Zmien skórke
Logo Polygamii
Wróć do profilu użytkownika Aimagylop
  1. Aimagylop
    09:37 16.08.2017
    Aimagylop

    „Kojarzycie Magazyn Porażka?”
    Nie.
    „Na pewno gdzieś w mediach społecznościowych mignęły wam ich statusy.”
    Ach, media społecznościowe, to wszystko wyjaśnia.

  2. Aimagylop
    15:05 14.08.2017
    Aimagylop

    „To w jakiej odsłonie nie widzieliśmy jeszcze Dark Souls? ”
    moba, tower defense, wyścigi, auto-runner

  3. Aimagylop
    14:17 14.08.2017
    Aimagylop

    „Jaka jest Wasza ulubiona gra Telltale? ” Puzzle Agent.
    Z TftB jest taki problem że:
    – jest zbudowane na nudnej marce
    – jest zbudowane na nudnej marce od twórcy którzy kojarzą się głównie z partactwem związanym z Colon Marines

  4. Aimagylop
    09:35 14.08.2017
    Aimagylop

    Mam wyrzuty sumienia że nie powstrzymałem dziewczyny przed zmarnowaniem kasy na Andromedę.

  5. Aimagylop
    16:12 11.08.2017
    Aimagylop

    Czyli Maximum Overdrive nadal pozostaje najlepszą adaptacją literatury Kinga.

  6. Aimagylop
    12:08 11.08.2017
    Aimagylop

    Cudownie, mars to moja ulubiona planeta i gry z akcją na niej łykam jak pelikan.

  7. Aimagylop
    15:03 10.08.2017
    Aimagylop

    Poly to bardziej blog niż serwis informacyjny więc piszo jak chco.

  8. Aimagylop
    09:10 10.08.2017
    Aimagylop

    Widocznie deweloperzy mieli dosyć stawania twarzą w twarz z autystycznymi fanami gry.

  9. Aimagylop
    09:05 10.08.2017
    Aimagylop

    30+, oryginalnego tempesta znam, tempesta 2k nie kojarzę.

  10. Aimagylop
    09:03 10.08.2017
    Aimagylop

    A to jakiś remaster wiedźminów czy okładki dla samych okładek? Chciałbym zagrać w jedynkę ale wizualnie jest straszną kupą.

  11. Aimagylop
    15:34 09.08.2017
    Aimagylop

    Czyli brzmi dokładnie jak „fałszywe demo nazwane betą, by zdobyć plusy za marketing.” 😉

  12. Aimagylop
    10:14 09.08.2017
    Aimagylop

    Jak to tam Kriss Blaszczynsky ostatnio mówił?
    „Nie chcę tych ściemnionych marketingowych bet. Gdzie robi się je tydzień przed premierą i nic nie da się naprawić ani przetestować na czas. To fałszywe demo nazwane betą, by zdobyć plusy za marketing. Żadna prawdziwa beta”?

  13. Aimagylop
    08:58 09.08.2017
    Aimagylop

    Dziękuję. Nie można było tak od razu w tekście?

  14. Aimagylop
    13:45 08.08.2017
    Aimagylop

    ” Jesse Cox, Michelle Morrow i Terry Crews”
    Yyyyy, kto?
    Kim są osoby odgrywające głównych bohaterów jest opisane, kim jest twórca też, ale kim jest ta trójka już nie jest wspomniane. Terry Crews brzmi jak gość od reklam Old Spice ale nie widać go na zamieszczonym filmiku.

  15. Aimagylop
    12:13 07.08.2017
    Aimagylop

    O psucie rynku za pomocą wprowadzania mechaniki rodem z darmowych mobilnych popierdółek do pełnoprawnych płatnych gier.

  16. Aimagylop
    13:33 04.08.2017
    Aimagylop

    Być może jakoś nikt tego nie wypomina dlatego, że gdy temat cyberpunka wypływa na powierzchnię to przy okazji artykułów wyjaśniających dlaczego tak długo na niego czekamy.

  17. Aimagylop
    13:28 04.08.2017
    Aimagylop

    A Hideo Kojima waiting.

  18. Aimagylop
    11:02 04.08.2017
    Aimagylop

    Weteranem serii nie jestem, Absolution mnie odrzuciło.

  19. Aimagylop
    10:41 04.08.2017
    Aimagylop

    klasyczny simplex

  20. Aimagylop
    10:09 03.08.2017
    Aimagylop

    Klasyczny kickstarter

  21. Aimagylop
    14:04 02.08.2017
    Aimagylop

    Mnie od BG&E odrzucił gameplay, a nie fakt że steruje się kobiecą postacią, ale co ja tam wiem, jestem tylko zwykłym graczem a nie osobą która tak zna się na grach jak szef ubisoftu.

  22. Aimagylop
    13:27 02.08.2017
    Aimagylop

    A ja z kolei w pierwszej kolejności miałem okazję zagrać w Baldur’s Gate. W Planescape: Torment zagrałem później i nie mogłem się nadziwić, w jaki sposób taka książka udająca grę, gdzie jedną opcją dialogową gracz pozbywa się całego segmentu gameplayu , mogła zyskać takie grono wielbicieli…

  23. Aimagylop
    13:17 02.08.2017
    Aimagylop

    Jak to jest, godzinami staram się usilnie znaleźć w różnych grach bugi żeby się pochwalić znajomym i nic, a gość co gra to bug albo exploit taki że jeszcze ma z tego kasę.

  24. Aimagylop
    10:18 02.08.2017
    Aimagylop

    RIP BioWare
    1995 – 2007

  25. Aimagylop
    13:06 31.07.2017
    Aimagylop

    I przez to że odniosłeś się ogólnie do praktyki, a nie do treści newsa, wyglądało jakbyś nie załapał o czym był.

  26. Aimagylop
    12:29 31.07.2017
    Aimagylop

    Chodzi o nową praktykę banowania graczy będących na tym samym serwerze co streamer.

  27. Aimagylop
    09:38 31.07.2017
    Aimagylop

    Bohaterka Hellblade wygląda jak Maja Peszek, co mnie trochę odrzuca.

  28. Aimagylop
    09:20 31.07.2017
    Aimagylop

    Te histeryczne newsy o pokemon go czyta się jak o co najmniej wybuchu trzeciej wojny światowej.

  29. Aimagylop
    10:29 28.07.2017
    Aimagylop

    VR fajny, tylko mechanika i grafika uboga…

  30. Aimagylop
    09:35 28.07.2017
    Aimagylop

    Cannon Fodder Online, że też nikt na to wcześniej nie wpadł 😀

  31. Aimagylop
    14:29 27.07.2017
    Aimagylop

    „I że PlayWay faktycznie wyciągnął wnioski z tej wpadki.”
    Nie wydawać wersji Chińskiej i Japońskiej?

