzegana jest za japońskie dziwadło.

  112. 10:47 16.05.2017
    Adam Piechota

    Mogłaby. To nie jest niemożliwe. To pierwszy „rewolucyjny” Marian od wielu lat, a także pierwszy, który wywołuje realne poruszenie. Zdecydowanie jednak przydałoby się jednak jakieś większe „bum”, uderzenie od innej strony.

  113. 22:38 10.05.2017
    Adam Piechota

    Akurat o domniemanym westernowym FC pisaliśmy już wcześniej:
    http://polygamia.pl/dobry-zly-i-szemrany-czyli-far-cry-5-na-dzikim-zachodzie/

  114. 14:19 08.05.2017
    Adam Piechota

    o, dziękuję!

  115. 13:37 04.05.2017
    Adam Piechota

    hej, my też się pytamy 🙂

  116. 14:10 28.04.2017
    Adam Piechota

    Outlast i Biohazard mają ze sobą wspólną wyłącznie perspektywę.

  117. 13:07 28.04.2017
    Adam Piechota

    simpson, ładnie się wyłożyłeś tutaj. Dziwne, że kilka miesięcy po premierze nadal trzeba kogoś przekonywać, że „siódemka” jest pierwszym prawdziwym Residentem od „trójki”. (lubię RE4, ale to przecież był wtedy gigantyczny eksperyment)

  118. 11:50 28.04.2017
    Adam Piechota

    A widzisz – u mnie odwrotnie walka z Toriel.

    Spróbowałem ją oszczędzić kilkanaście razy. Zaczęła powtarzać te same kwestie dialogowe, więc nauczony doświadczeniem myślę, że kaplica, taki skrypt. No to ją próbuję zmiękczyć, pobić do niskiego paska energii, jak w Pokemonach, żeby odpuściła. Gra przewidziała takie zagranie. Po kilku „małych” ciosach zadajesz ogromne obrażenia i zabijasz „bossa”, mimo że nie chciałeś tego zrobić.
    Rozwiązanie? U mnie i u wielu zapewne – zresetować grę.
    Jednak po ponownym wczytaniu zapisu gra drwi ze mnie. Że wyłączenie i włączenie wcale nie oznacza, że jej już raz nie zabiłem. Dosłownie taki dymek dialogowy jest. Przecież to wspaniałe.

  119. 09:19 27.04.2017
    Adam Piechota

    Polać piwa, polać herbaty, polać czegokolwiek sobie życzy. Nomura to symbol kryzysu Square. A skoro z niego powoli wychodzą, powinni i jego wyprawić do domu.

  120. 13:55 18.04.2017
    Adam Piechota

    Kwestia świątyni do grania. Pod telewizorem nie mam miejsca nawet na wszystkie używane konsole. PSVR oznacza wyciągnięcie całości z szafy i podłączenie. A to nie jest komfortowe, przyznamy chyba obaj.

  121. 13:50 18.04.2017
    Adam Piechota

    Podstawowe założenie Automaty – obce maszyny ataktują Ziemię, ludzkość przenosi się na księżyc, dlatego wojna prowadzona jest przez armię androidów. To żaden spoiler. Spoilerem byłoby napisanie, jak to założenie jest później rozwijane

  122. 17:17 12.04.2017
    Adam Piechota

    Bo na cholerę było w ogóle to rozróżnienie? Po to, by Japończyków zachęcić do Xboksa. „Nasza” wersja i tak lepiej gra pod względem ładunku emocjonalnego.

  123. 17:16 12.04.2017
    Adam Piechota

    to gra, której nie powinno się sprzedawać ^^

  124. 10:02 05.04.2017
    Adam Piechota

    Posprzeczamy się najwyraźniej pod recenzją 😉

  125. 21:03 04.04.2017
    Adam Piechota

    Jejuś, no pewka. Zwłaszcza w porównaniu z maksymalnie bezjajeczną „dwójką” (tak nazywamy jeszcze przez jakiś czas Xenoblade Chonicles X, bo potem „trójka” będzie „dwójką” -.- )

  126. 13:32 04.04.2017
    Adam Piechota

    Polskie napisy w japońskim erpegu. wykryto sprzeczność.

  127. 11:57 04.04.2017
    Adam Piechota

    Nie każ mi wyliczać, ile jeszcze serii chciałbym w remasterach 😉

  128. 14:36 27.03.2017
    Adam Piechota

    W zawartości darmowej – nie.

  129. 13:29 27.03.2017
    Adam Piechota

    w tym, że widzisz ten horyzont i chcesz go zbadać. po prostu. wszyscy ogrywamy mnóstwo piaskownic i wszyscy sporo przy tym już ziewamy.

  130. 13:27 27.03.2017
    Adam Piechota

    Nie, Automata to nie jRPG. Gatunkowo to slasher z kilkoma zapożyczeniami z erpega. Pierwowzór był odrobinę bardziej erpegiem (bo miał badziewny system walki 😉 ) – przez to zapewne wrzucamy też kontynuację do tej szuflady.

  131. 13:39 23.03.2017
    Adam Piechota

    dawać!

  132. 11:51 21.03.2017
    Adam Piechota

    Remake mnie ominął, ale i tak dałbym mu szansę. To jest tak jak z pierwszym Final Fantasy. Mam NES-a Mini, mam możliwość zagrania w oryginalną wersję, która jest przeurocza, ale wybieram remake na PSP

  133. 16:24 20.03.2017
    Adam Piechota

    Pisząc recenzję, starałem się myśleć przede wszystkim o nowych w grach Taro. Reszty to mocno nie zaskoczy, ale im zazdroszczę

  134. 16:22 20.03.2017
    Adam Piechota

    Myślałem, że pisząc „trzy” masz na myśli Residenta, Zeldę i Niera 😉

  135. 16:17 20.03.2017
    Adam Piechota

    A weź dołóż rewelacyjną Yakuzę, rewelacyjne Nioh, bardzo dobre Gravity Rush – to wspaniałe, widzieć, jak Japończycy znowu wracają do gry

  136. 16:15 20.03.2017
    Adam Piechota

    Nie wspominajmy tutaj więcej o zakończeniu E – taka moja mała prośba 😉

  137. 11:53 19.03.2017
    Adam Piechota

    Jutro, mości Panie!

  138. 11:53 17.03.2017
    Adam Piechota

    Może przerzucimy się już w końcu na tego „Pstryczka”, będzie łatwiej ^^

  139. 13:18 16.03.2017
    Adam Piechota

    Hmm… Będę strasznie zły na Naczelnego, jeżeli zabierze sobie Outlasta do recenzji. Ale w codziennym życiu nie zauważam negatywnych skutków zainteresowania gore-festami. Nasz królik żyje jak księciunio od kilku lat.

  140. 14:37 14.03.2017
    Adam Piechota

    Cares. To pokazuje, jak wiernych fanów ma marka i jak mało hejterów sama Automata

  141. 14:35 13.03.2017
    Adam Piechota

    Kłaniam się. A przy okazji zwolnienia z Zeldą się cieszę, że będę mógł popstrykać w mniejsze rzeczy switchowe. Chociaż z Hyrule jeszcze przez jakiś czas nie wyjeżdżam 😉

  142. 14:33 13.03.2017
    Adam Piechota

    Czy ja wiem – wspominam, że BotW nie jest moją ulubioną odsłoną serii. Po prostu oceniamy na Poly na podstawie słów towarzyszących liczbie, a w tę Zeldę zagrać trzeba. I tyle.

  143. 11:43 10.03.2017
    Adam Piechota

    Moja druga połówka nadrabia teraz oryginał. Nigdy mi się nie znudzą te dźwięki ^^

  144. 15:14 08.03.2017
    Adam Piechota

    Patryk jeszcze nie wie, że jego „chodźcie na dwór” może rozpocząć dyskusję o regionalizmach w języku polskim!

  145. 20:08 07.03.2017
    Adam Piechota

    Z czego mnóstwo ocen to 0/10. Serio? W ogóle Ci to nie pachnie zwykłym trollem?

