Zmien skórke
Logo Polygamii
Wróć do profilu użytkownika Anonim
  1. Anonim
    19:27 15.07.2017
    Anonim

    „kolejnych testów superszybkiej kapsuły transportowej Hyperloop czy atonomicznego modelu Tesli.”
    – autonomicznego (ale to jeszcze długie lata…)
    Hyperloopa nie robi – jedynie wzbudził zainteresowanie publikując propozycję wraz z obiecującymi wyliczeniami finansowymi.
    Już bardziej to, że kopie tunel(e) (pod bazy xcom 😉 ) w startupie „Boring Company”, czy może te jego lance neuronowe by podpiąć się pod mózg…

  2. Anonim
    00:59 30.06.2017
    Anonim

    Scorcher…

  3. Anonim
    04:27 13.06.2017
    Anonim

    Za drogo.

  4. Anonim
    20:37 08.06.2017
    Anonim

    50Hz matryca. Czyli judder w filmach.
    Pewnie panel IPS – słaba czerń…
    Znowu crap nie nadający się do filmów dla naiwnych którzy złapią się na „markę”.

  5. Anonim
    20:14 20.03.2017
    Anonim

    Może przy następnym tytule się nawrócą.

    Guerrilla Games – po niesławnych renderach z Killzone 2 i poprawianych w Photoshopie materiałach prasowych przy Horizon Zero Dawn pokazali klasę.
    Pierwsze pokazy (na E3 jak dobrze pamiętam) – na konsoli – grafika z bugami – 20 klatek przy patrzeniu w grunt…
    Zero ściem.

    I gra jest świetnym tytułem i sprzedaje się przez pochwały graczy a nie hype kreowany renderkami.

  6. Anonim
    15:52 20.03.2017
    Anonim

    Mass Effect Andromeda Trailer vs Retail PS4 Graphics Comparison
    https://www.youtube.com/watch?v=Y5yBqehUNDQ

    Porównanie trailera z tym co otrzymaliśmy.
    Trzeba było jeszcze dać 60 klatek i prawie byłby poziom mistrzów ściemy Naughty Dog z ich „realtime z konsoli” 60fps trailerem Uncharted 4 z E3 2014…

  7. Anonim
    16:11 16.03.2017
    Anonim

    „Znam kilku takich, którym zrobi to wieczór.”
    Zmywak w Anglii odcisnął swoje piętno?

  8. Anonim
    16:23 08.03.2017
    Anonim

    Twarde „h” jest ku uciesze płci pięknej. 🙂
    „Ch” jest jak zmięknie. 😛
    No ale jest jak jest, polski językiem wyjątków.
    Taki „chuligan” też powinien być przez „h” (od hooligan) ale nie jest.

  9. Anonim
    15:52 08.03.2017
    Anonim

    „Teoretycznie możemy dany tytuł kupić na karcie SD, zgrać na peceta i przerobić na format obsługiwany przez emulator, ale w najlepszym wypadku nadal jest to szara strefa.”

    O przepraszam ale w polskim prawie jest WYRAŹNIE napisane, że masz pełne prawo modyfikować kod programu itp. aby umożliwić jego poprawne działanie zgodne z JEGO PRZEZNACZENIEM. (co wyklucza dla jasności np. odblokowywanie funkcji za które się NIE zapłaciło, omijanie ograniczeń liczby stanowisk itp. ! )
    To jest masz pełne prawo poczynić wszelkie potrzebne kroki (np. usunięcie DRM, emulacja) by uzyskać pełną funkcjonalność za jaką zapłaciłeś danego programu czy gry.
    Emulacja w myśl polskiego prawa jest w 100% legalna i dozwolona.

    Więc żadnych tekstów o „szarości” proszę.

  10. Anonim
    20:26 07.03.2017
    Anonim

    Ziew.
    Na ekranach o niższej rozdzielczości ten artykuł nie skaluje się poprawnie/nie mieści się na ekranie.nie da się go scroll’ować na boki…

  11. Anonim
    21:48 21.02.2017
    Anonim

    32GB to 32GB czyli 32.000.000.000

    Kolega chyba w Ameryce mieszka (przynajmniej duchem) gdzie jeszcze używa się kawałków ciała do pomiarów i gdzie sobie to egzotyczne SI-owe „k” przemianowano z 1000 na 1024…

    Polecam używać odmian Linuksa/Mac OS tam już potrafią w większości liczyć poprawnie.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Przedrostek_dw%C3%B3jkowy

  12. Anonim
    19:26 31.01.2017
    Anonim

    Proszę daruj sobie tłumaczenia.
    Nie jestem idiotą i widzę wyraźnie jaką manipulacją jest ten artykuł i jak stara się przemycić Twoje stanowisko.

  13. Anonim
    16:25 31.01.2017
    Anonim

    Ponieważ wydźwięk tego artykułu jest jednoznaczny – mam myśleć tak jak mi każesz bo inaczej jesteś „islamofobem” i w imię poprawności politycznej mam porzucić swoje bezpieczeństwo pozwolę sobie zacytować:

    „Piotr Ślusarczyk:

    Największymi sojusznikami islamskich radykałów są poprawnie polityczni dziennikarze, naukowcy i publicyści, którzy przez lata dławili otwartą i rzetelną krytykę islamu.

    Język poprawności politycznej wprowadzony do debaty publicznej przypomina komunistyczną nowomowę. Ma też podobny cel – ukryć niewygodne fakty.

    Islamofobia jako wytrych

    Jedną z podstawowych cech nowomowy jest widoczna tendencja do jednoznacznego wartościowania, prowadząca do trwałego podziału na nas – dobrych, postępowych, miłujących tolerancję i tych złych – rasistów, islamofobów, rozmaitej maści „siejących nienawiść”. Charakterystyczne dla nowomowy jest wprowadzanie znaczeń, które w gruncie rzeczy nie mają żadnego konkretnego znaczenia. Użytkownikom nowomowy nie chodzi bowiem o opis świata, lecz o jego jednoznaczną ocenę, stąd też w języku publicznym karierę robi pojęcie „islamofobii”.

    Czym ona właściwie jest? Na czym dokładnie polega? Tego nie wiadomo. Pojęcie to służy jedynie zamknięciu ust krytykom islamu. Mówisz źle o islamie, więc masz psychologiczny problem; jesteś ogarnięty nieuzasadnionym lękiem, więc powinieneś się leczyć. Użytkownikom tego sloganu chodzi o to, żeby uniemożliwić postawienie pytania, czy obawy przed islamem mają swoje racjonalne uzasadnienie.”

    EOT.

  14. Anonim
    16:04 16.01.2017
    Anonim

    Kinowe doznania to tylko w 24 klatkach!
    ;P

  15. Anonim
    20:08 04.01.2017
    Anonim

    Z tego co czytałem gra wcale nie psuje żadnych obecnych save’ów.

    Tylko nowo utworzone savy w 37.2 nie będą działać po downgradzie do normalnej 32.2.

  16. Anonim
    00:27 19.12.2016
    Anonim

    Znowu strona na ekranach o niższej rozdzielczości się nie mieści…

  17. Anonim
    15:17 11.12.2016
    Anonim

    „Co za cover!”

    Może odwalę fuchę Cpt. Obvious’a, ale; Co za „fake”!
    😛

  18. Anonim
    17:50 25.11.2016
    Anonim

    Jak już Ubisoft będzie już dawał te darmowe gry to niech redakcja przypomni 😉

  19. Anonim
    16:03 22.11.2016
    Anonim

    *not to scale 😉
    (pewnie mogli by się wybronić że tamto wirtualne ‚wykreskowane’ pudełeczko ma sumaryczną objętość oryginalnego X1 wraz z zasilaczem ;P )


    Przy okazji macie chyba na sztywno ustawioną tutaj rozdzielczość strony i przy ekranie np. 1024xCośtam obcina wam w tym artykule (przynajmniej w FF) masę tekstu po prawej stronie.

  20. Anonim
    00:53 19.11.2016
    Anonim

    Na PS4?! To „niedopuszczalne”!
    Tak jak błędy które też są „niedopuszczalne” – a więc „niedopuszczalne” do kwadratu a to eliminuje wszelkie minusy na PS4 😛

  21. Anonim
    00:38 19.11.2016
    Anonim

    Wolałbym normalnego SNESa + cardridge sd2snes z układem MSU1 ( http://helmet.kafuka.org/msu1.htm https://sd2snes.de/blog/ ) a nie być ograniczonym do paru „gołych” gier.

    To pozwala grać w zmodyfikowane wersje z zremasterowaną muzyką/FMV – ogólnie to jakby „SNES CD” który by powstał gdyby Sony nie uparło się że chce praw do wszystkich gier i dalej to już historia; Playstation 😉
    Obsługa MSU-1 jest też w emulatorach w bsnes+ i ostatnio w Snes9x
    Chrono Trigger:
    https://www.youtube.com/watch?v=RhdW-HxwyPg

    Lista gier już zmodyfikowanych z linkami do filmów na YT
    http://www.zeldix.net/f46-msu-1-hacks-database

  22. Anonim
    23:47 14.11.2016
    Anonim

    No niemal każdy od razu wiedział że będzie tam główka kapusty 😉
    Do’h! Co za spoiler walnąłem!

  23. Anonim
    23:44 14.11.2016
    Anonim

    Aż się czerwono zrobiło pod postem. 🙂
    Ale niestety to nie wymysły – PS4 Pro jest ponownie zbyt głośne a odgłos wentylatora jest dość irytujący.

    Tutaj jedno ze źródeł:
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-playstation-4-pro-review
    „In terms of the acoustic performance of the Pro, it has much more in common with the c-chassis PS4 than the Slim. We were hoping that the larger console may integrate a larger fan – typically, the larger fan, the slower it needs to spin in order to displace the same amount of heat. We’ve yet to put the Pro through exhaustive tests here, but we note a peak 55dB during inFamous First Light gameplay, but really it’s not so much the loudness that’s the issue as opposed to the pitch. The fan spins up and down and is clearly audible from across the room. Initial tests on heat again show a profile similar to the standard PS4. We’ll have more on this to share later, but right now, it’s fair to say that a fair amount of heat is kicked out of the rear of the unit and in common with any current-gen console, it should not be housed in an enclosed area.”

  24. Anonim
    20:03 14.11.2016
    Anonim

    No a tak prostestowali aktorzy że im nazwy gry nie chcą podawać przy przyjeciu roli i nagrywaniu…
    „Pracodawcy chcą zatrudniać aktorów bez podania roli ani nawet gry,”

    A teraz je**s – ktoś im dał nazwę przedpremierowej gry i aktorzy spalili premierę…
    Teraz producenci gier z wycieku powinni pozwać/zażądać odszkodowań aktorów dla odmiany. 😛

  25. Anonim
    19:49 14.11.2016
    Anonim

    SNESa to preferowałbym w postaci emulatora.
    Raz że pada wygodniejszego można podłączyć (tej części retro nie lubię – po co się męczyć grając na „mini-cegle”?) to dwa wolę zmodyfikowane wersje z zremasterowaną muzyką/FMV
    (To rozwiązanie jest sprzętowe jak masz konsolę pod TV to możesz w te wersje tak grać, ze względu na koszty wolę emulator – emulacja jest po prostu tańsza 😉 http://helmet.kafuka.org/msu1.htm ).

    Ostatnio obsługa MSU-1 zagościła w emulatorze Snes9x
    https://www.youtube.com/watch?v=RhdW-HxwyPg

    Tu lista gier już zmodyfikowanych z linkami do filmów na YT
    http://www.zeldix.net/f46-msu-1-hacks-database

  26. Anonim
    19:28 14.11.2016
    Anonim

    Polecam NIE CZYTAĆ opowiadania przed filmem!
    Jest dobre i krótkie – ale ono i film opiera się na zagadce która ma zaskoczyć na koniec.