  32. Aimagylop
    14:20 27.07.2017
    Aimagylop

    PIERWSZE wrażenia jednego z PIERWSZYCH xD

  33. Aimagylop
    11:50 27.07.2017
    Aimagylop

    $$$

  34. Aimagylop
    10:41 26.07.2017
    Aimagylop

    Mamy już rok 2017, czemu ludzie jeszcze się nie nauczyli żeby nie robić preorderów.

  35. Aimagylop
    12:33 25.07.2017
    Aimagylop

    Ja bym powiedział że nie zdefiniowała, bo zrobił to Alone in the Dark, tylko zdominowała.

  36. Aimagylop
    16:12 24.07.2017
    Aimagylop

    Znikający punkt to jeden z moich ulubionych filmów.

  37. Aimagylop
    13:23 24.07.2017
    Aimagylop

    To niech jeszcze NBC wytłumaczy sytuację w polskim rządzie za pomocą fidżet spinderów i można umierać.

  38. Aimagylop
    11:24 24.07.2017
    Aimagylop

    Spielberg skończył się na Pojedynku na Szosie.

  39. Aimagylop
    11:23 24.07.2017
    Aimagylop

    Jaka trauma panie Adamie.

  40. Aimagylop
    16:08 19.07.2017
    Aimagylop

    Wniosek jest jeden, Rob Anderson przeklejał fragmenty tekstu Ziemowita jako odpowiedzi do wywiadu przeprowadzonego przez Petrichor & Tomxx.

  41. Aimagylop
    11:33 18.07.2017
    Aimagylop

    Wow, taka odpowiedź to więcej niż się spodziewałem. Dzięki.

  42. Aimagylop
    10:18 18.07.2017
    Aimagylop

    Internetu nie mają? Nie wiedzą co to zakupy online i przesyłki kurierskie?

  43. Aimagylop
    18:50 17.07.2017
    Aimagylop

    Uuuu, sporo minusów. To chyba dla was Ubi robi te śmieszne plansze tytułowe w asasynach.

  44. Aimagylop
    16:35 17.07.2017
    Aimagylop

    Ten cały facebook nagania żeby się zarejestrować więc ciężko się czyta te odpowiedzi, ale jestem spokojny bo widzę że IS Defense jest sugerowane.

  45. Aimagylop
    15:39 17.07.2017
    Aimagylop

    W podręczniku od historii? Nie.
    W produkcie fikcji jakimi są gry video? Wolna wola.

  46. Aimagylop
    14:21 17.07.2017
    Aimagylop

    Bo przecież wymagamy od serii CoD aby była zgodna z realiami historycznymi, bo nie ma w niej miejsca na jakiekolwiek fantazjowanie.

  47. Aimagylop
    09:13 17.07.2017
    Aimagylop

    Jakby robił materiały poprane politycznie to by przepadł bez echa.

  48. Aimagylop
    16:37 14.07.2017
    Aimagylop

    Więcej na temat: Sezon ogórkowy

  49. Aimagylop
    16:33 14.07.2017
    Aimagylop

    Aż tak pee2pee jest zdesperowany po stracie tantiem z Youtube i umowy z Disneyem?

  50. Aimagylop
    16:50 13.07.2017
    Aimagylop

    utevo lux

  51. Aimagylop
    23:14 12.07.2017
    Aimagylop

    Chyba oglądaliśmy różne seriale. Jest ciężko. Całość cierpi ze względu na konstrukcję – jeden odcinek podzielony na cztery części. W pierwszym mamy np. prolog i nagle urywajacą się scenę z koziej pupy. Scena ma wprowadzić głównego bohatera ale to właściwie się dzieje w drugiej części więc w pierwszej zostajemy z historią miłości Drakuli i niszczacą cały klimat rozmową o gwałceniu kozy, rozmową która niczemu nie służy w obrębie tej części. Wiem, netflix, binge watching i tak dalej ale zgrzyt jest to spory a cięcia zrobione w niefortunnych miejscach. Części same w sobie są niesamowite pod względem tego jak 20 minut potrafi się dłużyć. Muzyka przywodzi na myśl Mass Effecta poza scenami walk gdzie w większości jest źle dobrana.
    Voice acting nierówny, niektóre kwestie wypowiadane były jakby aktorom mówienie sprawiało trudność, niektórzy dziwnie intonowali.
    O fabule się nie wypowiem, dla mnie nuda na sztampowych motywach, dla trzynastolatka objawienie. [spoiler] Ostatnia część była zakończona przewidywalnym odkryciem że spioszek z legendy z przyszłości (kek) to syn drakuli a to że chłopaki wyjaśnią sobie wątpliwości po krótkiej bitce było boleśnie oczywiste. [/spoiler]
    Wizualnie jaskrawo nie było, przynajmniej na moim ekranie. Tła były stonowane a dominującą brązowo czerwona paleta barw sprawiała wrażenie umiejscowienie akcji na Marsie.
    „pyszałkowaty protagonista, który musi na oczach widza dojrzeć do odpowiedzialności” ciekawe bo mam z goła odmienny odbiór tej postaci. Doświadczony, dzwigajacy brzemię rodzinnej tragedii, asekurujący się tumiwisizmem przed niewdzięcznoscią. Wiedzę miał, umiejętności miał, decyzje podejmował rozsądne. Ani nie był pyszałkowaty ani nie budził litości, w przeciwieństwie do całokształtu produkcji.
    Pytanie czy obejrzeć jest na miejscu – fanom pokracznej animacji wzorowanej na japońdzczyźne powiem tak, gorsze rzeczy widzieliście. Reszcie powiedziałbym żeby zadali sobie pytanie co sądzą o produktach których głównym atutem jest to że są na licencji.