  146. 11:32 07.03.2017
    Adam Piechota

    Wczoraj byłem we wrocławskim HDmarkecie i wersja na Wii U stała na półce (to nie chamska reklama, to jedyny większy sklepik dla nintendofilów w naszym rejonie):
    http://www.hdmarket.pl/pl/p/Gra-The-Legend-of-Zelda-Breath-of-the-Wild-Nintendo-WiiU/1019

  147. 18:29 06.03.2017
    Adam Piechota

    Miło. Ale na recenzję musisz poczekać. Dostaliśmy grę w dniu premiery. Mam na koncie gdzieś koło dwudziestu godzin dopiero

  148. 15:47 06.03.2017
    Adam Piechota

    1-2-Switch zostało symbolem weekendowego „słyszeliśmy, że masz nową konsolę, możemy przyjechać zobaczyć?” i w pewnym momencie porwało cały tłum (jest minigierka, w której konsola staje się rozwrzeszczanym bachorem, co go do snu trzeba ululać). Ale wątpię, by drugi raz tego dokonało.
    I tak, do testów dostaliśmy jeszcze inne tytuły. Wszystko po kolei będzie się pojawiać na łamach 🙂

  149. 10:29 06.03.2017
    Adam Piechota

    Dla mnie – właśnie tak. Zebranie wszystkiego i zaliczenie siódmego, ukrytego świata było momentem finału. Tryb Hard mnie nie interesował 🙂

  150. 18:13 03.03.2017
    Adam Piechota

    Rzadko nas się głaszcze, więc to bardzo miłe. Dziękuję 🙂

  151. 16:30 03.03.2017
    Adam Piechota

    Na etapie tworzenia linków byłem już tak podjarany, że pomyłka winna być wybaczona. Dzięki za czujność.

  152. 13:01 03.03.2017
    Adam Piechota

    Nie bez powodu. Uważam, że i Bayonetta 2, i Pikmin 3 pojawią się na Switchu. Wyliczyłem tylko te produkcje, co do których pozostania martwymi mam większą pewność. A co do remake’owania Mario – nie istnieje coś takiego, jak święta zasada w tym biznesie. Premiera Odyssey budzi tak ogromny entuzjazm, że nieodgrzewanie 3D World (zwłaszcza z Joy-Conami, które zachęcają do coopa) byłoby po prostu sporym błędem.

  153. 20:16 02.03.2017
    Adam Piechota

    Ja mam oryginalną Baję na PS3 w swojej kolekcji. Przepraszam.

  154. 11:56 01.03.2017
    Adam Piechota

    Cóż. Swoje zarobił. Pisząc „swoje” mam na myśli wystarczająco kasy, by zbudować gigantyczny baner reklamowy na księżycu

  155. 11:35 01.03.2017
    Adam Piechota

    W najgorszym przypadku to będzie konsola do Mario Kart 8. Już druga 😉

  156. 10:47 01.03.2017
    Adam Piechota

    Wiem, wielbię! Ale nie posiadam aż czterech padów

  157. 15:37 27.02.2017
    Adam Piechota

    dokładnie. mogą nie wyczuć tutaj ironii

  158. 13:18 25.02.2017
    Adam Piechota

    Poza Zeldą – w sumie nie. Splatoon 2 na telewizorze sie nieco rozmazywał i nie miałem podobnego wrażenia na ekranie przenośnym.

  159. 16:56 22.02.2017
    Adam Piechota

    O tak. Jedyna dobra sklejona poza Naughty Dog

  160. 16:56 22.02.2017
    Adam Piechota

    Danganronpa, dokładniej jej dwupak, w przyszłym miesiącu debiutuje na PS4

  161. 12:56 22.02.2017
    Adam Piechota

    Z perspektywy kolekcjonera Vita jest najmniej atrakcyjnym sprzętem, jaki można po rozsądnej cenie obecnie kupić (chociaż idzie na dno z kilkoma wyjątkami, które już nigdy nie doczekają się portów). Fan japońszczyzny zrobi lepiej, inwestując w 3DS-a lub… PSP. A jednak od czasu do czasu powraca we mnie ta myśl, by dać jej szansę. I zebrać taką maleńką biblioteczkę

  162. 11:48 22.02.2017
    Adam Piechota

    Paweł jest nietrzydeesowy. zakładam, że kierował się zasadą „nie mam, nie wypowiadam się”

  163. 19:54 21.02.2017
    Adam Piechota

    Cytując przebój Dwayne’a Johnsona: „you’re welcome”!

  164. 12:23 21.02.2017
    Adam Piechota

    W sensie – w podstawce było i tak wystarczająco sporo tras

  165. 12:22 21.02.2017
    Adam Piechota

    Przede wszystkim musimy pamiętać, że MK8 to jedna z trzech najlepszych gier na Wii U. I już w podstawce była perfekcyjna. Dodatki prócz nowych postaci dodawały po osiem naprawdę fajnych tras. W podstawce ich nie brakowało, żeby nie było, więc to po prostu taka wisienka na torcie.

  166. 10:27 20.02.2017
    Adam Piechota

    Wow, wow, nie porównujmy Horizon do jRPG-a!

  167. 11:17 17.02.2017
    Adam Piechota

    Ja też jestem wstępnie zachwycony, więc trzymam kciuki, by narodziło się z tego godne (choć bąbelkowe) IP.

  168. 10:17 17.02.2017
    Adam Piechota

    dzięki, dzięki, poprawione

  169. 14:24 16.02.2017
    Adam Piechota

    Zaciekawiłeś mnie tym stwierdzeniem. Moim zdaniem Sony w branży jest traktowane tak, jak wymagają tego obecnie liczby – jak tymczasowy król, zwycięzca danej generacji. Wolelibyśmy bardziej wyrównaną walkę, bo nawet z perspektywy osoby komentującej dominacja jednego wydawcy robi się sucha.

  170. 13:19 15.02.2017
    Adam Piechota

    Łatwym rozwiązaniem jest też Metroid Prime Trilogy w wersji VC na Wii U. Wymaga jednak sprzętu, którego prawie nikt nie posiada ^^

  171. 23:21 13.02.2017
    Adam Piechota

    Liczba użytkowników Vity vs liczba użytkowników PS4

  172. 14:24 13.02.2017
    Adam Piechota

    Nie neguję. Jestem świadomy, że niektórzy wolą w tym gatunku bardziej klasyczne podejście

  173. 17:36 10.02.2017
    Adam Piechota

    wow. po pierwsze – „siódemka” to wyszła na jesień. po drugie – historia rimejków Dragon Questów i przenośnych konsolek Ninny jest bardzo długo. o wiele dłuższa niż żywot Vity czy 3DS-a 🙂

  174. 12:48 09.02.2017
    Adam Piechota

    Bo mi zależy, bo się martwię. Bo na szali stawiam również swoją gotówkę. No i bo… chyba moje przeczucia były słuszne:

    http://polygamia.pl/a-tak-prezentuje-sie-w-ruchu-wiekszosc-minigierek-w-1-2-switch/

  175. 13:00 07.02.2017
    Adam Piechota

    Stwierdzam mokre gatki

  176. 01:05 04.02.2017
    Adam Piechota

    ale autor na pewno będzie grał od dnia premiery.

  177. 11:31 03.02.2017
    Adam Piechota

    tak tylko dodam, że i u nas opinie są szczere. Chociaż ten temat powraca jak bumerang i zawsze budzi oburzenie

  178. 15:03 02.02.2017
    Adam Piechota

    Ale mechanika też jest istotna. Nie wiem, czy ktoś po Birth by Sleep tak lajtowo by młócił w ‚jedynkę’

  179. 14:19 02.02.2017
    Adam Piechota

    Najlepiej i najłatwiej chronologicznie. Jedynka, Chain of Memories, dwójka, Re:coded i 358/2 Days, Birth by Sleep, Dream Drop Distance i A Fragmentary Passage – to te najważniejsze w logicznym porządku. W marcu na PS4 wychodzi zestaw 1.5 + 2.5, wtedy można rozpocząć przygodę.