    Unikać tematów na forach filmwebu itp.

    To tak jakbyście wiedzieli/spoilerowali sobie o co chodzi w Watchmen albo Seven: „What’s in the box?”, The Sixth Sense „I see dead people”…

  27. Anonim
    19:18 14.11.2016
    Anonim

    Lepsze chłodzenie to konieczność – ale z tego co czytałem przydały by się większe.
    PS4 Pro wróciło głośnością do poziomu pierwszego, głośnego niestety PS4.
    Czyli niestety nie udało utrzymać się postępu z wersji Slim.

    Pozostaje poczekać na wersję Slim Pro 🙂

  28. Anonim
    15:57 09.11.2016
    Anonim

    Patch.
    Przykładowo multi Uncharted chodzi po patchu na Pro w 1080p (60klatek) zamiast 900p.

  29. Anonim
    15:56 09.11.2016
    Anonim

    Biorąc pod uwagę, że w starych grach konsola chodzi na „starych” zegarach – to chyba będzie to doskonały przykład PLACEBO, albo jak już gdzieś mniej szarpnęło przy wgrywaniu – czystego pustego dysku…

  30. Anonim
    22:15 04.11.2016
    Anonim

    To 50% ciągle się przewija, coś jak „550” MHz GPU w PS3. Lata mijają i nic się nie zmienia ~liczba widmo~ ciągle straszy.

    Przy GPU jest, upraszczając trochę;
    XB1: 1.31 TFlops
    PS4: 1.84 TFlops
    Można napisać że X1 jest o 29% słabszy od PS4 w GPU. Tudzież że PS4 jest 40% szybsze.
    Pomijając już tam CPU/RAM bo tu jest niewielki „+” a co do drugiego potencjalnie duży „-” jak deweloper się nie postara o optymalizację (*cough*kasa*cough*).

  31. Anonim
    15:59 04.11.2016
    Anonim

    Scorpio wcale tak na tej większej mocy GPU nie skorzysta…
    Nadal jak w X1/PS4/PS4Pro marne CPU.

    4k będzie jak 1080p/60fps na X1/PS4 w paru wybranych tytułach pokroju Forzy i tyle. Szybko zejdą w dół z rozdzielczością/klatkażem by wcisnąć następne efekty.

    Czy Scorpio czy PS4 Pro będzie podobnie.

    Jedynej *widocznej (bez smarowania nosem po TV)* różnicy spodziewam się po (najprawdopodobniej) 12GB pamięci w Scorpio.
    W przeciwieństwie do PS4 Pro gry na Scorpio najprawdopodobniej będą miały dużo lepsze tekstury itp.

  32. Anonim
    15:46 04.11.2016
    Anonim

    A właśnie link do artykuł z analizą dla zainteresowanych całością:
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-titanfall-2-face-off

  33. Anonim
    15:45 04.11.2016
    Anonim

    Jak dawałem linka był tylko filmik na YT bez artykułu.
    Swieżutki przedpremierowy materiał 🙂

    A co do spadków jak trzeba utrzymać 60 klatek to trzeba i tyle.
    Jeżeli ustawia się poziom grafiki/wydajność w max zadymie na 720p na PS4 to nie ma bata na X1 będzie spadać niżej…

  34. Anonim
    06:36 04.11.2016
    Anonim

    Stres test animacji X1 i PS4
    https://www.youtube.com/watch?v=bGxMQlEkFQs

    Dynamiczna rozdzielczość pozwala na 60 klatek praktycznie cały czas.

  35. Anonim
    20:31 29.10.2016
    Anonim

    Analiza techniczna PS4 vs X1 vs PC
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-battlefield-1-face-off

    Konsole używają dynamicznej rozdzielczości (PS4 często ma wyższą), gra próbuje trzymać 60 klatek ale ma spadki szczególnie na PS4 (z naciskiem na multiplayer – prawdopodobnie wpływ wolniejszego CPU)

    (Ktoś dał ostro d*** przy zrzucaniu materiałów video/obróbce i X1 ma na filmikach Eurogamera nieodpowiednie ustawiony zakres kolorów – brak bieli i czerni tylko szara papka)

    Analiza PS4 vs X1 vs PC
    https://www.youtube.com/watch?v=oxmdc82bTBI

    Kampania:
    https://www.youtube.com/watch?v=aExaGlCjQr0

  36. Anonim
    20:57 28.10.2016
    Anonim

    „bo pierwotny plan zakładał sprzedaż 2 milionów sztuk do końca marca.”
    Trzeba nie było robić EKSKLUZYWA na PS4. Może na X’a by się dużo nie sprzedało ale może dało by radę uzyskać chociaż te 2 miliony…

    */mały przytyk
    O czym oczywiście tu redaktor nie wspomina (regularnie zresztą).
    Literki zużyły się przy narzekaniu na czasowy ekskluzyw Tomb Raidera na tę drugą konsolę przy każdej okazji.

  37. Anonim
    15:28 25.10.2016
    Anonim

    Tak jak przy grafikach X1-S powinno być: „Not to scale”
    tak tutaj powinno być „Screens simulated”

  38. Anonim
    00:30 25.10.2016
    Anonim

    *na pokazach w 2005 roku na E3
    I dobrze mi się coś te 2TFlops kojarzyły – na tyle była oceniana wydajność zmiennoprzecinkowa całej konsoli.
    http://www.ign.com/articles/2005/05/16/e3-2005-ps3-tech-specs-2
    Ogólnie czary mary niczym księgowość przy Władcy Pierścieni (na papierze wygenerował ogromne wielomilionowe straty – LOL)

  39. Anonim
    00:22 25.10.2016
    Anonim

    Sorry 1,8TFlops
    Biorąc pod uwagę że PS4 wyliczono na 1,84TFlops z tej kreatywnej matematyki wynikało że PS4 jest tylko mikroskopijnie szybsza od PS3 pod względem GPU…
    Jakże to śmieszne wyglądało na pierwszych porównaniach z tą liczbą którą oczywiście strony z uwielbieniem przepisywały przez lata (łącznie z 550MHz GPU itd.) i głupio było nagle wykreślić…

    http://thumbnails-visually.netdna-ssl.com/difference-between-ps3-and-ps4_517e5c3f2b2cc_w1500.png

  40. Anonim
    00:06 25.10.2016
    Anonim

    „W tym samym wywiadzie Cerny dość kreatywnie podszedł do sposobu liczenia mocy obliczeniowej nowego sprzętu, być może chcąc go „PR-owo” wypchnąć przed Xboksa One Scorpio. ”

    A PS3 miało przy takim liczeniu 2TFlopy na pokazach w 2015 roku na E3.
    Nie dajmy się zwariować marketingiem.
    I bez tego GPU będzie wystarczająco szybkie za to wolne CPU da deweloperom popalić.

  41. Anonim
    21:22 23.10.2016
    Anonim

    Odkurzam PS3 które kupiłem dla tej gry!
    🙂

  42. Anonim
    00:13 23.10.2016
    Anonim

    P.S.
    Ja w ogóle proponuję rewolucję – niech na to PS4 żadne gry, mody czy dodatki nie wychodzą.
    To wtedy (również) nie będzie też słabych, gów***ych gier na PS4!

    Pełen sukces.
    Zero gier na PS4 = zero słabych gier na PS4!
    100+infinity% lepiej niż u konkurencji!

  43. Anonim
    00:08 23.10.2016
    Anonim

    „Paradoksalnie więc to ograniczenie może mieć znaczenie mniejsze niż na Xboksie One. Na konsoli Microsoftu zwiększono je z 2 GB w Falloucie 4 do 5 GB w Skyrimie, ale przez to, że pozwala ona na dodawanie do modów własnych treści, tak czy inaczej dla niektórych miejsca zabraknie. Na PS4 zaś modyfikacje siłą rzeczy będą zajmowały bardzo mało miejsca, więc tego ograniczenia nikt nie powinien odczuć.”

    Ja p*** Sonygamia w najlepszym wydaniu.
    Jak wam Sony na***a na twarz to będziecie Agroturystykę ekstra-wczuciem chwalić?

  44. Anonim
    23:53 21.10.2016
    Anonim

    Zagraj na X1 wtedy będziesz miał najlepsze doznania i praktycznie 30 klatek.
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-red-dead-redemption-runs-best-on-xbox-one

    A co do samego artykułu – nie najlepsza (co by nie kopać leżącego konia) wersja na PS3 + lag z PS Now to raczej kiepski pomysł.
    Dobrą grą można sobie popsuć.

  45. Anonim
    00:35 21.10.2016
    Anonim

    Następna generacja albo przynajmniej refresh niech lepiej nadchodzi szybko
    90p (160×90) na PS4 w Battlefield 1
    http://imgur.com/a/jHoB2
    🙂 No dobra ktoś chyba zapomniał ustawić blokadę na dolną wartość w przed premierowej wersji (gra ma dynamiczną rozdzielczość).
    Ale chodzi to na X1 i PS4 mocno niestabilnie w wymagających trybach; pływając 30-60 klatek i w 600-1000p.
    https://www.youtube.com/watch?v=s8S4cIUb3Y0
    https://www.youtube.com/watch?v=i6cy7wfv8To

  46. Anonim
    16:45 07.10.2016
    Anonim

    Poszedłbym na kompromis – lekkie gogle na głowie połączone kablem do zestawu baterii i nadajnika* noszonego na pasie na plecach.

    Do PC/PS4/etc. bezprzewodowo tak by się o te kable nie potykać – to jest IMHO największy problem.

    Ta część wraz z rozwojem gogli mogła by być z czasem coraz mniejsza.
    Warunek to projekt który nie wprowadza dodatkowego (zauważalnego) laga.

  47. Anonim
    16:38 07.10.2016
    Anonim

    Pokazy z 2014… Ładny rok na kłamliwe rendereki z PC.
    *cough*ściema pokaz Uncharted 4 60fps-realtime-z-konsoli od krętaczy z Naughty Dog*cough*

  48. Anonim
    18:31 06.10.2016
    Anonim

    Leave Sonygamia alone!
    😉

  49. Anonim
    18:16 01.10.2016
    Anonim

    „Tylko ram”…
    Cóż ten tylko RAM to jednak jest przydatna sprawa jak chcesz zmieścić w nim i dobre tekstury i dane geometrii itd. – tu masz wypowiedź z okazji PS4Pro która dotyka tego aspektu:

    (The Witness) Some perspective given from Johnathan Blow on the checkerboard rendering mode.
    http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=216336078&postcount=176

    „HOWEVER, we might not be able to increase the LOD radius very much, because that also requires memory, and we are already pushing the boundaries of the console’s memory. In that case we might have GPU power to burn, in which case maybe we might render at a resolution higher than 1080p, with 4x MSAA also, and then downscale.”

  50. Anonim
    21:38 30.09.2016
    Anonim

    Spodziewam się że będą jeszcze lepsze tekstury do tego 4K.
    Scorpio idzie o (nie tak wielki ale jednak) krok dalej niż konkurencja i będzie miał 12GB RAM – tak więc różnice w wyglądzie będą większe niż tylko zmiana rozdzielczości.

  51. Anonim
    15:23 26.09.2016
    Anonim

    ” Nie pozwól wygrać bigoterii, białej supremacji, nienawiści i straszeniu”
    Uuuu z grubej rury, Polityczna Poprawność aż jedzie… A co się dziwić coś z czego 25 lat temu się nabijano
    „Art Class Politically Incorrect”
    https://www.youtube.com/watch?v=n1tFbZ5kaY8
    dziś jest „tam” ( i niedaleko „tu” też) przerażającą codzienną rzeczywistością…

  52. Anonim
    00:53 20.09.2016
    Anonim

    „Sri” jak byk ma „r” 😉

  53. Anonim
    00:44 20.09.2016
    Anonim

    Czy to będzie trolowanie jak mu wyślę mema z „Nigga stole my bike”?
    😉

  54. Anonim
    16:08 15.09.2016
    Anonim

    *ścieżkę certyfikacji na konsoli.
    *przykładowo

  55. Anonim
    16:05 15.09.2016
    Anonim

    Nie tyle wywalili emulator co „emulator gier” – bo gry miały i mają inną ścieżkę certyfikacji.