  52. Aimagylop
    23:08 12.07.2017
    Aimagylop

    Chyba oglądaliśmy różne seriale. Jest ciężko. Całość cierpi ze względu na konstrukcję – jeden odcinek podzielony na cztery części. W pierwszym mamy np. prolog i nagle urywajacą się scenę z koziej dupy. Scena ma wprowadzić głównego bohatera ale to właściwie się dzieje w drugiej części więc w pierwszej zostajemy z historią miłości Drakuli i niszczacą cały klimat rozmową o gwałceniu kozy, rozmową która niczemu nie służy w obrębie tej części. Wiem, netflix, binge watching i tak dalej ale zgrzyt jest to spory a cięcia zrobione w niefortunnych miejscach. Części same w sobie są niesamowite pod względem tego jak 20 minut potrafi się dłużyć. Muzyka przywodzi na myśl Mass Effecta poza scenami walk gdzie w większości jest źle dobrana.
    Voice acting nierówny, niektóre kwestie wypowiadane były jakby aktorom mówienie sprawiało trudność, niektórzy dziwnie intonowali.
    O fabule się nie wypowiem, dla mnie nuda na sztampowych motywach, dla trzynastolatka objawienie. [spoiler] Ostatnia część była zakończona przewidywalnym odkryciem że spioszek z legendy z przyszłości (kek) to syn drakuli a to że chłopaki wyjaśnią sobie wątpliwości po krótkiej bitce było boleśnie oczywiste. [/spoiler]
    Wizualnie jaskrawo nie było, przynajmniej na moim ekranie. Tła były stonowane a dominującą brązowo czerwona paleta barw sprawiała wrażenie umiejscowienie akcji na Marsie.
    „pyszałkowaty protagonista, który musi na oczach widza dojrzeć do odpowiedzialności” ciekawe bo mam z goła odmienny odbiór tej postaci. Doświadczony, dzwigajacy brzemię rodzinnej tragedii, asekurujący się tumiwisizmem przed niewdzięcznoscią. Wiedzę miał, umiejętności miał, decyzje podejmował rozsądne. Ani nie był pyszałkowaty ani nie budził litości, w przeciwieństwie do całokształtu produkcji.
    Pytanie czy obejrzeć jest na miejscu – fanom pokracznej animacji wzorowanej na japońdzczyźne powiem tak, gorsze rzeczy widzieliście. Reszcie powiedziałbym żeby zadali sobie pytanie co sądzą o produktach których głównym atutem jest to że są na licencji.

  53. Aimagylop
    16:59 12.07.2017
    Aimagylop

    NNietrafna analogia. Riot ich nie pozywa bo stworzyli grę w tym samym gatunku MOBA, Riot ich pozywa bo zrobili kompletną zrzynę. Wracając do twojej samochodowej analogii, Fiat pozwał Great Wall Motors nie dlatego że Peri był hatchbackiem (tym samym gatunkiem nadwozia) tak jak Fiat Panda, tylko dlatego że Peri był wizualną zrzyną z Pandy.

  54. Aimagylop
    12:48 12.07.2017
    Aimagylop

    Z wielką piaskownicą przychodzi wielka odpowiedzialność.

  55. Aimagylop
    09:41 12.07.2017
    Aimagylop

    Najpierw chciało mi się śmiać, ale zdałem sobie sprawę że Dion DiMucci ma prawie 80, i faktycznie to co dla nas graczy powszechne mogło go zszokować.

  56. Aimagylop
    16:00 11.07.2017
    Aimagylop

    Śmiechłem bo pomiędzy bronią a ołówkiem różnica jest zasadnicza: nie wiem czy wiesz ale broń jest narzędziem do zabijania natomiast ołówek narzędziem do rysowania. I z takim przeznaczeniem i taką intencją oba narzędzia są produkowane. To że chcesz się ośmieszyć próbując udowodnić jakie ołówki są śmiercionośne odtwarzając fikcyjną scenę powinno zostać między tobą a psychologiem.

  57. Aimagylop
    10:35 11.07.2017
    Aimagylop

    Nie pierwszy i nie ostatni raz kiedy Netflix wypuścił szrota. Iron Fist, Richie Rich, Hemlock Grove, Fuller House, Marseille, Cooked, Haters Back Off… tracę już oddech… Real Rob, Flaked, Pompidou, Marco Polo…

  58. Aimagylop
    09:38 11.07.2017
    Aimagylop

    Ponieważ nie mogłem wygooglać żadnych informacji na temat gry na podstawie filmu to zacząłem robić diagramy ze zdjęciami i sznurkami, jak prawdziwy stereotypowy detektyw, i wyszło mi że z grami ten film ma wspólnego tyle co reżyser który zrobił adaptację komiksu który został zaadaptowany na grę. Tak więc myślałem że coś mi umknęło i faktycznie, nie pomyślałem, że chodzi po prostu o ilość wyświetleń portalu.

  59. Aimagylop
    16:50 10.07.2017
    Aimagylop

    Akcja wyreżyserowana równie naturalnie co w pamiętnym filmiku z alfy War Z.

  60. Aimagylop
    11:36 10.07.2017
    Aimagylop

    A recenzja tego filmu jest na portalu o grach bo? Pytam z czystej ciekawości.

  61. Aimagylop
    09:23 10.07.2017
    Aimagylop

    Jak nie lubię króla pierścieni i tych całych hobgoblinów tam i z powrotem tak cień mordoru łyknałem od piątku wieczorem do dzisiaj rano. Wyśmienity sandbox gdzie mechanika gry jest również jej fabułą.

  62. Aimagylop
    13:33 07.07.2017
    Aimagylop

    Widać po prostu, że nie jesteś wrażliwy na plastyczne formy wyrazu.

  63. Aimagylop
    09:17 07.07.2017
    Aimagylop

    Dzięki za cynk o patchu bo łyknąłem Arkanum na letniej wyprzedaży Steama w ramach odbudowywania biblioteki z czasów młodości.

  64. Aimagylop
    15:35 06.07.2017
    Aimagylop

    Szkoda. To że jest metaforyczna a nie śmieszna nie znaczy że jest żartem twórców.

  65. Aimagylop
    14:14 05.07.2017
    Aimagylop

    Gier z 40k jest aż zbyt wiele, WG rozdaje licencje na lewo i prawo nie dbając o jakość.

  66. Aimagylop
    14:12 05.07.2017
    Aimagylop

    Czy pan Dan umarł, że jego zdjęcia są czarno-białe?

  67. Aimagylop
    11:35 05.07.2017
    Aimagylop

    Komputerowy rak z przerzutami na kino i telewizję.

  68. Aimagylop
    09:51 05.07.2017
    Aimagylop

    Pierwszy wynik z Google, na Croma!
    http://vanaheim.pl/pl/1251-dark-souls-gra-planszowa

  69. Aimagylop
    15:29 04.07.2017
    Aimagylop

    Grałem, grałem …na youtube.

  70. Aimagylop
    09:30 03.07.2017
    Aimagylop

    Tylko dobry. Mechanika, grafika, konstrukcja świata, wszystko było tylko dobre. Animacje beznadziejne a błędy porażające. Oglądanie cyferek na MC to jedno, granie w grę to drugie.