  180. 13:34 31.01.2017
    Adam Piechota

    Motyw z szafką i trupem działał za sprawą fajnej podbudówki – taki jump-scare na trzy akty 😀 Long live, oczywiście

  181. 13:02 31.01.2017
    Adam Piechota

    The Room był super dokładnie do momentu, gdy należało ponownie odwiedzić wszystkie miejscówki. Brzydka zagrywka.

  182. 15:08 30.01.2017
    Adam Piechota

    Ja też zdrabniam od czasu do czasu ^^

  183. 12:27 30.01.2017
    Adam Piechota

    Nie potrafiłbym wskazać tego „naj-naj”. Zależy od okresu. Ale często wykorzystuję „The Room”, „Troll 2”, „Birdemic”, „Alone in the Dark”, „Leprechaun 4: In Space”. Z tym że dwa pierwsze dały nam tyle kultowych cytatów, że trzeba im czasem podziękować.

  184. 12:11 30.01.2017
    Adam Piechota

    Był najgorszy dotychczas* – gdzie edycja komentarzy?!?!11

  185. 12:04 30.01.2017
    Adam Piechota

    Retrubution najgorszy, zgadzam się. Ale wciąż tak cudownie kiczowaty, że z procentami ubaw jest przedni. Najnowszy jest gorszy. Oba sobie w kajeciku oceniłem 1/10, ale najwyraźniej różne są odcienie dna

  186. 12:19 27.01.2017
    Adam Piechota

    Sądząc po ostatnich tweetach Kojimy – konta premium na Spotify, członkostwa w elitarnym klubie ultrasów Mikkelsena oraz zaliczenia odpytki cytatów z „La La Land” 🙂

  187. 10:17 27.01.2017
    Adam Piechota

    Wielkość uchwytu też mnie nie zadowala. Mam niedźwiedzie łapy, serio. Boję się, że to będzie za małe. Oczywiście, nie widziałem na żywo. Ale do marca będę tak się właśnie przejmował.

  188. 19:18 26.01.2017
    Adam Piechota

    Wspomnieliśmy. Ale wolę do tego podchodzić z rezerwą. Automat nie da Ci nawet w połowie tak dobrego odcinka jak wielomiesięczna robota developerów.
    Z chęcią cofnę te słowa po premierze, rzecz jasna 😉

  189. 17:33 26.01.2017
    Adam Piechota

    Łączę się w bólu i czekam w Kamurucho

  190. 12:15 26.01.2017
    Adam Piechota

    Pamiętajcie, że sentyment ma gigantyczną wartość – to po pierwsze. Po drugie – Od startu obecnej generacji konsol miną w tym roku cztery latka. Gdybym nie robił tego, co robię, i jakiś czas po PS4 nie dokupił także One’a, chciałbym już świeżego sprzętu i związanych z nim kilku miesięcy zwiększonego entuzjazmu. Połączcie jedno z drugim, dodajcie mobilność konsoli i, jak napisałeś, lepszą (dla nich) cenę. Nie jest to wtedy aż tak nielogiczne.

  191. 10:59 26.01.2017
    Adam Piechota

    Jeszcze dzisiaj postaram się kupić. Pewnie brakującego przecinka nie znajdę, bo korekta czuwa, ale na bank spróbuję 😀 To pierwsza publikacja, Simplex? Ja do swojej pierwszej się nie przyznaję (ale to było lata temu)

  192. 17:57 24.01.2017
    Adam Piechota

    Bo mnie tak czasem, mości Panowie, ponosi. Już naniesiona poprawka.

  193. 12:38 24.01.2017
    Adam Piechota

    Absolutnie. Cała robota od początku. Dlatego celowałbym w remake „dwójki”, który i tak jest klejony od fundamentów.

  194. 12:38 24.01.2017
    Adam Piechota

    sterowanie typu czołg to kwestia nostalgii. Wychowałem się na wielu takich pozycjach, więc zagryzam zęby przy powrotach do przeszłości. Ale też w Remake na PS4, z opcją normalnego sterowania gałką, gra mi się obecnie jakoś tak pokracznie 😀

  195. 18:36 23.01.2017
    Adam Piechota

    No jasne. Drugi, dwugałkowy model wypada w moim mniemaniu o wiele bardziej chaotycznie (pawiogennie) – ale jak zazwyczaj z VR, tyle opinii, ilu testujących. A nawet jaki obiad.

  196. 11:52 23.01.2017
    Adam Piechota

    no i teraz rzeczywiście będę musiał się zmusić -.-

  197. 09:28 23.01.2017
    Adam Piechota

    W kupie serca za wszystkie wyścigowe serie, jakie utraciliśmy podczas poprzedniej generacji. Z Unlimited można było zrobić jeszcze tak wiele. Szczęśliwie – jest też Forza Horizon.

  198. 15:19 20.01.2017
    Adam Piechota

    Maciu ma łatwiej, bo Naczelnego po kilku godzinach nudzi 75% gier.

  199. 13:15 20.01.2017
    Adam Piechota

    Jeżeli większość biblioteki Wii U chcą przenieść niebawem na Switcha, baza użytkowników to ile – 13 milionów osób? – a grubo ponad połowa nie kupiła żadnego nowego tytułu od ponad roku, to kto im zabroni, kto ich zgani

  200. 13:10 20.01.2017
    Adam Piechota

    Phi, dziesięć minut. Jestem pewny, że jeden z przerywników trwał u mnie około czterdziestu. I jest takich więcej.

  201. 13:09 20.01.2017
    Adam Piechota

    70% całej gry dzieje się po zmroku i choć są akcje za dnia, no to jednak to, co widzisz na zdjęciach, będzie mniej więcej tym, co zobaczysz w grze. niewiele developerów próbuje tamte miasta oddać realistycznie (na myśli przychodzi mi jeszcze Atlus – czasem), więc ja traktuję to jako plus

  202. 11:21 13.01.2017
    Adam Piechota

    Tak, tak może być, poprawię to. Wczesna pora, to i nie wszystkie fakty się łączą w głowie

  203. 10:04 13.01.2017
    Adam Piechota

    Pro Controller. Będzie. Ale sprzedawany osobno, jak na Wii U

  204. 13:47 11.01.2017
    Adam Piechota

    „Siódemka” wydaje mi się przyszłością tak daleką, że nawet o niej nie myślę, bo już włosów wtedy nie będę miał wcale, ale bardzo liczę chociaż na to Kingdom Hearts III na tej generacji konsol

  205. 14:49 10.01.2017
    Adam Piechota

    No, no, bez zapędzania się do PSX-a, skoro „jedynka” wyszła w 2005 roku na PS2. Archaizmy męczą właśnie w dwóch odsłonach na konsoli szóstej generacji, były znośne na PS3, są nieobecne na PS4. Pozostały tylko w narracji, bo z 5-10% dialogów nie zostało zdubbingowanych

  206. 14:45 10.01.2017
    Adam Piechota

    Ptaszki ćwierkają, że to najlepsza odsłona od „dwójki” 😉

  207. 21:56 09.01.2017
    Adam Piechota

    Ja mam na myśli pisanie, oczywiście, bo tylko na tym gruncie czuję się wystarczająco pewnie 😉
    A chłopaków z Polytube lubię sobie włączyć do obiadu. Żadna dodatkowo opinia nie sprawia, że czuję się głupszy, więc chwytam ich jak najwięcej

  208. 16:42 09.01.2017
    Adam Piechota

    No to mnie załatwiłeś – od dwóch tygodni ogrywam przed snem pierwsze Devil Survivor na 3DSie. Gdybym wiedział, od razu kupiłbym „dwójkę”. Swoją drogą – przekozacki tytuł, o którym na pewno trzeba będzie zablogować.