    Pewnie zaś tę zwykła certyfikację dla programów przejdzie przykładowa taki emulator kalkulatora graficznego TI-92

  56. Anonim
    15:56 15.09.2016
    Anonim

    Jestem przyjemnie zaskoczony ceną Pro’sa.
    Nawet narzutu od nowości nie ma.

  57. Anonim
    01:54 15.09.2016
    Anonim

    Ech, ostatnio Eurogamer też zamiótł sprawę ze slimką PS4 do której mieli dostęp wcześniej pod dywan – pewnie w zamian za te extra materiały co dostają z Pro.

    I to się im pewnie bardziej opłacał/opłacało niż zadzieranie z kolosem pokroju Sony/M$.

  58. Anonim
    15:15 12.09.2016
    Anonim

    Matryca 50/60Hz
    A co za tym idzie pewnie judder w filmach 24p
    (bo równo nie podzielisz jak w przypadku 100/120tek: 120/24=5 a jak widzisz 60/24=2,5)
    potencjalnie mniejsza płynność/ostrość obrazu itd.

  59. Anonim
    20:25 10.09.2016
    Anonim

    No na całe szczęście na osłodę już niedługo będzie można pograć w inne tytuły między-platformowo….
    😉

  60. Anonim
    20:15 10.09.2016
    Anonim

    Są małe kłamstwa, duże kłamstwa i statystyki…

    Biorąc te same dane można powiedzieć, że usługa Sony wygrywa przynajmniej w jednej kategorii bo lepiej i łatwiej znajduje graczy.

    A równie dobrze można powiedzieć, że przegrywa kompletnie bo znajduje łatwiej graczy bo wszyscy siedzą w „lobby” bo ich to niestabilna usługa co chwilę z gry wykopuje i jest z kim *zaczynać* rozgrywkę 😉 gdzie u konkurencji wszyscy siedzą w tych swoich meczach i trzeba czekać na świeżych chętnych bądź tych co ukończą kompletnie rozgrywkę 🙂

    No to jak odwracamy kota ogonem?

  61. Anonim
    05:34 10.09.2016
    Anonim

    No patrzcie, miałem nosa.
    Takie coś się pojawiło (The Witness) Johnathan Blow

    http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=216336078&postcount=176

    „HOWEVER, we might not be able to increase the LOD radius very much, because that also requires memory, and we are already pushing the boundaries of the console’s memory. In that case we might have GPU power to burn, in which case maybe we might render at a resolution higher than 1080p, with 4x MSAA also, and then downscale.”

    Ta dodatkowa pamięć może być koniecznością nawet w niektórych rozbudowanych dla Scorpio tytułach.

  62. Anonim
    00:18 10.09.2016
    Anonim

    No właśnie to 4K to jest fajne jak się siedzi z nosem przed ekranem – przed monitorem.
    A tak wolę efekty i stabilną animację.
    Z tego powodu najciekawsze może okazać się te 12GB RAM.
    No przynajmniej szybciej się będą gry wgrywać 🙂
    Pytanie jak biednie będą wyglądać tytuły na podstawce za dwa trzy lata…

  63. Anonim
    20:00 09.09.2016
    Anonim

    Jakby kogoś interesował zakup TV to polecam jeszcze przeczytać to:
    http://kjhank.pl/zakup-nowego-tv-porady/
    W szczególności przyda się ściągawka gdzie są matryce 120Hz

  64. Anonim
    19:57 09.09.2016
    Anonim

    Xbox One S i Scorpio, które ma ukazać się w przyszłym roku, też to potrafią, przy czym ten drugi już bez problemu powinien poradzić sobie z „prawdziwym 4K”.
    – Wątpię z tym „bez problemu”.
    Pęd do lepszej grafiki i efektów pewnie spowoduje gry w czymś w rodzaju 1440p + skalowanie do 4K (Dodane: O nawet o tym jest na końcu artykułu 🙂 ).
    Najwięcej pomoże 12GB RAM i lepsze tekstury.
    W lepszych wypadkach – gdy deweloper się postara – używanie rozdzielczości dynamicznej i wtedy będzie to 4K kiedy się to liczy dla oczu – w statycznych scenach.

    „UHD od LG matryce IPS są lekko oszukane jeśli chodzi o wyświetlanie w prawdziwym 4K. ”
    Nie „lekko” tylko POWAŻNIE OSZUKANE
    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/czy-warto-kupic-tani-telewizor-4k.html
    „Telewizory UHD, które mają trudności z wyświetleniem niektórych detali nawet w rozdzielczości HD, a pewne elementy w rozdzielczości UHD pokazują całkowicie rozmazane, z pewnością można określić mianem „pseudo UHD””

  65. Anonim
    01:52 09.09.2016
    Anonim

    Powiem tak albo to HDR to jakiś myk/sztuczka będzie (co nie znaczy że jakiegoś tam pozytywnego efektu nie będzie) albo Microsoft jakieś głupoty zrobił/gadał przyspieszając trochę „S”kę.

    Zobaczy się w praniu za dużo na razie PR za mało konkretów.

  66. Anonim
    01:33 09.09.2016
    Anonim

    „Najpierwszy” FAT brało około 250W z gniazdka.
    Nie mogłem nic teraz znaleźć na szybko ale coś mi świta o ~260W?

    Z tego powodu PS3 miało porządniejszą potrójną wtyczkę

    http://www.dualshockers.com/2014/01/21/youll-never-guess-why-sony-kept-the-ps4s-power-consumption-under-250-watt/

    tak jak i teraz będzie miało PS4 Pro.

  67. Anonim
    17:17 08.09.2016
    Anonim

    I tutaj powstaje pytanie – skoro M$ wydawał trochę mocniejszego od podstawki „S” z przyspieszonymi zegarami GPU/pamięci wewnętrznej aby obsługiwać bez zwolnień HDR.

    To czy (opcjonalnemu wtedy jak mniemam) załączeniu HDR na starszych konsolach będą towarzyszyły spadki wydajności?

  68. Anonim
    23:17 07.09.2016
    Anonim

    No to akurat jest fajna informacja – jeden mały problem z tym że HDR wymaga trochę większej mocy, pamięci itd. (pomijam rzeczy oczywiste jak TV (4K) z obsługą HDR (najpewniej HDR10))

    Czyli pewnie będzie tak że włączenie HDR na starszych konsolach będzie (mam nadzieję) opcjonalne i będzie skutkowało mniejsza ilością klatek, rozdzielczością czy co tam poświęcono dla efektów.

    Ciekawe czy M$ też zdecyduje się na podobny krok bo jak pokazuje dodanie 1080p do (naj)pierwszych X360 nie takie rzeczy dało się zaimplementować.

  69. Anonim
    22:58 07.09.2016
    Anonim

    ” Niestety, może to oznaczać, że w Polsce zapłacimy więcej niż wynikałoby z kursu walut. PS4 przy cenie 399 euro na Zachodzie kosztowało w Polsce 1799 złotych. Tak samo może być w przypadku PS4 Neo.”
    Ta jasne. Podzielam twój optymizm. A nie zaraz buahahhahhaha. Nie podzielam.
    1999zł jak nie więcej.

    „Poza wyższą rozdzielczością gry tworzone i uaktualniane z myślą o PS4 Pro będą mogły zaoferować również inne usprawnienia.”
    Czyli co przedwstępne obiecanki do piachu a idziemy drogą Skorpio.
    Nowe PS4 nowe lepsze gry.

    ” Jak podał serwis Engadget, w konsoli nie znajdzie się za to czytnik Blu-Ray zdolny do odtwarzania filmów w rozdzielczości 4K.”
    Jawna kpina z konsumentów.

  70. Anonim
    19:50 30.08.2016
    Anonim

    Ech, żeby nawet „Prologu” nie dali rady wydać na czas…

  71. Anonim
    19:13 30.08.2016
    Anonim

    Pełniejsza analiza techniczna, dużo informacji głownie dla PCtowców
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-deus-ex-mankind-divided-face-off

  72. Anonim
    19:58 27.08.2016
    Anonim

    „To znaczy gra potrafiła wyglądać naprawdę schludnie; brakowało jej szczegółów, rwała ekran i gubiła klatki”
    Dobrze, że w pełnej już nie gubi…
    I nie rwie obrazu…
    Oh, wait.
    https://www.youtube.com/watch?v=ML7erIBM3Ic

    Pełna analiza:
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-f1-2016-face-off

  73. Anonim
    15:21 20.08.2016
    Anonim

    Hmm, jakieś 5 czy 6 lat temu przeszedłem (new game + też) NESową Zeldę na emulatorze i chyba dla klimatu – rysowałem mapkę(i) na papierze.
    Rzecz jasna bez „walkthrough”. Trochę czasu zeżarło 😉

  74. Anonim
    23:52 18.08.2016
    Anonim

    Bajki i ściemy gorsze niż te od Peter Molyneux’a…
    Sean Murray lying about multiplayer for No Man’s Sky
    https://www.youtube.com/watch?v=AE0nuW-mQ8A

  75. Anonim
    23:37 18.08.2016
    Anonim

    Moja pierwsza gra; JumpinJack na ZX.
    Już dokładnie nie pamiętam 84 lub 85 rok?

    Zdrówko gimbusy 😉

  76. Anonim
    03:22 17.08.2016
    Anonim

    The Surge wygląda naprawdę ciekawie.

  77. Anonim
    02:46 17.08.2016
    Anonim

    Może „anulowała” bo (zamówienie od) Nintendo po prostu „zjadło” całe moce produkcyjne?

  78. Anonim
    02:31 17.08.2016
    Anonim

    Może zmylił go fakt chwalenia się nienagannymi 60fps przy „normalnych” Forzach.
    Albo naprawdę niezły motion blur z (równie nienagannymi) 30 klatkami w Horizon’ach.
    Cóż taki koszt otwartego terenu i co za tym idzie większej nieprzewidywalności.

  79. Anonim
    02:10 12.08.2016
    Anonim

    Świetna wiadomość dla tych którzy już znają dokładnie metody działania CAŁEJ branży – te niekompletne wersje, DLC, preordery itd.
    A potem Game Of The Year Edition

    Dla cierpliwych najlepsze wersje.

  80. Anonim
    02:07 12.08.2016
    Anonim

    W mojej opinii.
    Nadal.
    Może technicznie jest już lepiej niż kiedyś ale ciągle te sztuczne ograniczenia…

  81. Anonim
    15:14 11.08.2016
    Anonim

    UWP to kupa ekskrementów.

    „Potem okazało się, że gra na Xboksie rozczarowuje pod względem technicznym”
    Do tego bym się doczepił – gra idealna nie jest ale podobne techniki rekonstrukcji rozdzielczości były stosowane w innych tytułach i efekt jest przyzwoity. A biorąc pod uwagę mnogość efektów serwowanych przez grę nawet konieczny.

    „Ta ma być rozwojowa, wzbogacona choćby o obsługę DirectX 11 w minimalnych wymaganiach. No i, ciekawostka, wsparcie Windowsa 7 64 bit. Czyli jednak bez „dziesiątki” się da?”