  71. Aimagylop
    09:17 03.07.2017
    Aimagylop

    Szkoda że w ogóle się nie rozpisałeś bo nie dość że negujesz argumenty przytoczone przez mateo91g to sam nie przytaczasz żadnych.

  72. Aimagylop
    11:07 30.06.2017
    Aimagylop

    No nie wiem, Superbrothers: Sword & Sworcery EP jest całkiem udane.

  73. Aimagylop
    09:40 30.06.2017
    Aimagylop

    W sensie, że czarny protest marginalizuje mężczyzn bo nie rodzą oni dzieci?

  74. Aimagylop
    14:34 29.06.2017
    Aimagylop

    O burżuje, flasha mieli na informatyce, i Windowsy pewnie też. Myśmy tylko w wektorowe NetWars na czarno białych monitorach, w przerwach od QuickBASICa.

  75. Aimagylop
    16:42 27.06.2017
    Aimagylop

    Łyknąłem Satellite Reign wcześniej w tym roku i rozczarowałem się mocno. Niedokończona ale twórca już skończył nad nią pracę, osiągnięcia nie działają poprawnie, postaci często się blokują na elementach otoczenia przez co trzeba ładować zapis, co jest uciążliwe bo można stracić pół godziny (nie ma możliwości zapisu podczas walki). I co najgorsze, walka to nie walka z przeciwnikami tylko z mechaniką gry.
    Gra prosi się o taktyczne podejście, rozdzielanie ekipy i synchronizację akcji, zważywszy na to że każdy członek drużyny ma z grubsza inne zdolności ale nie, brak aktywnej pauzy boli bo micro jest beznadziejne. Ale nie, najskuteczniej jest biegać na pałę agentami zebranymi w kupę.

  76. Aimagylop
    13:07 27.06.2017
    Aimagylop

    „CI Games rezygnuje z aspiracji produkowania gier AAA”
    Jak chcą zrezygnować z czegoś czego nie mieli?

  77. Aimagylop
    09:28 26.06.2017
    Aimagylop

    Need For Speed, który skończył się na Porsche Challenge.

  78. Aimagylop
    13:26 23.06.2017
    Aimagylop

    „Dokładnie, nie mówi po polsku. ”
    Szok i niedowierzanie.
    „Problem leży w reklamowaniu gry znanym nazwiskiem sugerującym, że usłyszymy w niej nasz język ojczysty. ”
    Ale w jaki sposób sugeruje? Jest jakaś niepisana zasada, że jak polskie nazwisko to wolno mu/jej mówić tylko po polsku? Albo że do anglojęzycznych wersji językowych tylko zagraniczni aktorzy głosowi?
    „Arkiem Jakubikiem i kupi grę myśląc, że usłyszy go w Observerze mówiącego po polsku”
    To brzmi jakby pan Arek Jakubiak był jakimś bożyszczem języka polskiego że dla niego będą kupować grę.

  79. Aimagylop
    13:21 23.06.2017
    Aimagylop

    Nie można było zaktualizować tamtego artykułu zamiast zdejmować i wrzucać nowy?

  80. Aimagylop
    09:37 23.06.2017
    Aimagylop

    Za każdym razem kiedy czytam coś o Xcomie i otworzeniu własnych historii czy relacji między członkami oddziału wracam do niedoścignionego Jagged Alliance 2 😉

  81. Aimagylop
    16:45 22.06.2017
    Aimagylop

    Albo z Kapelą ze Wsi Warszawa, która kuriozalnie jest bardziej popularna na świecie niż w Polsce…

  82. Aimagylop
    16:43 22.06.2017
    Aimagylop

    „Stąd mało znane, dawne instrumentarium: Fidel Płocka lub Suka Biłgorajska to nazwy, które rozpozna wyłącznie muzyk z wykształcenia.”
    Albo ktokolwiek kto się zetknął z zespołem Same Suki.

  83. Aimagylop
    09:44 22.06.2017
    Aimagylop

    „Ta treść nie jest jeszcze dostępna w Twoim kraju.”
    – Google Play spytane o Sega Forever, czerwiec 2017

  84. Aimagylop
    09:37 22.06.2017
    Aimagylop

    Remaster by się przydał. Twarze są ok ale widać że w nie został włożony cały wysiłek, modele i tekstury otoczenia i przedmiotów tak odstają że aż oczy bolą. No i reakcje na wybrane opcje dialogowe są często zaskakujące i inne niż by logika wskazywała, więc często moje śledztwa były spalone przez to. Długo nie wytrzymałem z tą grą.

  85. Aimagylop
    12:37 21.06.2017
    Aimagylop

    Trochę jak w ’92, tylko że wtedy próba podjęcia tematu interaktywnego filmu została przeprowadzona w kinie. Może domowe zacisze jest lepsze do takich rzeczy.
    Osobiście interaktywne historie nie będące grami ostatnim razem bawiły mnie w podstawówce ,pod postacią gier paragrafowych z serii Wehikuł Czasu. Teraz to raczej jednorazowy chwyt, irytujący na dłuższą metę.

  86. Aimagylop
    12:06 21.06.2017
    Aimagylop

    On jest typowy fanboj, jeśli chodzi o temat VR.

  87. Aimagylop
    14:21 20.06.2017
    Aimagylop

    W Los Angeles jeszcze nie wiedzą, że zamachy terrorystyczne to część życia w wielkim mieście, więc kontrole nie są odpowiednio restrykcyjne 😉

  88. Aimagylop
    10:36 19.06.2017
    Aimagylop

    Albo po prostu jako wezwanie do zaprzestania naruszeń.

  89. Aimagylop
    09:20 19.06.2017
  90. Aimagylop
    16:31 16.06.2017
    Aimagylop

    Baba z wozu.

  91. Aimagylop
    09:26 16.06.2017
    Aimagylop

    Wygląda biednie, ale ja cosplay rozumiem jako odwzorowywanie postaci a nie słabe szczucie cycem.

  92. Aimagylop
    16:53 14.06.2017
    Aimagylop

    Meczący trailer. Pseudoziomalskie klimaty, rasistowski wydźwięk, prosta jak cep historyjeczka, poprawna strona wizualna. Genialność zawdzięcza tylko temu że pierwsza część to gra kultowa.

  93. Aimagylop
    14:11 14.06.2017
    Aimagylop

    Myślałem że netflix z grami to twitch.

  94. Aimagylop
    12:38 14.06.2017
    Aimagylop

    Jak dla mnie to bardziej kicz niż piękno.