  209. 15:36 09.01.2017
    Adam Piechota

    Nie no, oczywiście, że lepiej to rozwiązali – tutaj akurat pisałem ironicznie. No ale przyznaj, że wspaniale byłoby zobaczyć, jak ląduje w wozie z sianem, a potem żwawo z niego wyskakuje nie zwracając nawet uwagi przechodniów ^^

  210. 12:46 09.01.2017
    Adam Piechota

    Nie sposób sprawdzić wszystkiego, więc dzięki za link, dodałem małe sprostowanie. Tak jak pisze Naczelny – widełki cenowe i tak mogą się zgadzać, skoro oba sklepy nadal przyjmują zamówienia. To dziwne, kupić nową konsolę w dniu jej premiery za mniej niż dwa tysiące złotych.

  211. 13:48 05.01.2017
    Adam Piechota

    Polać temu panu herbaty

  212. 10:37 04.01.2017
    Adam Piechota

    Pomijając tutaj konsolowowojenne podteksty, zgadza się – to element ich polityki. Szalenie efekto/ywny, nawet gdy jest się jego świadomym. E3 to przecież kilka dni na właśnie takie konferencje cudów. Scorpio zapowiedziany ponad półtora roku przed premierą też był taką zagrywką. Trzeba rozgraniczać widowisko od rzeczywistości i… dobrze się na nim bawić.

  213. 10:54 03.01.2017
    Adam Piechota

    Bardzo ryzykowna opinia wśród fanów serii. Ale także podpisuję się, DmC był czadowy

  214. 12:56 14.12.2016
    Adam Piechota

    Był! Dwa razy, ale tylko w pracy. Tam wyżej śnieg leżał, więc w sumie możemy zaliczyć

  215. 11:22 14.12.2016
    Adam Piechota

    Nie no, od 2017 rzucamy, przecież wiadomo!

  216. 07:07 14.12.2016
    Adam Piechota

    W sumie prawie cała Polygamia o_O

  217. 20:42 13.12.2016
    Adam Piechota

    Miejmy nadzieję, kurczens

  218. 13:49 07.12.2016
    Adam Piechota

    Ten akapit stąd, że nadal wierzę, iż wiele portali, które sam czytam codziennie, nadal zachowuje swoją niezależność. A tymczasem czytam plotki, że Square banuje za 7,5/10. Sam czuję lekkie bagno w tym wszystkim, niefajność taką…

    Ubrania bohaterów mocno kontrastują szczególnie w porównaniu do wszystkich postaci NPC – którzy mają i ciuchy, i fryzury jak ludzie. Chłopaki zresztą często narzekają, że zła pogoda zepsuje im włosy. Są świadomi, że wyglądają jak z cyrku, ale obnoszą się z tym z dumą. Można im zmienić zestaw ciuszków – mają alternatywny, „casualowy”, który wypada dla mnie jeszcze gorzej niż podstawki. Trzeci, fajniejszy zestaw dostaje się w ostatnim rozdziale gry. A reszta pewnie jako mikrotransakcje

  219. 12:33 07.12.2016
    Adam Piechota

    Przede wszystkim – dzięki. Nie spodziewam się zbyt wielu przychylnych komentarzy pod adresem tego tekstu. A do dysputy o TLG dołączę się z chęcią po weekendzie ]:-> (tutaj wybałuszone w uczuciu oczy kieruję w stronę Maćka)

  220. 15:38 06.12.2016
    Adam Piechota

    W „dwójce” skakał w czerwonym dresie. Liczyłoby się?

  221. 23:10 05.12.2016
    Adam Piechota

    http://polygamia.pl/ej-a-graliscie-w-yakuze/

    Tak, „jedynka” to ciężki orzech do zgryzienia już dzisiaj. Ale ja jestem lekkim retroświrem i nie potrafiłbym ograniczyć znajomości z nią do samego Kiwami. „Dwójka” działała zdecydowanie lepiej (nic dziwnego, to był pożegnalny hit na PS2, jak lata później „piątka” dla PS3), ma przyjemniejszy system walki, nie męczy loadingami, ma oryginalny, jedyny słuszny w tym przypadku dubbing. Bardzo lubię.

  222. 14:12 05.12.2016
    Adam Piechota

    Nie wierzę w premierę w 2017 roku. Tyle materiału i ani widu, ani słychu choćby skrawków z „dwójki” i „trójki”.

    Jaram się tak czy inaczej 😉

  223. 14:02 05.12.2016
    Adam Piechota

    Przybywam z odsieczą. W tym momencie – bardzo tak. Zero rozgrywa się kilka lat przed „jedynką”(/Kiwami), chronologicznie jest pierwszą grą w całej serii i razem z Kiwami stanowić będzie perfekcyjny zestaw startowy. Problemem nadal jest „dwójka”, u nas dostępna wciąż wyłącznie na nielicznych aukcjach w wersji na PS2. Ale trwają ponoć dyskusję nad jej rimejkiem (na wzór Kiwami), więc kto wie.

  224. 15:28 01.12.2016
    Adam Piechota

    Od dwóch lat piszę recenzje na tym portalu i nigdy nie usłyszałem choćby cichego „trochę niefajna ta ocena” 😉

  225. 14:07 29.11.2016
    Adam Piechota

    Kwestia „kilku dni plus” i będzie nasza recenzja. I zapewniam, że dam z siebie wszystko 😉

  226. 19:59 25.11.2016
    Adam Piechota

    Sam przez jakiś okres Ubisoft lekceważyłem. Ale grając na bieżąco, a do tego nasza robota nas przecież zmusza, zauważa się po prostu, że ta popularna opinia daleka jest od prawdy. Toteż zdrówko

  227. 12:41 25.11.2016
    Adam Piechota

    Oj tak, piwa mu za to poleć trzeba, piątunio wszakże

  228. 09:53 24.11.2016
    Adam Piechota

    Znajomy mnie wczoraj wyciągnął i zrobiliśmy siedem kilometrów. Można!

  229. 07:52 23.11.2016
    Adam Piechota

    Adam wyjątkowo nie odpowie, bo akurat Lego Undercover spoczywa u niego na kupce wstydu :/

  230. 21:22 22.11.2016
    Adam Piechota

    Szanuję. „Dwójka” i „czwórka” to moje guilty pleasure. Ale z „piątką” rady nie daję

  231. 20:53 18.11.2016
    Adam Piechota

    Normalnie śmiechłem 🙂 To chyba kwestia piąteczku.

  232. 15:14 18.11.2016
    Adam Piechota

    Nie jest głupie. Mnóstwo retromaniaków odmawia sobie emulacji, bo chcą sprzęt, jego skrzypienie, oryginalnego pada w łapach. Mocna retrozajawka bywa zaś naprawdę droga (przecież czasem za jeden kartridż zapłacisz więcej niż za NESa Classic). To jest pewien – nawet jeśli naiwny – stan świadomości. Mam znajomego, który i Classica wyśmiewa, bo on po prostu musi na prawdziwym kartridżu.

  233. 14:11 15.11.2016
    Adam Piechota

    Ja również bawiłem się nieźle przy „jedynce”. Gdy już ustał kurz po całej awanturze.

  234. 14:29 14.11.2016
    Adam Piechota

    Oczywiście, że zrobiłem pre-order. Ale i tak nie załapałem się na egzemplarz, bo lista pre-orderów jest długa. Bardzo możliwe, że dojdzie jutro 🙂

  235. 10:27 14.11.2016
    Adam Piechota

    I jak najbardziej masz takie prawo, nawet fajnie od czasu do czasu nie zgodzić się z recenzentem, jeśli ma się sensowny powód.
    Pomijając fakt, że pisanie „ble, bo gra X miała pół gwiazdki mniej niż gra Y” jest złym nawykiem, mogę się wybronić. I Am Setsuna potrafiła przynudzić, niemniej proponowała spójną i przede wszystkim poważnie potraktowaną przygodę. Tutaj masz wór różności, humor z najniższych serii anime i – co sądzę, nie jest bez znaczenia – wabik w postaci „Final Fantasy” w tytule. I to na chwilę przed tym Finalem, na który czeka świat, a zatem surfujący na chwilowym zwiększeniu popularności serii.
    Koloseum nie wystarczy jako odpowiedź na zarzut „gra jest za łatwa”. Nie mam też nic do łatwych gier, ale gdy można przez godzinę włączyć tryb auto w walkach, oznacza to, że coś zostało spartolone

  236. 21:29 11.11.2016
    Adam Piechota

    pierwszy wpis dnia bardzo często powstaje bez kawy. dzięki 😉

  237. 10:35 09.11.2016
    Adam Piechota

    Chyba po prostu lubimy nabijać się z tych stereotypów. Jako konsolowiec w 80% i tak wiem, że byłbym zwyczajnie głupi unikając peceta.