    No jak mają dopisać kawał kodu gry to się „da”.
    „Afera” by była gdyby okazało się, że gra rusza „z buta” a ma sztuczną blokadę założoną w plikach konfiguracji czy exe’ku.
    Tak jak kilkakrotnie z niesławnym DLC od Capcomu na dysku…

  82. Anonim
    06:05 11.08.2016
    Anonim

    O to świetna wiadomość.
    UWP (mimo pewnych postępów) to nadal kupa ekskrementów.

  83. Anonim
    05:51 11.08.2016
    Anonim

    Dokładnie daruj sobie.
    Angh to zaślepiony fanboj Sony – nie ma możliwości aby deweloper robiący dla Sony mógł KŁAMAĆ!! ZOMG to nie jest możliwe i koniec!!!

    Jak była ściema Naughty Dog z 60 klatkowym pokazem Uncharted na E3 z zarypistą grafiką (renderki z PCta i tyle) i obiecankami od ludzi ze studia, że to realtime bezpośrednio z konsoli PS4 i etap z gry i w ogóle!
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=835985
    i nic z tego nie było prawdą to chłopak aż się zapienił walcząc, że to wcale nie! nie kłamali to nie były ściemy! bo wiesz: Sony!
    LOL

    http://polygamia.pl/baliscie-sie-o-urode-starego-kratosa-juz-nie-musicie/#comment-5887

  84. Anonim
    20:08 09.08.2016
    Anonim

    Szybko poprawiaj na kawie zanim ktoś się doczepi 😉
    Oh, wait…

  85. Anonim
    18:27 04.08.2016
    Anonim

    Biorąc pod uwagę że – również z mojego doświadczenia- oryginalny X1 jest bardzo cichy to te 3dB naprawdę nie (z)robią słyszalnej różnicy.

    Poza chyba jedynie za zrobieniem z tego PCta i położeniem sprzętu pod monitor przed którym się siedzi.

    —-

    A tak przy okazji:

    ” W subiektywnych ocenach i przy porównywaniu wyglądu interfejsu użytkownika lepiej radził sobie upscaler wbudowany w telewizor.”

    To zależy od TV – i to bardzo. O ile high-endowe mogą być równie dobre (a nawet lepsze jeżeli to wyostrzanie na X1 dokucza) w jakości to tanie i średnie TV mogą już dawać d***.
    To samo jest przecież przy scalerach w TV do 1080p…

    A DWA – takie skalowanie w TV może i często DODAJE dodatkową/dodatkowe klatki LAGA – bo nader często TV czeka na całą klatkę do obróbki i to chwilę zajmuje…

    Tak więc może okazać się, że lepiej wysyłać obraz w 4k do TV nawet jeżeli scaler jest tam lepszy niż wysyłać tam 1080p – bo kto lubi opóźnienia?

  86. Anonim
    00:58 04.08.2016
    Anonim

    „Bardziej istotne jest przejście przez Microsoft na niższy proces technologiczny (z 28nm na 16nm). Dzięki temu konsola pobiera mniej energii, generuje mniej ciepła i – w konsekwencji – działa ciszej. ”

    To nie ma bezpośredniego związku ze sobą.
    Oryginalny X1 (nie mylić z pierwszym pierwszym 😉 ) ma [po prostu doskonałe bardzo duże chłodzenie (bo dużo miejsca w środku i nie poskąpiono na radiatorze) i jest cichutki.
    Tutaj w „S” nadal jest bardzo dobre chłodzenie ale raz że pomniejszono konsolę i mieści się „tylko” wentylator 120mm a do tego tak w jak dużo głośniejszym i gorętszym PS4 – trzeba teraz dodatkowo chłodzić wbudowany zasilacz.
    Tak więc jest nawet ciut głośniej (dla ucha raczej nie do usłyszenia, dla miernika owszem tak).

    „Układ graficzny doczekał się zwiększenia taktowania z 853 MHz do 914 MHz, co przekłada się na zauważalny (chociaż oczywiście niespektakularny) wzrost prędkości działania gier. ”
    Należało by dodać i nawet podkreślić „NIEKTÓRYCH gier”
    Bo jeszcze ktoś się nastawi że w każdej lub przynajmniej większości…\

    I tak „next genowe” konsole za *|* trzyma w wielu wypadkach słabiutkie CPU.

  87. Anonim
    07:30 03.08.2016
    Anonim

    No właśnie w przypadku „Ori and the Blind Forest” Microsoft jest tylko wydawcą i aż wydawcą.

  88. Anonim
    21:59 26.07.2016
    Anonim

    19 to mniej niż 15? 😉
    To ja też chcę kodzik dla sprawdzenia Crush’a.

  89. Anonim
    18:39 26.07.2016
    Anonim

    „W kwestii jakości pożegnania swojej konsoli Nintendo plasuje się zatem jeszcze za Microsoftem zakręcającym kurek Xboksowi 360, bezwzględnym, ale uczciwym, bo przynajmniej jakoś wspierającym swój sprzęt w jego ostatnim roku życia.”

    Ach Xbox… chłopiec do bicia. Zawsze kiedy potrzeba jest pod ręką. Kij z tym, że X360 dostał świetne gry na do widzenia… Z ostatnią wisienką w postaci Tomb Raidera.

    A który to rok był „jego ostatnim roku życia” – 2015*?

    Z ciekawości więc jakie miejsce w tym rankingu zajmuje Sony które w „ostatnim roku życia” (tez 2015*?) PS3 z tego co tam pamiętam głównie skupiło się na grach na PS4 (no było parę lokalizacji kilku fajnych gier „typowo” z Japonii) gdzie MS robił/sponsorował te kilka gier „cross-generacyjnych”

    *Jak 2014 to ten zakręcany kurek zaklinuje się na takich tytułach jak Forza Horizon czy Titanfall
    W sumie ignorując poczynania Microsoftu najłatwiej uznać rok 2013 za ostatni – w końcu to był złoty rok dla PS3 ;P A jako argument podać datę premier nowych konsol.

  90. Anonim
    18:09 19.07.2016
    Anonim

    „zawierają też (wbrew czerwcowym plotkom) pada”
    Proszę się nie kompromitować – jakiś FUD z neogafa który stał w sprzeczności z oficjalnymi informacjami na oficjalnej stronie…

    Już to przerabialiśmy w komentarzach

    Co by nie być gołosłownym tu masz oficjalną stronę z 13go (tuż po konferencji) z opisem X’a:
    http://news.xbox.com/2016/06/13/introducing-newest-member-xbox-family-xbox-one-s/
    ” The new Xbox Wireless Controller is included with all Xbox One S consoles and will be available worldwide for individual purchase for $59.99 USD.”
    Ktoś chyba nie doczytał.

  91. Anonim
    18:06 19.07.2016
    Anonim

    Jak ostatnio pisałem pod tym obrazkiem powinno być:
    *not to scale
    😉

  92. Anonim
    00:47 14.07.2016
    Anonim

    „Ana, taka trochę snajperka, trochę długodystansowy healer („uleczacz” – ale brzydkie i zabawne słówko). ”
    Proponuję: medyk.

  93. Anonim
    00:33 14.07.2016
    Anonim

    Pod tym obrazkiem powinno być:
    *not to scale
    😉

  94. Anonim
    15:01 13.07.2016
    Anonim

    Dla odstresowania polecam odkopać grę od której zerżnięto ‚parę’ pomysłów:
    Aquaria
    https://www.youtube.com/watch?v=YqY9mDOw-UI

  95. Anonim
    14:45 13.07.2016
    Anonim

    Ocena jest chyba raczej za wysoka…

  96. Anonim
    04:49 09.07.2016
    Anonim

    (Pomijając to: „Graliśmy na PS4”)

    Odpowiedź brzmi: Sony też przepuściło to ścierwo – więc czują się rozgrzeszeni…

  97. Anonim
    00:22 02.07.2016
    Anonim

    „Gdy teraz o tym myślę, wydaje mi się, że naprawdę mogłem nazwać ją Gran Turismo 7. … Czyli nadanie jej odrębnego tytułu mogło nie być takim złym pomysłem.”
    Przypomina mi się Halo ODST i próba zrobienia „pełnoprawnej” ( a przede wszystkim cenowej) gry „AAA”.

  98. Anonim
    05:58 27.06.2016
    Anonim

    A kto chcesz żeby to policzył?

    KOD czy PIS?

    ;P

  99. Anonim
    05:57 27.06.2016
    Anonim

    @znubi
    Racja rewelacyjnie nie chodził.
    Ale weź poprawkę że była to gra startowa dodatkowo zmagająca się z wszelkimi atrakcjami X1 (właściwie system w wersji beta przechodzący zmiany w ostatniej chwili, sterowniki do grafiki wysokopoziomowe, niskopoziomowe były pół roku po premierze konsoli) tworzona gdy sprzęt istniał na papierze/w postaci PCtowych devkitów itd.

    Dane od Capcomu, 3x więcej niż to co w poprzedniej – a tamta miała 7,000.
    http://kotaku.com/5229775/dead-rising-2-7000-zombies-and-plenty-of-chainsaws
    Więc niby się te 21 tysięcy zgadza.
    Pewnie mieli jakieś potwierdzenie z debugera.

  100. Anonim
    18:52 26.06.2016
    Anonim

    Do ruszenia 100 przeciwników mocy PS4Neo nie potrzeba….

    ” in Dead Rising 3 (Capcom, 2013) the maximum number of animated corpses on-screen at a single time has increased to 21,000.”

  101. Anonim
    22:08 22.06.2016
    Anonim

    Mam dwa. Jedna kupiona używka za 1,5 stówki.
    Stan: #1 martwy i #2 uszkodzony.

    W jednym typowo odkleił się procek czy RSX po kilku miesiącach i typowa kaplica, odpowiednik M$ RROD’a.
    W drugiej umarło HDMI, i teoretycznie jeszcze działa na analogowym wyjściu 480p ale zbiera kurz.

  102. Anonim
    17:12 21.06.2016
    Anonim

    Kariera na zmywaku a Anglii zobowiązuje 😉

  103. Anonim
    16:04 20.06.2016
    Anonim

    Um…
    Powiedzmy, że chyba nie do końca wiesz co piszesz w pierwszej części.
    Zresztą w drugiej też; jacy konsolowi konkurenci mieli więcej mocy w grach niż pierwszy Xbox? Przecież w porównaniu do PS2 miał i GPU i CPU mocniejsze.

  104. Anonim
    02:00 20.06.2016
    Anonim

    No ilość rdzeni ładna, jak teraz w PS4 czy X1… I zarówno wtedy jak i dziś (korzystając z nabijania się z rdzeni w telefonach z Androidem) ‚wincej rdzeniuf’ i MHZ’y to nie wszystko.

    Ten rdzeń PPU miał uproszczoną budowę…
    Na szybko z wiki, było o tym nie raz.
    ” However, to reduce CPU die size, complexity, cost, and power demands, the processor uses in-order execution in contrast to the Intel Coppermine 128-based Pentium III used in the original Xbox, which used more complex out of order execution.”

  105. Anonim
    00:24 20.06.2016
    Anonim

    No właśnie.
    „Chyba od zapowiedzi PS3 i Xboksa 360, kiedy to konsole ostatni raz były w dniu premiery mocniejsze od komputerów osobistych. ”

    O ile X360 w momencie premiery miało GPU naprawdę mocne (praktycznie prototyp kart generacji DX10, uniwersalne shadery, itd.) i PC’ty mogły pozazdrościć, to już CPU nie zachwycało poza ilością rdzeni.
    Zaś PS3 – i do tego rok później – graficznie między GF7600-7800 już odstawało pod tym względem i do konkurencji i tym bardziej do „mainstream’owych” PC z tamtego okresu.
    Za to CPU było bardzo bardzo mocne w operacjach zmiennoprzecinkowych.