  95. Aimagylop
    11:05 14.06.2017
    Aimagylop

    „Metal Gear zawsze był miksturą filmu szpiegowskiego i fikcji politycznej, dlatego nie powinny pojawić się w nim nigdy zombie.”
    Ale wampiry i duchy są spoko?

  96. Aimagylop
    16:48 13.06.2017
    Aimagylop

    David Cage nikogo.

  97. Aimagylop
    09:57 13.06.2017
    Aimagylop

    Ekranizacja Borderlandsów prosta sprawa, pół godziny strzelania w jednego przeciwnika, dwie linijki dialogu, godzina strzelania w dwóch przeciwników. Ciąg dalszy nastąpi.

  98. Aimagylop
    13:37 12.06.2017
    Aimagylop

    A ja nie bo to STALKER a Metro to zupełnie inne klimaty.

  99. Aimagylop
    13:36 12.06.2017
    Aimagylop

    4:29 – niefortunna praca kamery. Myślałem że postać wystrzeliło w niebo. Ale ogólnie to bardzo fajnie.

  100. Aimagylop
    10:36 12.06.2017
    Aimagylop

    Zgadzam się w 100%. Mój wpis traktował o czasie, nie o metodzie.

  101. Aimagylop
    14:20 09.06.2017
    Aimagylop

    @mimochodem
    Rozumiem że nie każdy musi śledzić branżową prasę ale jak już się o czymś wypowiadasz to najpierw sprawdź – gra została zapowiedziana w październiku 2012 roku.

  102. Aimagylop
    14:01 09.06.2017
    Aimagylop

    Jest w sam raz wcześnie na przypomnienie że gra istnieje i zapewnienie że nad nią pracują.

  103. Aimagylop
    10:24 09.06.2017
    Aimagylop

    Wyrazy współczucia.

  104. Aimagylop
    11:37 08.06.2017
    Aimagylop

    E3 zapamiętałem najbardziej z tego że ostatnio różne firmy zaczęły wycofywać swoje panele a prestiż imprezy zaczął upadać.

  105. Aimagylop
    10:00 08.06.2017
    Aimagylop

    Mnie to wisi bo olewam romanse ale rozumiem, że jedyne co Bioware może „łatać” to takie pierdoły (odblokowania dostępnych fryzur dla wszystkich płci nie uznaję za wzbogacenie możliwości edytora) bo na przerobienie mechaniki oraz fabuły za późno.

  106. Aimagylop
    09:52 08.06.2017
    Aimagylop

    Przeszła z echem spuszczanej w klopie wody. Przecież to był koszmar od wyrobników z Saber Interactive którzy zasługują na własny krąg w piekle. Podróba Serious Sama w 2003, kaszana na licencji filmu Battle: LA w 2011, kupowate Inversion w 2012, potem God Mode, głęboki jak kałuża w upał tryb hordy na pięciu mapach, gra która miała mechanikę tak wspaniałą że ignorowała fakt że ma multplayer. A razem z God Mode reskin God Mode – RIPD – na licencji dennego filmu, coś w czym Saber się specjalizuje.
    Po za tym God Mode to nie była „taka gra” bo różnice są zasadnicze. GM to tryb areny, w SB jak w Nazi Zombie Army, będzie się szło od punktu A do B przez kolejne plansze, podążając za szczątkową fabułą.

  107. Aimagylop
    13:46 06.06.2017
    Aimagylop

    Niezłe piersi, megaman.

  108. Aimagylop
    09:38 06.06.2017
    Aimagylop

    O jak miło, w końcu ta kontynuacja komiksu ujrzy światło dzienne. Zupełnie o nim zapomniałem po zbiórce w 2015 roku.
    O ile sam komiks mnie nie wciągnął ani fabularnie ani wizualnie (amerykańska pseudomangowa kreska, może być gorszy bękart?) to nie można było odmówić twórcy wyobraźni i stworzenia czegoś nowego. Śmiało stwierdzę że bez Battle Chasers nie powstałby jeden z moich ulubionych bitewniaków , Warmachine.

  109. Aimagylop
    10:21 05.06.2017
    Aimagylop

    Nie wiem co lepsze, kawa na której sam widok chce się biec do kibla, cosplay z niedźwiedziem bez zębów czy to http://polygamia.pl/wp-content/uploads/2017/06/MG_5096.jpg

    Co się zobaczy to się nie odzobaczy 🙁

  110. Aimagylop
    15:24 02.06.2017
    Aimagylop

    Może by było miejsce gdyby pomiędzy obiema religiami zachodziła analogia. Ale ja się tam nie znam, wolę tych co się mniej wysadzają w powietrze.

  111. Aimagylop
    14:21 02.06.2017
    Aimagylop

    Byle by elfki były.

  112. Aimagylop
    10:48 01.06.2017
    Aimagylop

    Czemu ten gość ma siodełko na głowie 😀

  113. Aimagylop
    11:51 31.05.2017
    Aimagylop

    Właściwie to większą kontrowersją jest przedsprzedaż już zaraz po ogłoszeniu gry. Nawet patologiczny early access obiecuje więcej bo przynajmniej oferuje jakiś gameplay, tutaj nic na 9 miesięcy przed premierą.

  114. Aimagylop
    09:22 31.05.2017
    Aimagylop

    Teraz to może być dobra gra. Nie trzeba być non stop nowatorskim.

  115. Aimagylop
    09:21 31.05.2017
    Aimagylop

    Pytanie powinno być słaby troll czy żałosny marketing.

  116. Aimagylop
    15:23 30.05.2017
    Aimagylop

    Jak najbardziej traktuję cię serio, chociaż robisz wszystko żebym przestał. Jakaś szczątkowa treść w Twoich wypowiedziach jest ale trzeba się do niej przebrnąć przez niemiłą powierzchowność i agresywny ton. Póki co mam jeszcze na to cierpliwość. Ideologi nie dorabiam bo nie mam problemu z kobiecymi postaciami. Po prostu chciałem zgłębić twoją z czystej ciekawości.

  117. Aimagylop
    14:35 30.05.2017
    Aimagylop

    Tak z ciekawości, jak rozwiązujesz problem z graniem we wszelakiej maści strategie jak nie możesz być jednostkami, jak się wczuwasz w wyścigi jak nie jesteś samochodem, jak się wczuwasz w menedżery jak nie jesteś tabelką z numerami? Czy grasz tylko w gry w których możesz być fantazja o lepszym sobie?