  238. 10:29 09.11.2016
    Adam Piechota

    Jest, jest, nie zdążył na wczoraj. Będzie o nim dzisiaj!

  239. 14:43 04.11.2016
    Adam Piechota

    W redakcji każdy na Pro patrzy zupełnie inaczej, tutaj akurat jest stuprocentowo moja opinia. To suma strachów tak naprawdę. Boję się, że przyjdzie mi w przyszłym roku kupić trzy konsole (zakładając, że z Pro bym poczekał na pierwszą obniżkę). Jako osoba od kilku lat przebywająca w smartfonowym obozie Apple’a, a zatem taka, która skusiła się na przeskok ze „zwykłego” na s i właściwie nie wie po co, nie chcę podobnej sytuacji jeszcze na konsolach, bo tak zwyczajnie mnie na to nie stać.

    Pecetyzacja, gdyż różne opcje graficzne. Coś, czego dotychczas jeszcze na konsoli (jednej konsoli jednego producenta) nie było. Wydaje mi się, że jeszcze można użyć tego słowa.

  240. 14:04 04.11.2016
    Adam Piechota

    Ten nasz Patryk to taka andromenda trochę

  241. 11:11 04.11.2016
    Adam Piechota

    Ale buggy z MotorStorm jezd!

  242. 11:46 03.11.2016
    Adam Piechota

    Nie wydaje mi, aby było wiadomo cokolwiek więcej poza faktem, że „coś będzie”. Logika każe myśleć, że dostaniemy powtórkę z Halloween, po prostu inne Poki

  243. 11:20 03.11.2016
    Adam Piechota

    Dokładna tabelka premii jest dostępna na stronie Poksów – http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/daily-bonus/

    Złapanie Pokemona: 500 XP/600 SD dziennie, 2000 XP/2400 SD po tygodniu. Pokestop: 500 XP i więcej przedmiotów każdego dnia, 2000 XP i jeszcze więcej przedmiotów po tygodniu

  244. 10:04 03.11.2016
    Adam Piechota

    Tak, uważaj na to. Ja byłem o kliknięcie od Metroid Prime Trilogy za jakieś cztery bańki. A nawet by mi nie poszło. To w sumie był pierwszy moment poważnego wejścia w N – wyszło mi, że taniej będzie wciągnąć GameCube’a i dwa Prime’y 😉

  245. 08:25 03.11.2016
    Adam Piechota

    Jeżeli nie przepadasz za grami w stylu Nintendo, to… no nie wiem, ja w sumie też długo nie przepadałem. A od zakupu Wii U zaopatrzyłem się w większość ich starych sprzętów, odkryłem, jak wiele zawsze traciłem. Przy tej konsoli ogromnym plusem jest wsteczna kompatybilność, nawet jeśli wymaga kontrolerów. Bo biblioteka gier dla Wii to kopalnia złota. Z tym że bycie ich graczem w Europie ma swoją cenę. W sensie dosłownym – nietania zajawka.

  246. 15:36 02.11.2016
    Adam Piechota

    maleńka prośba do komentujących: nie spoilerujcie Arkham Knight, ten tekst będzie czytany również przez osoby, które przygodę mają dopiero przed sobą 🙂

  247. 13:35 28.10.2016
    Adam Piechota

    Mój przyjaciel, lat 25, ma już ponad połowę albumu wypełnioną o.O
    – Są bardzo ładne – odpowiedział na pytanie „dlaczego?”

  248. 16:53 25.10.2016
    Adam Piechota

    W obozie Nintendo, w obozie Sony, a nawet w obozie Microsoftu, zgodnie z preferowanymi sprzętami. Jak łapie mnie retro, to i w obozie Segi. Ale chyba to, że idea Switcha przemawia do mnie dużo mocniej niż ostateczny kształt Wii U (można konsolę posiadać i nie być jej zwolennikiem), nie oznacza od razu równie harcerskich ciągotek.

  249. 10:04 24.10.2016
    Adam Piechota

    Już tak jest promowana. Na Facebooku mignęło mi zdanie: „są twórcy gier i jest Fumito Ueda”. No ale dlaczego mają tak nie pisać, skoro to prawda.

  250. 14:05 21.10.2016
    Adam Piechota

    Naczelny chwali Nintendo. To dlatego słońce nie wychodzi od kilku dni, Cthulhu się obudził! 😀

  251. 13:45 21.10.2016
    Adam Piechota

    ostatnio pomyślałem, że nie mają potrzeby uśmiercać 3DSa, konsolka ma taką bazę użytkowników, że spokojnie jeszcze ze dwa latka pociągnie. może dlatego nic nie mówią o wstecznej na razie.

  252. 18:13 20.10.2016
    Adam Piechota

    Raczej zakładam, że większość gier będzie obowiązkowo pod Pro Controller w wersji przenośnej. Powinni to szybko podkreślić, żeby zakup dwóch padów był tak oczywisty, jak kamerki do PS VR

  253. 18:11 20.10.2016
    Adam Piechota

    obawiam się, że jeszcze długo nie doczekasz śmierci Nintendo 😀

  254. 18:10 20.10.2016
    Adam Piechota

    bo teraz to Nintendo Toster

  255. 16:55 20.10.2016
    Adam Piechota

    Ziomeczki w Splatoona grają na padach, zauważ

  256. 13:48 20.10.2016
    Adam Piechota

    Nie chcemy się rozdrabniać, normalne u nas. Po 16 będzie jeden duży tekst ze wszystkim, co dzisiaj wypłynęło i wypłynie.

  257. 12:26 18.10.2016
    Adam Piechota

    Taki efekt mocnej współpracy z Sony w przypadku promocji „siódemki” i ekskluzywności dla PS VR. Niestety

  258. 15:36 17.10.2016
    Adam Piechota

    otworzyłem na chwilę okno i stwierdzam, że para trwa około dwóch sekund. przeliczenie może ulec zmianie w zależności od wrocławskich bogów pogody

  259. 11:48 13.10.2016
    Adam Piechota

    Wystarczy kupić młodszego pada, z czasów drugiego modelu PS4 (bez tych fatalnych przycisków dotykowych na froncie). Tam na analogach jest już nowy rodzaj gumy. Inaczej (mniej wygodnie) też się je trzyma. Ja wciąż walczę z klasycznymi 🙂

  260. 10:38 10.10.2016
    Adam Piechota

    Takich tytułów nie musi być na NX. Ale muszą być CoD-y, Asasyny i sportówki – współpraca z największymi wydawcami na świecie umożliwi normalną sprzedaż sprzętu. Fani i tak wybiorą Mariana, ale tłumy potrzebują tych „standardowych” marek

  261. 09:35 06.10.2016
    Adam Piechota

    He, he, he, he – thank you

  262. 23:05 05.10.2016
    Adam Piechota

    Jakoś zawiało mi Merchantem z Resident Evil 4, jak pomyślałem, że dużo fajności w środku

  263. 11:32 05.10.2016
    Adam Piechota

    raczej idzie o całą ideologię gitgudyzmu. mieliśmy erę gier-samograjów (z moim ulubionym New Super Mario Bros. Wii, które można było sobie obejrzeć), zobaczyliśmy renesans hardkoru (From Software, Super Meat Boy et cetera), a teraz znowu jest balans. gdy sięgasz po twory soulsopodobne, powinieneś wiedzieć, na co się piszesz. skoro założeniem zabawy jest „powtarzaj, dopóki się nie nauczysz”, to bez sensu byłoby umożliwienie przebiegnięcia przez krótką zapewne zawartość w jeden wieczór.