    I teraz podobnie jak z PS3 będzie ze Scorpio.
    O ile PS4 Neo wyjdzie jeszcze dostatecznie szybko i będzie całkiem ładnie się prezentować pod względem GPU (bo CPU w obu konsolach to śmiech) do PC.
    To kiedy konsola Microsoftu wejdzie na rynek, to nawet szybsza od PS4Neo, będzie już od tych z 2017 odstawać.
    Te wszystkie 1080/1070 i ich odpowiedniki AMD będą sporo mocniejsze a porównywalne 1050/1060 będą już moim zdaniem całkiem powszechne (na zachodzie)…
    A do tego te tabletowe CPU…

  106. Anonim
    23:47 18.06.2016
    Anonim

    Taki biznes. Czymś trzeba przyciągnąć klientów…

    Microsoft „kupuje” Tomb Raidera. ( O czym redaktorzy nie dają nam zapomnieć, dobrze że „jedynie” czasowo).
    Sony „kupuje” Street Fightera.

    Świat się kręci dalej.

  107. Anonim
    14:57 18.06.2016
    Anonim

    Kali kraść, dobrze?

    A z ciekawości redaktorze; takie same odczucia przy Call of Duty: Modern Warfare Remastered?
    Wprawdzie to tylko miesiąc ale praktyka taka sama.

  108. Anonim
    00:43 18.06.2016
    Anonim

    To jest już żałosne. Widzę że fanowi Sony nie przemówisz.
    Żadna skaza na jaśnieczystym wizerunku naj naj firmy czy związanego z nią studia jest nie do wyobrażenia ani do przyswojenia.

    To? To tylko tam takie nie zobowiązujące stwierdzenia…
    „They (Naughty Dog’s Studio Coordinator Rodney Reece and Lead FX Artist Keith Guerrette) confirmed to us that the Uncharted 4 trailer showcased during Sony’s E3 2014 press conference was a part of an actual level in game. Secondly, they also confirmed that the entire trailer was running in real time on the PlayStation 4 and it was all in-engine.”

    Pffft.

    Pewnie przy Killzone 2 też się biłeś jak lew…
    „Szkoda”, że tam mieli chociaż odwagę i honor się przyznać, bo pewnie walczyłbyś i w obronie tamtego renderu do upadłego do dziś.

  109. Anonim
    19:21 17.06.2016
    Anonim

    No a czym jest sklep Microsoftu? Jak nie odpowiedzią na Steam, uPlay, Origin, itd. ?
    Bo „ich platforma” to czysto Win10 + UWP.

  110. Anonim
    17:36 17.06.2016
    Anonim

    Trochę się boję o The Last Guardian – gra dla której kupiłem PS3 🙂
    http://www.eurogamer.net/articles/2016-06-15-the-last-guardian-the-first-40-minutes
    Problematyczne sterowanie, techniczne problemy (ale to tylko demo…) etc. Nie wygląda to momentami za ciekawie…

  111. Anonim
    17:21 17.06.2016
    Anonim

    „Sam teaser z 2014 byl renderowany, ale nikt nie mowil, ze jest inaczej.”
    Buahaha!
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=835985
    Tak te wszystkie tweety już studio kłamczuchów pokasowało więc już nie było. Nie ma. Są czyści.

    (tester-pełna)”Wygląda ładniej”
    LOL! Jasne W twoich Sonybojskich zwidach. Nawet EG stawia sprawę jasno w sprawie ściemnianego rendera z E3 2014
    https://www.youtube.com/watch?v=HCNyuomzVu8
    Gorzej, gorsze efekty, 30 klatek. Ale co dziwnego w końcu na silniku gry a nie wyrenderowane na stacji graficznej oszustwo.

    Ta obrona jest żałosna po prostu. Weź nie kompromituj się już dalej. Dla przyzwoitości lepiej czasem zamilknąć.

  112. Anonim
    20:26 16.06.2016
    Anonim

    Nie. Wygląda i chodzi świetnie.

    Nie o to nie przecież chodzi.
    Tylko o to, że jak cię pół studia czy CEO Sony Ameryka ( Jack Tretton “real gameplay everybody’s seeing out there,” ) cię okłamuje to należy to wytknąć i uważać na przyszłość.
    „Trust, but verify”

  113. Anonim
    20:01 16.06.2016
    Anonim

    Mnie nie dziwi – w końcu NEO jest/będzie/ma być/( a teraz może będzie, bo kto wie co zrobi Sony) słabsze.
    Więc co to za sens chwalenia się chwilę po tym jak M$ wyskoczył z 6GFLOPami etc.
    To tylko popsuło by im wizerunek. Sony dobrze wie z praktyki, że targi można wygrać przez przekazanie „my nie jesteśmy Microsoftem” 😉

    Microsoftowi pewnie będzie leżeć to gdzie kupujesz ich gry byle na ich platformie, a kto wie może jak już będziesz miał bibliotekę na PC to skusisz się na takiego Scorpio aby pograć wygodnie w salonie na swoim (może 4K) TV?

  114. Anonim
    19:19 16.06.2016
    Anonim

    Ależ mam bo to nie są drobnostki i twoje tłumaczenie jest śmieszne.
    Ściemniali i tyle bo niby gra miesiące przed premierą chodziła w idealnych 60 klatkach i wyglądał obłędnie a końcowy produkt
    – ani nie chodzi w 60 klatkach
    – ani ten obszar nie jest w grze
    no jest mały podobny fragmencik – jak się budzi ale zgadnij NIE WYGLĄDA w 30 klatkach (i trzeba zauważyć że końcowy produkt też potrafi zgubić klateczki nawet przy limicie do 30 https://www.youtube.com/watch?v=L9UmD13aarg ) tak dobrze jak na ściemnianych materiałach w 60
    https://www.youtube.com/watch?v=HCNyuomzVu8

    Panowie ściemniali zresztą nie pierwszy raz bo materiały prasowe w 60 klatkach (render offline na silniku gry) przy Uncharted 3 też były przedstawiane jako bezpośrednio z konsoli, no ale potem „ups, pomyliliśmy się :)”

    No ale takie „drobnostki” nie powstrzymają przed obroną świętego Sony pewnej grupy osób, tak jak nie powstrzymywały przy opisywaniu Killzone 2 jako wyglądającego lepiej niż ściemniany render…

  115. Anonim
    15:56 16.06.2016
    Anonim

    Pomijając to, że pewnie jest to prawdą ale ja uważałbym na takie teksty od Sony
    „everything is on a standard PS4 — Shuhei Yoshida”

    bo inaczej odpalaj nam redaktorze Uncharted 4 w 60fps z jakością obraz z trailera z E3
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=835985
    „They (Naughty Dog’s Studio Coordinator Rodney Reece and Lead FX Artist Keith Guerrette) confirmed to us that the Uncharted 4 trailer showcased during Sony’s E3 2014 press conference was a part of an actual level in game. Secondly, they also confirmed that the entire trailer was running in real time on the PlayStation 4 and it was all in-engine.”
    czy też Killzone 2 lub Motorstorm…
    „So how does Sony respond to the allegations? Far from being evasive, it met them head-on. „Yes, it is real time,”

  116. Anonim
    15:42 16.06.2016
    Anonim

    Akurat mówili coś troszkę innego, przeczytaj wywiad Spencera.
    Że nie chce małego skoku jedynie – i tu masz efekt z 1,34GFLOPa do 6GFLOPów, z 1080p do 4K.
    A nie ciągle 1080p ale może jedynie płynniej…

    http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2016/04/01/i-m-not-a-big-fan-of-xbox-one-and-a-half-says-xbox-boss-phil-spencer.aspx
    „I’m not a big fan of Xbox One and a half. If we’re going to move forward, I want to move forward in big numbers,” Spencer said. „I don’t know anything about any of the rumors that are out there, but I can understand other teams’ motivations to do that. For us, our box is doing well. It performs, it’s reliable, the servers are doing well. If we’re going to go forward with anything, like I said, I want it to be a really substantial change for people – an upgrade.”

  117. Anonim
    15:37 16.06.2016
    Anonim

    Dlatego już dziś można się nastawiać na to, że gross tych gier nie będzie w 4k NATYWNYM.
    Tylko w jakimś 1440p i skalowane.
    Lub będą to gry z dynamiczną rozdzielczością i w zależności od obciążenia będzie tam 4K w spokojniejszych momentach.
    Grunt by dobrze chodziły.

    Za to Scorpio będzie miało najprawdopodobniej 12GB RAM (na to wskazują rendery) co w przeciwieństwie do PS4Neo pozwoli na to by gry na Scorpio miały tekstury w dużo wyższej jakości niż podstawowe wersje n X1/PS4.

    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-xbox-one-project-scorpio-spec-analysis

    „This also seems to suggest that Scorpio has another big advantage over PlayStation 4K Neo – not just over 100GB/s more bandwidth, but also an additional 4GB of onboard RAM.

    And this is a good thing for Microsoft in reaching its stated aim of handing in a worthy 4K experience – PlayStation Neo only offers up an additional 512MB of RAM for developers compared to the original PS4, meaning only limited space for higher resolution textures. Scorpio won’t just deliver higher resolutions, but there’ll be more space for higher detail textures. The only question will be on how quickly that RAM can be filled up – assuming that 5400rpm hard drives are still being used, 12GB will take a long time to fully occupy. On the flipside, we have heard from some developers that the 8GB of memory found in PlayStation Neo isn’t quite enough to get the most out of 4K displays.”

  118. Anonim
    05:18 16.06.2016
    Anonim

    Bywa, bez stresu trzeba do tego podejść tak: „psy szczekają a karawana jedzie dalej”

    Za rok zobaczymy jak to będzie wyglądać – Neo już (niemal na pewno) będzie na rynku, Scorpio będzie musiało uderzyć solidnie – więc może to dlatego teraz M$ pokazał praktycznie tylko te gry co wychodzą tuż tuż. A nowe IP będą na premierę sprzętu w 2017… No i stare jak następne Halo.

    Sony pokazało teraz ładne tytuły już teraz ale, jak już pisałem, z wieloma zobaczymy się na E3 za rok.

  119. Anonim
    21:10 15.06.2016
    Anonim

    Pozwolę sobie odnieść do pierwszej części bo tak negatywna 😉

    Teksty o tonięciu czy to M$ czy Nintendo są słabe, były słabe przez poprzednie lata i będą słabe w przyszłości. X1 podzieli identyczny los co spotka PS4 gdy wyjdzie Neo – dump wersji w 720p + ‚cinema experience’ = 24klatki w porywach…

    Eksperyment z cross-buy miałeś wcześniej ot choćby na początku tej generacji gdy kupując pewne tytuły na PS3/X360 dostawałeś je też na PS4/X1… Ot jedna z niewielu zalet DRM i cyfrowych kopi…
    Pierwotne założenia X1 się kłaniają z całym tym dzieleniem gry w ramach jednego konta (już wszędzie a nie tylko dla wybranych tytułów X360-X1) … Toż to to samo co teraz – masz konto w Xbox’ie to masz je na PC w sklepie Microsoftu i aplikacji Xbox’a…

    A tekst o kradnięciu „funkcji społecznosciowych” przez Microsoft to chyba jakiś żart oderwany od rzeczywistości…

  120. Anonim
    20:04 15.06.2016
    Anonim

    Co by nie być gołosłownym tu masz oficjalną stronę z 13go (tuż po konferencji) z opisem X’a:
    http://news.xbox.com/2016/06/13/introducing-newest-member-xbox-family-xbox-one-s/
    ” The new Xbox Wireless Controller is included with all Xbox One S consoles and will be available worldwide for individual purchase for $59.99 USD.”
    Ktoś chyba nie doczytał.