  118. Aimagylop
    11:20 30.05.2017
    Aimagylop

    Wreszcie, ile można czekać. Kultowa seria z nastawieniem na klimat i różnorodność.
    Dzięki niej miałem pierwszy raz miałem Jackhammera w ręku. Cały czas pamiętam uczucie zaszczucia gdy czołgałem się do granicy jedynie z nożem (no i podglądem z satelity), omijając wrogie patrole. Szturm na willę Priobia, wysadzanie SAMów. I ta niepewność gdy coś poszło nie tak a osłona za którą się schowałem nie była wystarczająca bo fizyka w grze brała pod uwagę balistykę i penetrację. Ech stare dobre czasy. Minimalistyczny hud, gadżety, skradanie, otwarta wymiana ognia, silnik który generował otoczenie teoretycznie w nieskończoność – raz postanowiłem opuścić cel misji i zablokowałem klawisz ruchu do przodu zapałką, odpuściłem po 20 minutach.
    Niestety portfolio Artplant AS nie napawa optymizmem – rzeczy głównie przeglądarkowe albo multiplayerowe popierdółki.

  119. Aimagylop
    09:46 30.05.2017
    Aimagylop

    A jednak.

  120. Aimagylop
    09:45 30.05.2017
    Aimagylop

    Mimo wszystko to mortal ze swoją kiczowatą brutalnością jest bijatyką dla maluchów.

  121. Aimagylop
    09:31 30.05.2017
    Aimagylop

    Psssst, adblock.

  122. Aimagylop
    16:52 26.05.2017
    Aimagylop

    O co chodzi z „Japonia po polsku”? W recenzji brakuje rozwinięcia tytułu.

  123. Aimagylop
    13:07 26.05.2017
    Aimagylop

    Tym bardziej szkoda że z Preya został tylko tytuł którym deweloperzy wytarli mordy żeby sprzedać pseudobioshocka. Niestety, udało im się to, osobiście znam gościa który myślał że kupuje kontynuajcę Preya z 2006.

  124. Aimagylop
    09:22 26.05.2017
    Aimagylop

    Nie mam konsoli, nie mam już 12 lat żeby być targetem nintendo.

  125. Aimagylop
    17:01 24.05.2017
    Aimagylop

    Reszta tekstu zniknęła za horyzontem ( σ ͜ʖ σ )

  126. Aimagylop
    16:42 24.05.2017
    Aimagylop

    tak

  127. Aimagylop
    11:07 24.05.2017
    Aimagylop

    I w ten sposób terroryści wygrywają.

  128. Aimagylop
    14:57 23.05.2017
    Aimagylop

    Nie gryzie się, film na podstawie gry to po prostu to łatwa kasa więc producenci nie muszą się wysilać ani aby film był dobry sam w sobie, jako film, ani aby jego realia (świad osadzony, wydarzenia, bohaterowie) były zgodne z grą. Poza tym, spokojnie, mamy czas. Adaptacje komiksów dopiero teraz są na jakimś poziomie a komiksy to o wiele starsze medium niż gry.

  129. Aimagylop
    10:25 23.05.2017
    Aimagylop

    Gra prawie doskonała, tylko mechanika kuleje, grafika kuleje i fabuła jakoś tak nie wciąga za bardzo.

  130. Aimagylop
    09:53 23.05.2017
    Aimagylop

    Andersona może i nie będzie, ale to nadal ta sama wytwórnia.

  131. Aimagylop
    09:22 23.05.2017
    Aimagylop

    O, dzięki za info, Poly. Zajrzę do kiosku idąc do pracy.

  132. Aimagylop
    13:25 18.05.2017
    Aimagylop

    Nie no, dobra, jest błędem.

  133. Aimagylop
    13:22 18.05.2017
    Aimagylop

    Nie dowiesz się dopóki nie poświęcisz dwóch sekund na sprawdzenie w google.

  134. Aimagylop
    13:16 17.05.2017
    Aimagylop

    Patrząc po tym jak Filmowiec Allegro z płacisz imasz wyreżyserował te reklamowe pseudolegendy to Wiedźmin w jego epizodzie pewnie będzie pilotem mecha w kosmosie.

  135. Aimagylop
    09:36 17.05.2017
    Aimagylop

    To na podstawie tej książki w której Lambert miał epizod z anoreksją?

  136. Aimagylop
    09:25 17.05.2017
    Aimagylop

    Nagroda dla plagiatu na pewno dobrze wpłynie na promocję gry.

  137. Aimagylop
    09:45 16.05.2017
    Aimagylop

    ” Faktycznie żyjemy już w cyberpunku”
    Prawie, bo nie bardzo bo nie ziściły się jedne z podstawowych założeń gatunku, zwłąszcza co do przyrostka -punk. Biedota nie ma dostępu do technologii a granaty EMP nie kosztują tyle co tampony. „The future is already here — it’s just not very evenly distributed.”

  138. Aimagylop
    09:11 16.05.2017
    Aimagylop

    Kolejny film który uczula na współczesną popkulturową kinematografię, kolejny film który uczy żeby podchodzić do niej cynicznie, kolejny film Scotta który utwierdza w przekonaniu że facet stał się po prostu wyrobnikiem.

  139. Aimagylop
    15:13 15.05.2017
    Aimagylop

    Faktycznie mogło mi się pomylić z Konami, nie mniej jednak Square weszło w ten biznes rok temu. Co do Hitmanów zgadzam się w 100%.

  140. Aimagylop
    12:44 15.05.2017
    Aimagylop

    Pal licho Hitmana, mam nadzieję że Duńczycy uwolnieni z łańcuchów Square Pachinko Enix zajmą się Kane and Lynch.

  141. Aimagylop
    15:30 12.05.2017
    Aimagylop

    Osobiście wolałem kiedy Ethan robił zwariowane filmiki .exe, odsubskrybowałem gdy z Hilą zamienili się w Youtubowych aktywistów komentujących innych twórców.

  142. Aimagylop
    11:36 12.05.2017
    Aimagylop

    „Wild West…”
    Ale fajnie
    „…online”
    No to nara

  143. Aimagylop
    15:15 11.05.2017
    Aimagylop

    No to faktycznie, cwaniaki. Powodzenia tak czy siak!

  144. Aimagylop
    15:02 11.05.2017
    Aimagylop

    Trochę słabo, sos a gry wideo to zupełnie inne kategorie ochrony a i ciężko też żeby konsument pomylił jedne z drugim. Jeżeli McIlhenny Company faktycznie zarejestrowało dokładnie znak Tabasco Interactive z ochroną na kategorię gier to faktycznie lipa ale w każdym innym przypadku sprawa byłaby do wygrania a twórcy przyzwolili korporacji na rozpychanie się łokciami.