  264. 14:12 04.10.2016
    Adam Piechota

    Nie, nie, to nie tak. Match three zbywa zupełnie, a potem mówi już o typowych indykach. W sumie podsunąłeś mi, że warto cytat rozdzielić na dwa akapity

  265. 16:10 30.09.2016
    Adam Piechota

    To nawet taki eufemizm. Po nocach dorabiam jako kula dyskotekowa

  266. 14:50 26.09.2016
    Adam Piechota

    Ja jestem fanem, Paweł nie przepada – tak to u nas wygląda obecnie

  267. 17:00 24.09.2016
    Adam Piechota

    No to się wypowiem, Panowie – bateria w padlecie to masakra. Nie wytrzyma więcej niż dwie godziny. Pod tym względem Sasilton ma rację, należy celować w wytrzymałość 3DS-a. Zaskakująco dobrą, nawet z włączonym 3D (ale te włączasz w wybranych pozycjach)

  268. 12:30 21.09.2016
    Adam Piechota

    Przeta na pececie można zagrać jeszcze

  269. 18:57 20.09.2016
    Adam Piechota

    Przecież była trylogia na poprzedniej generacji. Teraz mieliby co z tym zrobić? Podbić do 4K? 🙂

  270. 15:36 20.09.2016
    Adam Piechota

    Słowo harcerza. Nawet tęcza podobnie śliczna

  271. 15:24 20.09.2016
    Adam Piechota

    Gdy ustawi się wszystkie opcje na „symulacyjne”, to jest serio wymagający model jazdy. Dlatego tak. Ale potężny force feedback + tutejsze tereny to musi być absolutna miazga.

  272. 14:36 16.09.2016
    Adam Piechota

    Czas pakować walizki? 😉

  273. 13:36 16.09.2016
    Adam Piechota

    Gra była zainstalowana na Xboksie, psze Pana

  274. 09:23 14.09.2016
    Adam Piechota

    słusznie, słusznie

  275. 10:22 13.09.2016
    Adam Piechota

    Zdecydowanie poczekajcie do recenzji!

  276. 22:10 11.09.2016
    Adam Piechota

    Lubań Śląski. Nie konkretyzowałem, bo podejrzewałem, że w wielu miejscach było dość podobnie

  277. 01:36 10.09.2016
    Adam Piechota

    Ja wiem. Ale mój laptop nie da rady, niestety 😀

  278. 13:29 09.09.2016
    Adam Piechota

    W przypadku Ninny o kierunek „jak konami” nie martwiłbym się, przynajmniej dopóki produkują również sprzęt grający. NX-owi wróżę dużo lepszy wynik niż Wii U. Mario-runnera sprawdzę z chęcią, ale dużo bardziej ciekaw jestem przyszłorocznej mobilki z Fire Emblem 🙂

  279. 13:24 09.09.2016
    Adam Piechota

    Pamiętam o Raymanie, nawet miałem tutaj wspomnieć, ale tekst mi odszedł w innym kierunku. Raczej odnosiłem się do całego stadka komentarzy, jakie po konferencji zobaczyłem na Facebooku, w stylu „aha, czyli endless z Mario – i tym się jaracie?”.

  280. 19:02 02.09.2016
    Adam Piechota

    Dzięki!

  281. 10:19 02.09.2016
    Adam Piechota

    Jak „siódemkę” bardzo chciałbym sprawdzić, tak dla DQ VIII wolę odpalić PlayStation 2.

  282. 14:34 01.09.2016
    Adam Piechota

    Oczywiście, że nie. Sam grę podsyłam znajomym

  283. 13:06 01.09.2016
    Adam Piechota

    Po 31. zaczną pojawiać się powtórki.

  284. 10:25 01.09.2016
    Adam Piechota

    Prawdopodobnie dlatego, że bardzo duża część recenzentów ograła przed napisaniem tekstu tylko podstawowy scenariusz. Z tego, co pamiętam, jechali na specjalny event, gdzie grali jakąś maniakalną ilość czasu sobie do recenzji. Temat „drugiego rozdziału”, jego wykonania, no i tej nieszczęsnej misji 51., wyszedł nieco później. To była bardzo dobra gra (a i z tą tezą ktoś w naszej redakcji by się nie zgodził), ale upośledzony MGS

  285. 13:35 30.08.2016
    Adam Piechota

    13 września będzie mi ciężko pracować bez energetyka ]:->

  286. 15:27 29.08.2016
    Adam Piechota

    ot, paradoks współczesnej branży w dwóch zdaniach.

  287. 16:12 26.08.2016
    Adam Piechota

    F1 najlepiej sprawdza się przy graniu raz na tydzień. Zrobić sobie cały weekend od początku do końca, świetnie spędzić dwie godzinki i przez resztę tygodnia szpilić w coś innego. Albo przynajmniej co kilka dni, na zasadach odskoczni. Nie może stanowić głównego dania.

  288. 00:23 25.08.2016
    Adam Piechota

    My bad. Miało iść o to, że nie dalej nie znamy daty premiery

  289. 22:28 24.08.2016
    Adam Piechota

    Gry z Goldą będą dostępne dopiero od września :]

  290. 10:43 24.08.2016
    Adam Piechota

    O ile miało się ją już wcześniej. A co z osobami, które nie zagrały nigdy?

  291. 13:37 17.08.2016
    Adam Piechota

    I niemal na każdej planecie choć jeden kosmita, z którym można dobić targu. Jest dokładnie tak, jak piszesz – wygrała growa mechanika

  292. 13:35 17.08.2016
    Adam Piechota

    Dzięki, to bardzo miłe. Mamy ten komfort, że jeśli gra zasługuje na długie granie przed recenzją, gramy długo przed recenzją.

  293. 11:28 16.08.2016
    Adam Piechota

    Przeogromnie się cieszę!

  294. 18:46 13.08.2016
    Adam Piechota

    Ciekawa jest dla mnie kwestia muzyki w tym filmie. Bo nie rozumiem, jak spora część krytyków może narzekać na intensywne wykorzystanie utworów rozrywkowych. Zwłaszcza gdy powstała mieszanka jest tak mocna, atrakcyjna i świeża. Absolutny kciuk w górę za soundtrack. A nawet sprawiłem sobie ostatnią płytę Twenty One Pilots po wymęczeniu na zabój „Heathens”.

  295. 11:57 13.08.2016
    Adam Piechota

    Ja tam z przyjemnością w przyszłym miesiącu zrobiłbym Forzie Horizon tyle materiałów i taką galerię.

  296. 17:47 12.08.2016
    Adam Piechota

    Mamy nadzieję, że to szczera opowieść

  297. 11:44 12.08.2016
    Adam Piechota

    Pokazywaliśmy go na Facebooku. Jak ktoś napisał – sztuczki Jedi na niego nie działają.

  298. 07:40 12.08.2016
    Adam Piechota

    Doświadczyłem raz zwiechy przy hipernapędzie – coś jest na rzeczy

  299. 17:22 11.08.2016
    Adam Piechota

    Być może przeniosą najważniejsze hity z Wii U na NX-a. Trochę szkoda tych kilkunastu gier, które naprawdę warto znać, na desperacko porzuconej platformie. Choć jako kolekcjoner nie narzekam – zbiór turkusowych pudełek z grami idealnie mieści się na jednej półce mojego przepastnego regału 😀

  300. 13:19 09.08.2016
    Adam Piechota

    Skyrim był fajny

  301. 18:44 07.08.2016
    Adam Piechota

    Słuszna uwaga!