  121. Anonim
    19:59 15.06.2016
    Anonim

    ” Do tego cena podana w formie oszustwa – do 299$ za najtańszą konfigurację należy doliczyć 60$ za pada, którego nie ma w zestawie. ”
    To czysty FUD fanbojów.
    Kontroler jest w zestawie.
    Zresztą ta cena i tak szybko jeszcze spadnie, już jest za tyle z darmową wysyłką w przedsprzedaży…
    https://www.amazon.com/Xbox-One-S-2TB-Console/dp/B01GW3GY3K/

  122. Anonim
    14:45 15.06.2016
    Anonim

    Na plusy u Sony ex. gry. The Last Guardian.
    Na minus że mało o datach premier więc zobaczymy się za rok ze znaczącą częścią… Pewnie w pokazach jak to fajnie ich wersje na NEO są ;P

    Na plus u M$, że i na PC i w salonie pograsz. Forza Horizon 3.
    Na minus – ze Scorpio powinni siedzieć cicho, stanowczo za wcześnie na chwalenie się.
    Do tego zanim to Scorpio i Neo wyjdą PC znowu ich odstawi – bo te 4.4 czy 6 GFLOPs to wygląda imponująco w porównaniu do PS4 i X1 ale nie do PC – a już na pewno nie do PC za 1,5 roku. A że CPU zostaną MARNE, to … ugh.
    A ten za ten pokaz FF15 to powinni ‚prowadzącego’ powiesić albo oddać do Polygonu.

  123. Anonim
    20:24 14.06.2016
    Anonim

    Oj byłaby niezłym problemem technicznym – szyny pamięci itd. kompletnie inne rozwiązania.

  124. Anonim
    16:16 14.06.2016
    Anonim

    „Ba, plotkowano nawet o cenie o 100 dolarów wyższej.”

    Zaraz bo już mi pamięć szwankuje.
    400$ miało być za samo VR – i tyle jest.
    500$ na zestaw z Movem i kamerką… – i pewnie coś takiego będzie tylko teraz nie potwierdzili/zapowiedzieli aby ludzie nie cytowali że „pół tysiaka”.

    Czyli plotki się potwierdziły.
    Czy może coś mnie ominęło?

  125. Anonim
    16:11 14.06.2016
    Anonim

    Kto to jest „im”?
    Bo Spencer powiedział w miarę konkretnie co go skłoni do podobnego kroku…

  126. Anonim
    16:10 14.06.2016
    Anonim

    Na pewno integracja w jednym układzie z GPU AMD pójdzie jak po maśle.

    LOL. 😛

  127. Anonim
    16:08 14.06.2016
    Anonim

    Odpowiedź A)kolejny sprzęt do salonu by pograć na dużym TV w gry które już zakupił zamiast jedynie przy biureczku w kąciku, sprzęt który przy koszcie gier dla zachodnich rynków to pikuś…

    Starasz się być trudny za wszelką cenę? Jakoś Remasterstejszyn Generejszyn nie ma problemu z graniem „w te same gry” po raz enty…

  128. Anonim
    16:02 14.06.2016
    Anonim

    (PS4Neo) Nawet w fusy nie trzeba patrzeć… „wsteczna kompatybilność” na poziomie sprzętowym plus podbite zegary…
    i7 z tego nie będzie…

  129. Anonim
    15:04 14.06.2016
    Anonim

    No będziesz kupował gry na PC.
    Porządna kobyłka – bo na laptopie to w pasjansa a nie Gears’y…

    Gry które od razu dadzą ci kod na X1.
    Będziesz miał kolekcję gier na X1…
    No to jak już masz gry to może chcąc pograć w salonie kupisz sobie do swojego TV’ka (może nawet z 4k) Xboxa co by pograć na kanapie?

    W sumie wiadomo januszowo można, ale na głównych rynkach gdzie gra się na konsolach to większość osób będzie to widzieć jako „value added” i to może skłonić niejednego PCtowca do zakupu konsoli Microsoftu.

  130. Anonim
    14:59 14.06.2016
    Anonim

    Ze skokiem z 1,34GFLOP an 6GFLOP to raczej nie jest już „X1,5” więc w sumie dobrze mówił.
    „Spencer says only something ‘really substantial’ would cause Microsoft to think about upgrading the hardware.

    He said: „I’m not a big fan of Xbox One and a half. If we’re going to move forward, I want to move forward in big numbers.”

    Do tego jeszcze się sporo może zmienić i ciągle trzymam kciuki na to by nie hamowali swojego rozwoju i kompatybilność wstecz była jedynie opcjonalna.
    Ba, najlepiej jakby była to „kompatybilność” za pomocą serwerów streamujących z Azure 🙂
    Bo jak Scorpio będzie miał tak samo cienkie CPU jak PS4(i PS4K) i X1 to… ugh!

  131. Anonim
    05:59 14.06.2016
    Anonim

    Nie podstawowy pad (ach te bumpery).
    Pad „Elite” >reszta

  132. Anonim
    23:30 13.06.2016
    Anonim

    A i kompatybilność tylko w jednym kierunku oczywiście – jak ktoś by chciał wydawać na obie proszę bardzo ale tak to się sztucznie jak konkurencja ograniczają.

  133. Anonim
    23:29 13.06.2016
    Anonim

    Scorpio = „me too” do PS4K/Neo…
    Ugh.
    Dreptanie w miejscu – trzeba było(?) zrobić w pełni nową *szybszą* od konkurencji maszynkę a do tego nie ogłaszać tego „cuda” ponad 1,5 roku przed pojawieniem się jej w sklepach…

    X1 Slim jest fajny – ale ze Scorpio wiszącym nad głową – to cena powinna być w okolicach 249-199$

  134. Anonim
    21:23 13.06.2016
    Anonim

    To była w mojej opinii najlepsza część konferencji.

  135. Anonim
    20:43 13.06.2016
    Anonim

    A moment może chodziło ci o Origin, Steam czy Uplay…
    Zajrzę do kubka po herbacie… sorry fusy wyraźnie mówią „nie” 😛

  136. Anonim
    20:34 13.06.2016
    Anonim

    Wyjdą na X1 oprócz PC.
    Czego się jeszcze spodziewasz? Że będą na PS4Neo? 😉

  137. Anonim
    19:50 13.06.2016
    Anonim

    Czyli wszystko tylko UWP (kupa okrutna na razie) i do tego wyłącznie cyfrowe edycje.
    Pudełek na PC niet.
    DRM, bez możliwości odsprzedaży.
    …. hmmm nie można było tak od razu tak sprzedać nie wtopić u graczy jak przed premierą X1?

  138. Anonim
    18:23 12.06.2016
    Anonim

    Dokładnie – z tym że „PS3” spadło z wyższego konia. 😛
    Bo PS2 niczym teraz PS4 (bo to nie że X1 sprzedaje się jakoś fatalnie, tylko PS4; rewelacyjnie) to niewątpliwie był ogromny sukces.

  139. Anonim
    16:17 12.06.2016
    Anonim

    Ano nadrobiło liczbami – głównie Japonia się kłania.
    (przy okazji większość tych pierwszych X’ów wróciło w ramach 3 letniej gwarancji z wymienionymi płytami i próby liczenia po parę razy na osobę to raczej „delikatna” przesada, do tego gross egzemplarzy to modele z dużo późniejszej serii/slim’ki – to tych sprzedało się najwięcej i one się nie psuły. Samo zaś PS3 też jest trapione YLODem/problemami z laserem. Do tego odejmij te co robią za odtwarzacze Bluray a nie „konsole”.)
    Nawet shumpy jako ex’y tam klockowi nie pomogły.
    Ale i tak PS3 to w tamtej generacji – jak teraz X1 – przepuściło wypracowaną przewagę.

    Praktycznie wszystko było PRZED E3 i w tekstach PR.
    Na samej konferencji E3 Microsoft już próbował dupsko ratować i tam było już „games”, jak zresztą zapowiadali bo konferencja przed to miała być i była „multimedia/TV” a druga na E3 już głównie dla graczy.

    Z tym że ludzie pamiętają głównie o tej pierwszej – M$ zagrał bezsensownie rozwalając pokaz na 2 części i w złej kolejności.
    Ogólnie cała strategia promocji przy X1 była idiotyczna.
    I słusznie jak S. z PS3 dostali kopa w zad.

  140. Anonim
    16:05 09.06.2016
    Anonim

    Tetris od Ubisoftu (przed patchem) też się ładnymi zgłoskami zapisał.

  141. Anonim
    03:19 09.06.2016
    Anonim

    „Świnki” już na „kawie domowe” (przy kawie? 😉 ) przemianowali.

  142. Anonim
    00:21 06.06.2016
  143. Anonim
    22:41 27.05.2016
    Anonim

    Ba a Sony oszukało Segę przy okazji PS2 😉 itd. itp. 😉
    Nie ma się co tu czarować – Sony ładnie M$ w tej generacji zrobiło na szaro.
    Biznes is biznes.
    Nad korporacją nie ma co się rozczulać, odbiła im woda sodowa po sukcesie X360 tak jak Sony miało odlot przed premierą PS3, i zapłacili za swoje.

  144. Anonim
    23:39 26.05.2016
    Anonim

    Nie mam i nie miałem cierpliwości dla waletów żołędnych co próbują mi wmówić co pisałem/mówiłem a w szczególności teksty gimbazy o sosikach.

    „PS4’s 8 GB was hidden from third-party developers”
    Tak jasne. Informacje o tym że to model z 8GB (rozprowadzany jako devkit) będzie docelową konsolą trzymany w tajemnicy przed deweloperami poza wyjątkami bezpośrednio związanymi z Sony aż do ostatniego momentu gdy ogłoszono specyfikację…
    Mhmm…. norma.
    To jak w poprzedniej generacji manewr IBM’u który na jednym pięterku robił Cell’a z Sony a na drugim miał spotkanie cichaczem z Microsoftem i sprzedał im rdzenie PPU…
    Zero robienia konkurencji na szaro…

    /włącz zdrowy rozsądek

    Nie rób z ludzi naiwniaków albo przestań mierzyć swoją miarką.

  145. Anonim
    14:26 26.05.2016
    Anonim

    @angh
    Nie p***. Swoje fantazje co pisałem wsadź se w 4 litery.
    I posmaruj tym wymyślonym „secret saucem” aby ci gładko weszło.

    Pisałem o dynamicznej rozdzielczości, o trudniejszym programowaniu, o bibliotekach o trochę szybszym CPU i o tym że przy dobrym ogarnięciu da się zrobić (głównie używając dynamicznej rozdzielczości) da się zrobić zbliżone tytuły itd.

    Więc raz jeszcze: NIE P***!
    W** mnie takie wpychanie mi nie moich słów w moje usta.
    Jakbyśmy byli twarzą w twarz to bym ci p****.

    @simplex
    http://www.playstationlifestyle.net/2013/06/12/if-you-go-with-4gb-of-gddr5-ram-on-ps4-you-are-done-said-randy-pitchford/

    Początkowo PS4 miało 4GB a devkity miały po 8GB
    „For Adam personally, his “favorite moment was getting to announce to the whole developer community that we had double the RAM to 8GB of GDDR5,” because they did originally have 4GB of GDDR5 on the system.”

    I takie informacje miał M$ i dlatego też myśleli, że mając 8GB RAM mimo słabszego GPU będą mieli jakąś równowagę.
    Jak Sony ogłosił specyfikację na E3 (IIRC, może chwilę przed?) to zaczęło się podkręcanie GPU na ostatnią chwilę…
    Były konkretniejsze jeszcze wypowiedzi ale zdaje się mniej oficjalne i nie mam teraz czasu szukać na forach konkretnych wypowiedzi o tym jak to Sony im zrobiło

  146. Anonim
    00:26 26.05.2016
    Anonim

    Moim zdaniem po prosu chcą dać coś sporo SPORO mocniejszego – może się skończyć tym że X1 będzie tylko symbolicznie wstecznie kompatybilny.