  145. Aimagylop
    10:20 11.05.2017
    Aimagylop

    Też mnie to denerwuje ale twórcy gry wybrnęli głównym bohaterem – to jest hipster a oni mają to do siebie że całe zimy z odsłoniętymi kostkami potrafią chodzić 😉

  146. Aimagylop
    11:16 10.05.2017
    Aimagylop

    Alfred Wielki 😉

  147. Aimagylop
    17:06 09.05.2017
    Aimagylop

    Trochę popełniłeś błąd opierając swoją opinię na jednym filmiku z Youtube. Zgaduję że zapewne jeszcze jakiegoś youtubera z którym wiesz że będziesz się zgadzał.
    Trzeba było filmików obejrzeć więcej i poczytać trochę recenzji żeby mieć pełniejsze spektrum. Jest też wersja demo Dying Light. Od wydania gry minęły 2 lata, nie ma powodów do pochopnych opinii.

  148. Aimagylop
    13:39 09.05.2017
    Aimagylop

    Jestem zaskoczony że gruby meksykanin jeszcze robi coś o grach. Lata temu kanał o nazwie Angry Joe Show przestał być show i się stoczył przez wrzucanie zapychaczy oraz śmieciowych filmików.

  149. Aimagylop
    13:36 09.05.2017
    Aimagylop

    Ale się ten trailer zestarzał wizualnie D:

  150. Aimagylop
    09:40 09.05.2017
    Aimagylop

    Kwitnąca cebula w 0:57

  151. Aimagylop
    09:35 09.05.2017
    Aimagylop

    Nie ma co się dziwić, Battlefieldy ostatnio słabe więc ludzie szukają alternatywy. Ale zwiastun jałowy.

  152. Aimagylop
    09:32 09.05.2017
    Aimagylop

    Słaby ten research. Nie dość że nie podlinkowany news, pomimo swojego twierdzącego tytułu. nie wyklucza CGI to „the way the actor tells it makes it sound” pozostawia makeup w strefie gdybania, bo opiera się wyłącznie na jednej wypowiedzi z konferencji prasowej. „The full extent of the practical/computer divide probably won’t be made clear until we see actual footage” No i zobaczyliśmy, i wygląda jak wygląda.

  153. Aimagylop
    14:46 08.05.2017
    Aimagylop

    Poprawny odgrzewany kotlet, nie mniej nie więcej.

  154. Aimagylop
    10:17 08.05.2017
    Aimagylop

    Warhammerowy cosplay zdyskwalifikowany, Space Marines mogą być wyłącznie faceci.

  155. Aimagylop
    23:18 07.05.2017
    Aimagylop

    Nie ma co się dziwić, typowy Overkill. Nie zrobili ciekawej gry od czasów Payday: the Heits a to jak pracują nad Payday 2 powinno zostać zapisane na kartach podręcznika dewelopera gier w rozdziale „jak nie robić” .

  156. Aimagylop
    10:18 07.05.2017
    Aimagylop

    Wcale. Optymalna konfiguracja to oryginalna wersja językowa + polskie napisy. W jaką grę nie grałem dubbing zawsze był na żenującym poziomie (patrzę na ciebie wspomniany przez pana Gąskę Mass Effect 2 – jak najszybciej musiałem podmienić nazwy plików po każda wypowiedziana linijka polskiego udźwiękowienia wprowadzała mnie w coraz większe uczucie żenady). Być może dlatego że zatrudnia się znane nazwiska a nie aktorów głosowych którzy potrafiliby się wczuć w emocje postaci i sytuację na ekranie zamiast teatralną manierą recytować tekst. Nie wiem, nie zgłębiałem tematu czemu polskie nakładane głosy brzmią tak nienaturalnie, ale nawet polskie produkcje typu Wiedźmin nie byłem w stanie grać z oryginalnym udźwiękowieniem.
    Oczywiście są wyjątki np. pan Mirosław Utta jako bezbłędny narrator w Stalkerze.
    Co zabawne, uważam polski dubbing kreskówek i animacji stoi na wysokim poziomie i jest o wiele lepszy od oryginalnych głosów (Pingwiny z Madagaskaru, Pora na Przygodę…)

  157. Aimagylop
    16:07 05.05.2017
    Aimagylop

    Szczerze mówiąc nie słyszałem.
    Jako posiadacz adblocka, wyłączanego tylko na kilku kanałach które subskrybuję, jakakolwiek afera o reklamy na yt jest dla mnie czymś odległym. Można prosić o przybliżenie przyczyn tej afery? Co ten wall street journal takiego zrobił?

  158. Aimagylop
    10:18 05.05.2017
    Aimagylop

    Wszedłem na sieć społecznościową gry i pożałowałem. Co się zobaczy to się nie odzobaczy:
    http://i.imgur.com/nPBJ1aj.gif

  159. Aimagylop
    09:57 05.05.2017
    Aimagylop

    Zdecydowanie Portala 4. Half-Life 2 był wtórny i nieciekawy, nie dziwne że epizody zabiły serię.

  160. Aimagylop
    14:01 04.05.2017
    Aimagylop

    Szkoda że Firefly do tej galaktyki nie doleciał.

  161. Aimagylop
    10:41 04.05.2017
    Aimagylop

    Firefly to był koszmarny serial. Minimalny wkład twórców w świat (tak jakby wojna secesyjna …ale w kosmosie!), sztampowe postaci, główny bohater tak czerstwy, z tak beznadziejnymi tekstami, że pan Strasburger zszedł by na zawał z zazdrości, beznadziejne rozwiązania od strony technicznej… Dopiero Serenity pokazało że jakiś tam potencjał był. Wygląda na to ze serial stał się kultowy tylko i wyłącznie dlatego, że został skasowany przez co z automatu stał się męczennikiem nerdów.
    Ciekawostka: kino nowej przygody to błędne tłumaczenie pana Płażewskiego, poprawny termin to nowe kino przygodowe. Coś jak bohater ostatniej akcji który tak naprawdę jest ostatnim bohaterem akcji.