  302. 17:55 07.08.2016
    Adam Piechota

    Skąd moje podejrzenia? Ponieważ zbliżamy się do momentu, który w kinie nastąpił już dawno. Znaczy „odgrzewanie” nieustanne, idące łeb w łeb z nowymi premierami. Sega wydaje rimejk pierwszej Yakuzy na PS4 i automatycznie myśli o zrimejkowaniu pozostałych czterech części wydanych na starszych konsolach. Powstaje Shenmue 3? I tak musi zostać poprzedzone odgrzaniem poprzednich dwóch. Bo my jesteśmy w mniejszości, skoro jeszcze „pamiętamy”. W związku z tym, że w branży ciągnie się te same, dwudziestoletnie lore’y, należy je odświeżać dla nowych pokoleń. Dlatego duże firmy zaczną zatrudniać dodatkowe studia, które zajmować się będą wyłącznie rimejkami – tak to widzę.

  303. 17:32 07.08.2016
    Adam Piechota

    W sumie to nawet się stęskniłem 🙂

  304. 12:59 05.08.2016
    Adam Piechota

    Nie wiem, czy powinienem się publicznie przyznawać do swojej wiedzy na temat Soulsów. W każdym razie pierwotna wersja tekstu zawierała nawiązania do From Software. Niestety, wraz z kilkoma wulgaryzmami zniknęły podczas korekty. Tak będzie lepiej ^^
    A grałeś w któreś Forbidden Siren?

  305. 20:09 02.08.2016
    Adam Piechota

    Starsze sucharki też są spoko.
    Słyszałem, że Naczelny tak się będzie bawił, jak przyjedzie do Wrocławia :]

  306. 09:42 02.08.2016
    Adam Piechota

    Neurony pobudzone. Rozglądam się po eBayu. Zagrałbym znowu, „dwójkę” ostatni raz widziałem po premierze o.0

  307. 23:16 31.07.2016
    Adam Piechota

    Ej, przypomniał mi się jeszcze Einhander 🙂

  308. 22:03 31.07.2016
    Adam Piechota

    To żeś dowalił, brachu! Omega Boost, ale ożyło mi właśnie wspomnienie!

  309. 19:22 30.07.2016
    Adam Piechota

    Ja mam i PS4, i One’a, hej 🙂

  310. 16:10 29.07.2016
    Adam Piechota

    Polać temu panu!

  311. 19:10 28.07.2016
    Adam Piechota

    vehicular combat – tak ładnie nazwało się zamknięty worek tego gatunku. I nie, od Twisted Metal już nie za bardzo. Najcieplej wspominam oba Vigillante 8 i Rogue Trip. Gdzieś tam pewnie na strychu w rodzinnym mieście znalazłbym w kartonie z białymi Verbatimami – jedyną poza dyszącym jeszcze Szarakiem pozostałością po tamtej generacji 😀

  312. 14:00 28.07.2016
    Adam Piechota

    🙂

  313. 00:50 28.07.2016
    Adam Piechota

    I odkurzyłem Game Boya, a na Allegro upolowałem znośny egzemplarz Pokemon Yellow. Japa mi się cieszy na samą myśl zarwania kilku nocek.

  314. 00:47 28.07.2016
    Adam Piechota

    Po pierwsze – nie ja, a Dominik. Choć jasne jest, że ja i Patryk gramy. Teraz wygląda na to, że Domek również, a Bartek lubi nawet Fejsa Pokemonami pospamować. Czyli gra połowa udzielającej się tutaj na co dzień ekipy.

    Oczywiste, że to popularny temat. Ale również temat dla nas interesujący, bo kręci nas ten cały fenomen. Gra jest obecnie dość płytka, fakt. I gdyby nie ludzie, z którymi łapię kontakt na każdej ulicy, rzuciłbym ją po tygodniu. Ale każdego wieczora wychodzę i widzę, jak nawet małe miasteczko na prowincji ożywa. To świetna sprawa. Dlatego obserwujemy sagę PG i będziemy obserwować dalej. Nikt mi przecież o Pokemonach pisać nie każe, decyduję o tym sam.

  315. 23:01 26.07.2016
    Adam Piechota

    To akurat ciekawe. Jako wielki fan Monster Hunter zawsze zastanawiam się, jak można grać w 3D 😀 Do tej pory trzeci wymiar najlepiej wspominam z Zeld, Star Foxa i Super Mario 3D Land. Zwłaszcza to ostatnie, w którym traci się jedną trzecią całej frajdy, gdyby wyłączyć głębię. No i Xenoblade, ale głównie podczas przerywników filmowych

  316. 23:37 25.07.2016
    Adam Piechota

    Czujność w cenie, dzięki!

  317. 15:56 19.07.2016
    Adam Piechota

    Ja zasugeruję Pony Island, bo może zainspirować naprawdę tęgą rozkminę – jak wyjść w grze, której głównym celem jest wyjściem z gry.

    http://goo.gl/dbTFHr

  318. 13:26 19.07.2016
    Adam Piechota

    No ba, że nie lubimy. Łazić, kurczaki, łazić! Wieczorem idę na spacer z jajkiem 5 km.

  319. 11:05 19.07.2016
    Adam Piechota

    Seria robi to o tyle dobrze, że zestawy ekwipunku tworzysz dla własnej radochy. Fajnie mieć coś na potworka elektrycznego, fajnie mieć coś na ognistego et cetera. Ale po pierwsze – nie trzeba, bo „normalnym” ekwipunkiem też zachodzi się tutaj bardzo daleko. A po drugie – ubicie dwa razy pod rząd tego samego bossa jest czystą przyjemnością. Czasem dopiero po trzech, czterech polowaniach na jedno grube zwierzę poznaje się jego „myślenie” i uczy prawidłowej walki. I to jest ekstra.
    Ja dla przykładu jako jedyny w redakcji chyba lubię jRPGi. Ale nie potrafię przy tych grach spędzić więcej niż dwóch godzin dziennie. Kiedyś potrafiłem – dziś grinding zwyczajnie męczy. A odpalam MH i odlatuję na pół dnia, zaniedbując wszystkie obowiązki. I jeszcze się cieszę

  320. 10:59 19.07.2016
    Adam Piechota

    Pierwsza godzina tutaj do tego służy. Jednak jest wiele elementów, które trzeba ogarnąć samodzielnie. W moim przypadku pierwszy poważny kontakt z serią zaczął się niemal pięcioma godzinami radosnego (to ważne) ogarniania systemów. Jasne, powalczyłem, podszkoliłem się, jednak nie miało to za wiele wspólnego z prawdziwą rozgrywką. Jednak wynik końcowy i tak jest na korzyść grającego. 5 h błądzenia rozpoczyna przynajmniej 50 h fantastycznej zabawy. Przynajmniej. Przy „czwórce”, którą odstawiłem dość szybko, spędziłem 100 godzin. Generations zamierzam wałkować do końca wakacji.

  321. 09:23 14.07.2016
    Adam Piechota

    Na pewno nie znaleźlibyśmy niektórych błędów!

  322. 09:18 14.07.2016
    Adam Piechota

    Biorąc pod uwagę zbratanie z Nintendo od jakiegoś czasu i liczbę użytkowników Wii U – dobrze, że na razie robią na przenośną

  323. 09:17 14.07.2016
    Adam Piechota

    Hihi, dzięki 😉

  324. 08:58 13.07.2016
    Adam Piechota

    Moim skromnym zdaniem – również. Studiowałem polonistykę, nawet z pistoletem przy skroni wybrałbym Lema. Rzecz w tym, że status Lema w świecie literatury już od dawna jest zacementowany, a i jeżeli mielibyśmy go jakoś gatunkowo etykietować, o wiele bliżej mu do science-fiction i tzw. literatury wysokiej. Fantastyka to zupełnie inny świat.

  325. 12:19 12.07.2016
    Adam Piechota

    To było dwa lata temu, gdy jeszcze nie było go stać na wszystko

  326. 17:41 06.07.2016
    Adam Piechota

    Recenzja to recenzja, każda jest ważna. Nawet jeśli komuś trafiło się crapiszcze 🙂

  327. 21:01 05.07.2016
    Adam Piechota

    No właśnie, no właśnie.