    Bo ile w ogóle będzie bo może te „plotki” to celowe wpuszczanie konkurencji w maliny – tak jak zrobiło Sony z PS4 ostatecznie sprzedając devkity PS4 z 8GB RAM jako normalne konsole (a nie z 4GB które wystawiono jako taką podpuchę) ku wielkiemu zaskoczeniu M$.

  147. Anonim
    15:11 22.05.2016
    Anonim

    Akurat to po prostu PS4 sprzedaje się rewelacyjnie i na jej tle X1 sprzedaje się „słabo”.
    W porównaniu ze sprzedażą w poprzedniej generacji X1 trzyma „normę”.

    Co do pałera do X1 – moim zdaniem po prostu zrobią krótką generację – jak przy 1wszym Xboxie – i przeskoczą PS4Remastered bo zamiast zwiększać właściwie jedynie moc GPU, zmienią wszystko a w szczególności słabiutkie w tej generacji konsol CPU.

  148. Anonim
    14:58 22.05.2016
    Anonim

    „Prosto mówiąc, poinformowała ona m.in. o istotnej zmianie w sposobie wytwarzania swoich procesorów. Wraz z planowaną mocną ofensywą nowych chipów Polaris firma przechodzi w całości na produkcję w 14 nm. Tymczasem procesor stosowany w PS4 wykonany jest w 28-nm procesie produkcyjnym.
    To, wraz z informacją o forsowaniu przez AMD nowych procesorów Zen mogło dla Sony oznaczać, że kontynuowanie produkcji standardowego procesora PS4 będzie w niedalekiej przyszłości niemożliwe.”

    Zaraz czy ja czytam ONET czy WP?! Co to za dyletanckie bzdury bez żadnego pokrycia w rzeczywistości?

    Pomijając już fakt że przechodzenie na niższy proces nie ma znaczenia – konsole robią to już od dawna i wielokrotnie na etapie całego życia.

    TO AMD jak i wielu innych zleca produkcję samych układów w ZEWNĘTRZNYCH fabrykach n.p. GlobalFoundries, TSMC (układy GPU) itd.

    Sony dostało „projekt i prawa” do układu, AMD dostaje kasę od każdego układu po prostu.

    Sony jak chce to mogło by zlecić produkcję w dowolnym innym zakładzie.

  149. Anonim
    14:25 21.05.2016
    Anonim

    Analiza techniczna DigitalFoundry.
    PC vs PS4 vs X1
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-doom-face-off

  150. Anonim
    00:38 20.05.2016
    Anonim

    Jaka gra taki trailer 😉
    No ale tak bardziej serio – podobno nie zachwyca, wczesna wersja i do tego słabo chodzi chwilami.
    Trzeba poczekać,

  151. Anonim
    20:40 13.05.2016
    Anonim

    Jedna partia, jedna wizja, jedna telewizja…

    Tak było kiedyś, tak jest i dziś. Żadnej zmiany tu nie ma „dobrej” czy złej.
    Nie ma się co spinać.
    Tacy sami hipokryci, dorobkiewicze i krętacze na górze.

  152. Anonim
    23:56 12.05.2016
    Anonim

    Działający (jeszcze) ‚mirror’ na YT:
    https://www.youtube.com/watch?v=kg91d8KV6f8

    Albo zrzucik do MP4 do pobrania
    mega.nz/#!RsAmiDDZ!IlDRYDJU92xxyoCmHTvnkpc1-QZUBucebsk2gim31DA

  153. Anonim
    17:04 11.05.2016
    Anonim

    Tylko nadal mowa o zapewnieniach że to „real game level” a nie „cutscene” 😉

  154. Anonim
    21:51 10.05.2016
    Anonim

    Nabijam się bardziej a nie „czepiam” z tego powodu że oni już nagminnie ściemniali nie raz.

    A dwa gdy cię pół studia
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=835985
    zapewnia, że jest to pokaz z konsoli PS4 w czasie rzeczywistym, 60 klatek a pokazywany level jest w grze
    to nie jest sprawa już tylko działu Public Relations.

    Tylko ten sportowiec pokazywał jak to pobił rekord za pomocą brata bliźniaka – jeden startował a drugi dobiegł na metę przed wszystkimi 😉 A że później nadal nieźle biega? Cóż smrodek zostaje.

    No jest inna – wygląda na to że oni (W3, WD) przynajmniej nie pokazywali czegoś spreparowanego kompletnie* w takim przysłowiowym „3dmaxie” – więc jak przy K2 ( „So how does Sony respond to the allegations? Far from being evasive, it met them head-on. „Yes, it is real time,” a rep told GameSpot.”) należało by ND to wytknąć.
    Po jaki kij kłamali?
    Ludzie milczą to patologia się szerzy, podobno nie tylko oni zrobili filmik na tamto E3…

    *no chyba że ten level JEST w grze – z chęcią obejrzę.

  155. Anonim
    17:03 10.05.2016
    Anonim

    Naprawdę ładnie chodzi.

    Ale teraz lekko złośliwie muszę poprosić o porównanie levelu z trailera 60fps „realtime” z E3 do levelu w grze, w końcu jest co nie? Przecież nie mogli ściemniać jak Killzone 2? 😉
    Są jakieś ubawne gify? Bo były te z ‚downgrade!!!111′ przed premierą ale jestem naprawdę ciekaw jak to wygląda w skończonej grze.

    „They (Naughty Dog’s Studio Coordinator Rodney Reece and Lead FX Artist Keith Guerrette) confirmed to us that the Uncharted 4 trailer showcased during Sony’s E3 2014 press conference was a part of an actual level in game. Secondly, they also confirmed that the entire trailer was running in real time on the PlayStation 4 and it was all in-engine.”

  156. Anonim
    23:58 09.05.2016
    Anonim

    Tutaj Crackdown (ciągle czekamy 🙂 ) obliczenia fizyczne w chmurze (na serwerze zewnętrznym) w praktyce:
    https://www.youtube.com/watch?v=ECsbaO1XGBU

    Dla ułatwienia do wyobrażenia to ja przerzucić obliczenie 293892382bajilionowej liczby Pi po przecinku na serwery NASA i przesłanie gotowego wyniku do twojego telefonu – np „4”.

  157. Anonim
    23:48 09.05.2016
    Anonim

    „Liczba zawiera kopie sprzedane na obu platformach”

    – Trzeba było wydać na trzech – czyli także na X1. Może wtedy te było by łatwiej zbliżyć się do oczekiwanych 2milionów 😉

  158. Anonim
    19:00 08.05.2016
    Anonim

    60 klatek i dynamiczna rozdzielczość do 1080p na obu konsolach.
    Na PS4 pewnie częściej niż na X1 😉

    Coś jak Halo 5 przykładowo.

  159. Anonim
    21:28 07.05.2016
    Anonim

    No i ogólnie o ile porównywanie TFlopów X1/PS4/PS4Neo ma jakiś tam sens – bo to ogólnie architektura GCN z pewnymi zmianami to TFLOPy od AMD vs Nvidia to trochę nie ma sensu, zbyt łatwo się przejechać.

  160. Anonim
    21:25 07.05.2016
    Anonim

    „Xbox ma jej jeszcze mniej i oscyluje w okolicy 1,3 TFLOP-a. ”
    Po co takie przybliżenia jak dalej bawisz się w wyliczanie procentów do drugiego miejsca po przecinku?
    „1,31”

  161. Anonim
    20:45 05.05.2016
    Anonim

    „BATMAN! THE KILLING JOKE Official Trailer” – montaż dźwięku jak w polskim filmie…

  162. Anonim
    20:34 05.05.2016
    Anonim

    Już to kiedyś pisałem. Że cóż, cały pierwszy trailer był „trochę” naciągany.
    Miał 60 klatek itd. (Nic nowego już przerabialiśmy w poprzedniej generacji te manewry z „realtime” tylko, że „realtime” na 8 konsolach spiętych w sieć… 😉 )

    Tak dla przypomnienia: na neogafie jest cały temacik z prezentacji z większą ilością cytatów od większej ilości osób z ND:
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=835985
    [quote]They (Naughty Dog’s Studio Coordinator Rodney Reece and Lead FX Artist Keith Guerrette) confirmed to us that the Uncharted 4 trailer showcased during Sony’s E3 2014 press conference was a part of an actual level in game. Secondly, they also confirmed that the entire trailer was running in real time on the PlayStation 4 and it was all in-engine.[/quote]

    Teraz pytanie do recenzenta: „Czy ten LEVEL z trailera E3 JEST w grze?”
    Czy może też to było tylko tak dla picu „w 3dmaxie” zrobione?

  163. Anonim
    20:26 05.05.2016
    Anonim

    Ból 4 liter jest wieczny….
    Masz nową część w której walenie do kukieł nie zajmuje 90% czasu gry.
    „Można? Można”
    ~5/5

  164. Anonim
    21:53 30.04.2016
    Anonim

    Ugh, nie w tym sensie. Bo to oczywiste, z tym że MS robi to teraz przyzwoicie z tym, że teraz po części również dlatego aby przyciągać (kupujących konsolę) graczy i odbudowuje sobie renomę „spoko korporacji” taka marchewka niczym początkowe dobre gry w Plusie u Sony gdy to oni gonili konkurencję…

    Chodzi mi o to, że bazując na PS4Neo na PS4 narzucają sobie sztuczne ograniczenia.

  165. Anonim
    04:29 30.04.2016
    Anonim

    @misio-puchatek
    Ależ czemu miałby musi być od razu mocniejszy od czegoś co wyjdzie sporo później?
    Gdyby M$ wydał szybko „X2” to z PS5 będzie konkurował dopiero „X3” no chyba, że Sony kompletnie porzuci PS4 i swoją naprawdę dużą wypracowaną przewagę, w przeciwieństwie do Microsoftu który niewiele straci na zrobieniu krótszej generacji.

  166. Anonim
    04:23 30.04.2016
    Anonim

    1.
    Fajnie że wymieniłeś wszystkie potknięcia PR Microsoftu 🙂
    Ale już chyba o nich wiedzą a Spencer już z pewnością.

    2.
    Tak pisałem nie raz (przy tak słabych CPU w tej generacji każdy MHz się liczy), że w X1 jest szybsze CPU a przez pewien czas nawet cały rdzeń więcej był dostępny dla dev. (nawet teraz jest po zmianach u Sony dostępna większa jego część). Mniej niż między PS4 a PS4Neo ale….
    …ale tutaj (PS4Neo) mamy do czynienia z przeskokiem no „0.5” generacji a nie konkurentem z tej samej więc tylko 500MHz więcej bez większych zmian w wydajności delikatnie mówiąc nie powala.
    GPU ponad 2x mocniejsze to i CPU powinno nadążać – tutaj jedyny „+” to to, że z założenia mają być te same gry tylko na nowszym sprzęcie więcej klatek/AA/itp. i nie wymusza konieczność mocniejszego CPU.

    3.
    „A może wtedy sony poczeka rok czy półtora i wyda po prostu nowy model konsoli (PS5) sporo/dużo szybszy od Xboxe One Remastered.”

    Czuję pewną zgryźliwość ale jak już to od „Xbox 2”, całkowicie nowego X’a nie mający bagażu wymuszonej kompatybilności jak w PS4 Remastered. Nie to samo.

    Powiedzmy tak upraszczając
    X2 do PS4/PS4Neo to te 4-5 lat od podstawowego projektu / (refresh mniej ale jak pisane wyżej tylko częściowy) technologii.
    PS5 do X2 miało by te 1,5-2 roku.
    Ciężej będzie zrobić znaczącą różnicę jeżeli M$ zrobi coś w stylu X360 czyli mocny sprzęt na swoje czasy.