  328. 13:11 04.07.2016
    Adam Piechota

    Jeżeli wyszłaby z tego produkcja na poziomie Majtek Dziewiątych, klapa byłaby 40 razy bardziej spektakularna. Bo dostalibyśmy mocnego średniaka w otwartym świecie, z prawdziwą fabułą, który kontynuowałaby wątek jednej z popularniejszych serii swoich czasu.

  329. 13:09 04.07.2016
    Adam Piechota

    Akurat Raymana w 3D, czyli „dwójkę” i „trójkę” wspominam bardzo ciepło. „Dwójka” zwłaszcza była swego czasu jedną z najbardziej przytłaczających platformówek na rynku. Albo to ta wersja na PSX-a dodawała jej ponurego uroku. W inną nie grałem 🙂

    Lepsze remastery, które okażą się dla części niegrywalne, niż nic. Biorąc się na bary z retrolegendą należy zmienić swoje oczekiwania, czy też horyzont porównawczy. Gorzej jak za kilka lat wyjdzie Shenmue 3 i nikt nawet nie skuma, o co w tym wszystkim idzie

  330. 20:17 01.07.2016
    Adam Piechota

    Żebyśmy mogli napisać artykuł z tytułem „Rekord na Steamie is over 9000!!!!1”? 😀

  331. 12:50 01.07.2016
    Adam Piechota

    Wow, nie rozpędzajmy się. Chodzi mi tę platynkę, co sobie ją wbijam po spędzeniu przy wyścigówce o 20 godzin więcej niż potrzeba.

  332. 16:58 30.06.2016
    Adam Piechota

    Kwestia indywidualna, wiadomo, jednak ja po dziesięciu godzinach czuję się lekko wyprany. Do gry mogę wrócić na jedną, góra dwie rundki w ciągu dnia, ale powtórzyć kilkugodzinną sesję z dnia pierwszego byłoby trudno

  333. 13:48 29.06.2016
    Adam Piechota

    Ja czekam na port, bo w przeniesienie na inne konsole nie wątpię. Mana to bardzo fajna seria 🙂

  334. 13:48 29.06.2016
    Adam Piechota

    Obawiam się, że nie za bardzo

  335. 17:48 25.06.2016
    Adam Piechota

    I super. Mnie się zdarza w najbardziej wyjątkowych wypadkach. Ostatnio – Whiplash, do samego końca 🙂

  336. 14:42 23.06.2016
    Adam Piechota

    https://www.youtube.com/watch?v=OaTO8_KNcuo

    Dr Arnold Cię uspokoi 🙂

  337. 14:40 23.06.2016
    Adam Piechota

    No daj im jeszcze dekadę, przecież pędzą w tym kierunku 🙂

  338. 10:53 23.06.2016
    Adam Piechota

    Bo to symbol nadziei!

  339. 19:01 22.06.2016
    Adam Piechota

    Nagroda za komentarz dnia wędruje do Ciebie 😀

  340. 23:30 20.06.2016
    Adam Piechota

    Za to historia sprzed tygodnia!

  341. 00:06 19.06.2016
    Adam Piechota

    Ja tak samo 😉

  342. 10:46 18.06.2016
    Adam Piechota

    E tam, obserwuję ten rynek dość długo i w redakcji raczej się zgadzamy co do kondycji Vity. Chciałbym, żeby było inaczej i Sony pamiętało jeszcze swoją konsolkę, ale cóż me chęci…

  343. 00:24 18.06.2016
    Adam Piechota

    Branża nie tylko pisze o tym. Znaczy często tak jest. Ale my staramy się jeszcze wpleść własne odczucia i komentarze.
    Producenci zrobią wszystko, by Death Stranding towarzyszyło najważniejszym imprezom przez najbliższe lata. Będziemy obserwować, w co i czy w ogóle przeobrazi się jego obecna wizja. I tak, oczywiście, gra (lub jej zapowiedzi) dostanie sporo miejsca. Kojimę można lubić lub nie (ja osobiście mam na niego focha po Phantom Pain), ale pozostanie ważną częścią tego światka. A oprócz robienia szumu zdarzyło mu się także popełnić dzieła genialne. Dlatego nie widzę niczego złego w artykule lub dwóch na dobry początek.
    Można też nam nie wierzyć, ale my jeszcze dodatkowo naprawdę kochamy gry. I zajaraliśmy się tym zwiastunem.
    BTW: nie wolno zjechać nikogo, kto ma taki album w avatarze 😉

  344. 20:18 17.06.2016
    Adam Piechota

    Nie tylko. Mówi się jeszcze o wersji pecetowej

  345. 14:30 16.06.2016
    Adam Piechota

    Takie czasy, że muszą uważać na posty, twitty i to, co mówią przed kamerą. Wszak w Sieci nic nie zginie, prawda?

  346. 10:58 15.06.2016
    Adam Piechota

    Choć brzmi to nieco radykalnie, to i tak się zgodzę 😀

  347. 10:57 15.06.2016
    Adam Piechota

    Zawsze powtarzałem, że Wii U to generalnie warto było mieć, zwłaszcza jako alternatywę dla którejś „większej” konsoli. O ile lubi się podejście Nintendo do gier oczywiście. Bo ta mała kolekcja ekskluzywów, którą mam, znaczy dla mnie więcej niż niejeden hit na PS4.

  348. 21:28 13.06.2016
    Adam Piechota

    Żółwik!

  349. 18:22 13.06.2016
    Adam Piechota

    Owszem, tak, masz rację. Mogliby sobie odpuścić powiązanie gry z Preyem.
    Tylko jak dla mnie to całkowicie nierelewantne, bo ten trailer mnie zamiótł

  350. 23:45 12.06.2016
    Adam Piechota

    Cześć Fe, chciałbym Ci napisać recenzję 😀

  351. 22:52 12.06.2016
    Adam Piechota

    O to chodziło, chciałem ich zmobilizować 🙂

  352. 14:44 12.06.2016
    Adam Piechota

    Tak to jest w tej branży. Człowiek się napoci, przykazania sklei, a oni za chwilę wszystko mu psują. Nie zobaczymy Neo, jak już czytaliśmy, więc mało prawdopodobne, aby Microsoft wychylił się przed konkurencją…

  353. 20:02 11.06.2016
  354. 16:38 06.06.2016
    Adam Piechota

    Dla mnie FF XII to był przede wszystkim świat. W czasach PS2 mało erpegów mnie tak zachwycało designem lokacji. Może jeszcze tylko Dragon Quest i Rouge Galaxy 🙂

  355. 08:31 03.06.2016
  356. 23:23 01.06.2016
    Adam Piechota

    Yep. Niedopaczenie, bo szło tak, że najpierw miał być w czerwcu, potem przesunęli na lipiec, teraz znowu na czerwiec.

  357. 20:47 01.06.2016
    Adam Piechota

    Dokładnie 2. Rzeczywiście, nie sprecyzowałem tego. Zacząłem grać w The Witness i tylko to mi chodzi po głowie.

  358. 20:06 27.05.2016
    Adam Piechota

    Jeżeli przez OP masz na myśli mnie, to tak, oglądał. Jasna sprawa. Wolałem wtedy i tak Spider-Mana 🙂

  359. 19:41 27.05.2016
    Adam Piechota

    No ej. To taki magiczny rok, na pięciu zmarłych muzyków przypada premiera jednego „odwiecznego” tytułu

  360. 12:04 09.05.2016
    Sephirothek

    Z tego, co wiemy, wraz z premierą konsolową Corsa doczeka się trybu kariery i multi. Zobaczymy, co z tego wyjdzie

  361. 13:15 04.03.2016
    Sephirothek

    Cieszy przede wszystkim kompletne wydanie Fire Emblem, na które ostrzę zęby od dawna. Martwi – jak zawsze – brak Zeldy. Po środku stawiam Star Foxa, ale do premiery już niedługo 🙂