    A ogólnie gdy Sony wyda tak szybko to dla M$ jak najbardziej pozytywny rozwój sytuacji – Sony startuje od zera i „resetuje” marketingową wtopę M$ którą tak wcześniej dogłębnie opisałeś.
    New game man, new game 😉

  167. Anonim
    21:33 29.04.2016
    Anonim

    Myślę że M$ poczeka rok czy półtora i wyda po prostu nowy model konsoli, sporo/dużo szybszy od PS4remastered i NXtendo

    Na E3 będzie Slimka która będzie konkurowała ceną – spodziewam się modelu za „199$”

    Powtórzenie manewru Sony w stylu „my-też” kompletnie nie ma sensu w obliczu tego, że są sporo do tyłu.
    Tylko nowy świeży start.

    Przede wszystkim mocniejsze CPU bo to co zrobiło Sony podbijając troszkę zegar to ciągle kula u nogi – integra CPU z tabletów.

  168. Anonim
    15:57 25.04.2016
    Anonim

    Ale się nie zmieni.
    I to rokuje jakże nadzwyczaj pozytywnie na przyszłe wersje na
    PS4-NIE-remastered
    a potem na potencjalnie na „gołego” X1

    Za dwa lata; PS4Neo- 1080p 30klatek(i to może stałe), gołe? patrz Lichdom…

  169. Anonim
    03:32 24.04.2016
    Anonim

    Ta a PS4 to potęga tylko PS4Remastered wypuszczają dla jaj…

    Spodziewam się że za rok czy dwa na Neo będą gry w 1080p i 30 klatkach (przy odrobinie szczęścia z niezbyt częstymi dropami) a na gołej PS4 będą takie cuda-optymalizacji jak dziś Broforce czy Lichdom
    https://www.youtube.com/watch?v=L6JXeX9sYYE

  170. Anonim
    22:38 18.04.2016
    Anonim

    Analiza Digital Foundry:
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-vs-ratchet-and-clank-on-ps4
    1080p i 30fps (praktycznie idealne i jedyna rzecz do której są jakieś zastrzeżenia – ze względu na to iż swego czasu były to platformówki w 60 klatkach)
    https://www.youtube.com/watch?v=SrYyAO-4_Dc

  171. Anonim
    00:23 12.04.2016
    Anonim

    I Killer Instinct i nawet programy jak Dropbox są ograniczone bo to sandbox…

    W sumie jedyne co na tym chodzi poprawnie to chyba jedynie Candy Crush…
    Jedynie oni mieli czas widać 😉

  172. Anonim
    20:39 11.04.2016
    Anonim

    Tylko Driveclub VR szkoda.

  173. Anonim
    20:32 11.04.2016
    Anonim

    UWP to guano. Niedopracowane badziewie,
    Pętla na szyję dewelopera.

    Teraz jakie jest wymaga pogrzebania metr pod ziemią i zrobienia od nowa.

  174. Anonim
    14:46 11.04.2016
    Anonim

    Zaraz czy ty się w końcu zdecydujesz czy chcesz rybki czy akwarium?

    Czy może zamierzasz nap*** po równo za to samo w zależności od widzimisię po Microsofcie i po *każdym deweloperze/wydawcy który ośmieli się coś wydać na (w mojej opinii wszystkiemu winnemu i ujowemu) UWP*?

    Bo raz to według ciebie deweloper winny a co teraz jednak z powrotem UWP?

    Przy Quantum Break (Zrzuciłeś praktycznie całą winę za problemy z UWP na Remedy)
    „Zepsuty frame pacing, prawie żadnych ulepszeń w stosunku do wersji na one, fatalna optymalizacja, brak triple bufferingu to też nie wina developera (i/lub wydawcy)?”

    Trochę konsekwentności by nie zaszkodziło.

  175. Anonim
    21:31 08.04.2016
    Anonim

    Nie wina dewelopera.
    Ssie po prostu UWP.
    Gdyby nie próba zrobienia własnego sklepu przez MS to można by się pobawić w PCtową wersję.

  176. Anonim
    22:36 05.04.2016
    Anonim

    Recenzja: „Kapitalny scenariusz i postacie sprawiają, że trudno się oderwać od przygody. ”

    No napisane wyraźnie: „gra z takim sobie scenariuszem”….
    Czy to może jednak ból 4 liter z powodu platformy/wydawcy?

  177. Anonim
    17:25 01.04.2016
    Anonim

    (Killzone 2) „zatem nie ma się co dziwić, że łowcy sensacji połączyli jedno z drugim”

    Co to za wybielanie niewygodnych faktów droga Sonygamio?
    Przecież to była ściema a nie wymysły fanów przecież OFICJALNI przedstawiciele Sony na targach E3 zapewniali że to nie render a gra.
    Ba nawet kierownictwo podchwyciło i w oficjalnych wywiadach tak mówiło.
    Jack Tretton kit wciskał IGNowi że to prawdziwy gameplay.
    http://www.vg247.com/2011/05/10/guerrilla-recalls-the-controversy-surrounding-killzone-2s-e3-2005-trailer/

    To those who weren’t around at the time or who may not recall, at E3 2005, Sony showed a trailer for Killzone 2, which to some looked as though it wasn’t actual gameplay footage despite SCEA VP Jack Tretton stating it was “real gameplay everybody’s seeing out there,” to IGN at the time.

  178. Anonim
    20:53 30.03.2016
    Anonim

    „Nie ma oczywiście żadnej gwarancji, że uda się wykorzystać tą szansę”
    tĘ szansę

    Pani w szkole nie mówiła, że „tĄ” książką to co najwyżej po łbie można dostać?

  179. Anonim
    15:59 26.03.2016
    Anonim

    Cóż zmarnowałbyś swój czas.
    Niewątpliwie nie jestem ani nazistą ani islamistą – co nie przeszkadza mi widzieć prawdy jaką jest.

  180. Anonim
    20:57 25.03.2016
    Anonim

    @asmenix
    Trzeba się zgodzić.
    Islam to nie jest nawet ‚religia’ to IDEOLOGIA.
    Jak nazizm czy komunizm.
    „Islam to wszystko”. Islam kontroluje każdy aspekt życia i wymaga fanatycznego oddania. Jak w sekcie.
    Ma prosty plan i przesłanie – islamski pokój który polega na tym, że niemuzułmanów już nie ma.

  181. Anonim
    18:19 25.03.2016
    Anonim

    Jaka fajna akcja lewaczków,
    Równie duży ubaw miałem z „Zadzwoń do Brukseli – jak tu bezpiecznie” a teraz szybko kasują filmik i udają że tego nie było.
    #CALLBRUSSELS
    http://www.youtube.com/watch?v=w0uAKrzaoPc

  182. Anonim
    15:46 21.03.2016
    Anonim

    Ogólnie wydaje mi się że poszli śladem Ryse – to jest efekt filmowości kosztem rozdzielczości. Chociaż nie ukrywam, że szkoda mi że nie zastosowali dynamicznej rozdzielczości – wtedy w scenach bardziej statycznych gdzie jest czas na przyjrzenie się detalom obraz/dalszy plan byłby wyrazistszy (nie tyle co ostrzejszy).
    O Ryse to coś takiego pisałem
    „Dokładniej to renderuje wewnętrznie w tej rozdzielczości nakłada specjalne filtry zmiękczające, stosuje wyspecjalizowaną technikę AA – „SMAA 1TX” która łączy filtr wykrywający krawędzie (w stylu MLAA) z filtrami działającymi na całym obrazie) – tak by osiągnąć wyraźne niepostrzępione krawędzie i wyeliminować ‚mrowienie’ na małych detalach, efekty głębi (bokeh), ziarno filmowe oraz efekty motion blur – dla kamery i obiektów itp.
    Tak przygotowany obraz jest (najprawdopodobniej) wewnętrznie skalowany i konsola dostaje obraz w 1080p do wyświetlenia.
    Celem Crytek’a było osiągniecie efektu jak przy oglądaniu filmu wraz z wyeliminowaniem problemów z AA.

    Efekt w praktyce jest bardzo ładny choć niektórym może nie spodobać się taki „miękki” obraz:
    http://images.eurogamer.net/2013/articles//a/1/6/3/6/1/0/7/XB1_009.bmp.jpg

  183. Anonim
    17:37 18.03.2016
    Anonim

    Idiotyczne stwierdzenie.
    Idź się przewietrz.

  184. Anonim
    20:56 17.03.2016
    Anonim

    No właśnie na słabych prockach DX12 się przydaje.

    Z tym że na X1 cudów bym nie oczekiwał bo niskopoziomowy dostęp w konsoli był dostępny niecały rok po premierze.
    Z drugiej strony każdy procent się liczy…

  185. Anonim
    15:02 17.03.2016
    Anonim

    „Jego zdaniem powyższy trailer był ściemą. Prerenderowanym wideo spreparowanym tak, aby wyglądał jak gameplay. ”
    Mówisz jak 60 klatkowy trailer Uncharted ‚realtime prosto z PS4 jak boga kochamy’ i inne?
    Wow, do czego to dochodzi w tej branży 😉

  186. Anonim
    01:11 17.03.2016
    Anonim

    Analiza techniczna PC, PS4, X1 od DigitalFoundry
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-hitman-face-off
    1080p, 30fps (+ możliwość odblokowania framerate’u dla tych którym nie przeszkadza animacja z judderem) itd.

  187. Anonim
    23:13 15.03.2016
    Anonim

    8 bardzo słabych rdzeni to nadal słabe CPU.

    Dział tylko słabo do tego po chachłacku, dużo zależy od programisty.

  188. Anonim
    05:30 15.03.2016
    Anonim

    A propos kompletnie zrąbanych technicznie gier, widzieliście jak chodzi Broforce na PS4?
    Zwalnia z 60 klatek przy wybuchach a tych w tej grze przecież masa do 10-20. Masakra pewnie przez słabe CPU bo na PC chodzi na byle-co.

    https://www.youtube.com/watch?v=1VEKCCe3JAs

    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-broforce-has-serious-performance-issues-on-ps4

  189. Anonim
    00:22 15.03.2016
    Anonim

    Analiza techniczna The Division od DigitalFoundry
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-performance-analysis-the-division
    1080p (na PS4 stałe na X1 dynamiczne), 30 fps itd.

  190. Anonim
    00:14 03.03.2016
    Anonim

    A pamiętasz ile Sony łatało Driveclub’a* na PS4? To je Sony, tego nie zrozumiesz.

    *A to nie był zlepek z 5 tytułów przygotowywanych przez 3? 4? różne studia…

  191. Anonim
    22:49 01.03.2016
    Anonim

    Cóż obecnie konsole to zakamuflowane PCty.

    @beder
    Chyba chodziło mu „w drugą stronę”
    Nie każdy PC to komputer z Windows. I to jeszcze 10 z wszystkimi „dobrociami” jakie są potrzebne aby uruchomić ten ich „Sklep”.

  192. Anonim
    06:28 01.03.2016
    Anonim

    Hmmm,l linki są teraz jako „spoilery” ?
    Trzeba najechać na puste miejsce i się wyświetlają dopiero?
    Tak jak tu poniżej
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-heavy-rain-on-ps4-face-off
    Tutaj na próbę dam drugi raz bez początku z h-t-t-p
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-heavy-rain-on-ps4-face-off

  193. Anonim
    06:25 01.03.2016
    Anonim

    Analiza techniczna remastera Heavy Rain na PS4
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-heavy-rain-on-ps4-face-off
    Są plusy dodatnie (poprawione tekstury, wyższa rozdzielczość) jak i „plusy” ujemne – spartolone filmiki i okazyjne bugi.

  194. Anonim
    16:38 28.02.2016
    Anonim

    Ogólnie kicha; nowe konta, nie przeniesione dane i wpisy, wygląd strony meh…