  162. Aimagylop
    13:01 02.05.2017
    Aimagylop

    Prawie trzy minuty ładowania? Słabo :/

  163. Aimagylop
    11:27 02.05.2017
    Aimagylop

    W ankiecie brakuje opcji „jestem umiarkowanie zainteresowany”

  164. Aimagylop
    17:00 28.04.2017
    Aimagylop

    Parafrazując „a mnie dziwi to totalnie, jak można nie ogarniać powodów dla których ludzie oglądają coś w co się gra.”
    Oglądanie czegoś w co się gra – ogarnianie protipów, nowych taktyk, jednostek, podglądanie rozwiązań, jak jest to gra sieciowa i była aktualizacja to poznawanie nowej mechaniki (tak jak np. teraz w World of Tanks została kompletnie zmieniona zasada działania artylerii – zanim rzucę się na głęboką wodę na serwer chcę wiedzieć jak działa).
    Oglądanie czegoś w co się nie gra – zaspokojenie ciekawości. Chęć poznania historii. bycie zainteresowanym grą na tyle żeby ją poznać ale nie na tyle żeby kupić bo np. nie ma się sprzętu na którym pójdzie (gra ma 20 lat albo jest z konkurencyjnej platformy) , mechanika odstrasza, gra nie jest z gatunku który się lubi, albo jest klasyką ale zbyt toporną na obecne standardy żeby inwestować w nią pieniądze.
    Tyle powodów i jeszcze więcej więc nie masz wymówki że Cię to dziwi. Chyba że jesteś starcem który z grami wideo i szeroko pojętą kulturą związaną z nimi masz styczność tylko jak cię wnuki odwiedzą.

    Wracając do tematu
    „Gameplaye popularniejsze niż HBO, Netflix i Hulu”
    Do ga

  165. Aimagylop
    14:23 27.04.2017
    Aimagylop

    Zostały zabite?

  166. Aimagylop
    10:04 27.04.2017
    Aimagylop

    Jest też bycie przykładem dla innych.

  167. Aimagylop
    16:54 26.04.2017
    Aimagylop

    Kwestia techniczna: ataki ddos to nie hacking a twórca programu do ataków to nie hacker.

  168. Aimagylop
    14:28 26.04.2017
    Aimagylop

    Sniper Elite to seria która stoi w miejscu od czasów v2 czyli pięciu lat. Fabularny dodatek jej nie uratuje. Łatwo mi więc uwierzyć że S:GW3, będąc grą jaką jest, może być na pewno ciekawszy, jeśli nie lepszy, od konkurencji od Brytyjczyków…

  169. Aimagylop
    16:08 24.04.2017
    Aimagylop

    Mam nadzieję że nie wyłysiał od tych przemyśleń.

  170. Aimagylop
    13:33 21.04.2017
    Aimagylop

    „Albo w jakiś sposób zapomnieli, że Zelda wyszła na najmniej popularne platformy świata”
    Ale to już raczej problem po stronie Nintendont, przecież też mogli wydać na wszystkie wiodące sprzęty ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  171. Aimagylop
    15:16 20.04.2017
    Aimagylop

    Uwaga: Nie musisz płacić za nowy tytuł 240zł. Nikt Cię nie zmusza do kupowania na premierę.

  172. Aimagylop
    10:51 14.04.2017
    Aimagylop

    Wszyscy będą tworzyć chłam, nie będzie komu grać. Nie dziękuję.

  173. Aimagylop
    14:17 12.04.2017
    Aimagylop

    „Vader nie był idiotą”
    Vader może nie ale Anakin był głupszy niż znienawidzony przez masy Jar Jar.

  174. Aimagylop
    11:00 03.04.2017
    Aimagylop

    *3D Realms

  175. Aimagylop
    10:59 03.04.2017
    Aimagylop

    ” ojcowie Shadow Warriora”
    Bardziej ojczymowie, bo bez ojców z 3DO panowie z FWH nie mieliby z czego zrobić remake.

  176. Aimagylop
    17:04 31.03.2017
    Aimagylop

    Gra nie dla każdego ale bardzo ją lubię. Fakt, rozdział „the Third Man” dział się w trzech Warszawskich lokalizacjach – w kanałach:
    https://www.youtube.com/watch?v=kxM0qrOJHbU
    getcie:
    https://www.youtube.com/watch?v=CFO_IhAUdi0
    i na Pawiaku:
    https://www.youtube.com/watch?v=RqL5NArBpVE

  177. Aimagylop
    16:23 31.03.2017
    Aimagylop

    Nadal czekam na Burżuazję taką jaką miała być, izometrycznym Falloutem osadzonym w Polsce, zanim została Afrterfallem.

    „Iron Harvest: 1920+” „gry te już to robią, zapisując się powoli w popkulturowej świadomości”
    Iron Harvest jeszcze nie wyszedł i materiałów jest jak na lekarstwo więc raczej to nadal same rysunki się zapisują.

  178. Aimagylop
    09:52 31.03.2017
    Aimagylop

    Mimika twarzy jest dokładnie taka jak ją krytykujące filmiki pokazują, 40 godzin gry i z jej powodu nadal potrafię walnąć facepalma albo spazmatycznie wybuchnąć śmiechem, takie okropne kwiatki się zdarzają. Durne AI przeciwników, problemy ze spawnami, magiczne pojawianie się kasków po zakończeniu cutscenek – lenistwo twórców jest porażające. Problemy z niechcącymi wczytać się zapisami gier – kpina.
    Co do fabuły to się nie wypowiem bo nie znam jeszcze całej, ale cały czas czekam na coś co wciągnie.
    Uspokoję Cię – schizofrenikiem nie jesteś. Twój brak krytycznego myślenia, bagatelizowanie wad produkcji oraz protekcjonalność wobec innych gier/gatunków wskazuje na to że jesteś po prostu czystej wody fanbojem.

  179. Aimagylop
    15:54 29.03.2017
    Aimagylop

    Nie ma w tym całym overwatchu czegoś takiego jak votekick?

  180. Aimagylop
    09:51 29.03.2017
    Aimagylop

    Jedyna prawilna ścieżka dźwiękowa do czegokolwiek szkockiego
    https://www.youtube.com/watch?v=ciPu4DnKBuM

  181. Aimagylop
    14:36 28.03.2017
    Aimagylop

    Więcej na temat: sezon ogórkowy, polyplotek

  182. Aimagylop
    14:28 27.03.2017
    Aimagylop

    Mam nadzieję, że przerywniki filmowe zrobią zupełnie od nowa a nie podrasują rozdzielczość oryginalnych, które były kasztanami już w czasach świeżości Starcrafta.

  183. Aimagylop
    16:54 24.03.2017
    Aimagylop

    „To wtórny rynek cyfrowy istnieje?”
    Można np. sprzedać konto z grą na allegro.
    #cebuladeals

  184. Aimagylop
    15:07 24.03.2017
    Aimagylop

    „Postaci porozumiewają się w „swoich” językach, piszczą i mruczą, jak w wielu platformerach dawnych lat.”
    Jeszcze by mruczał po rasistowsku.

  185. Aimagylop
    10:28 24.03.2017
    Aimagylop

    Mi przeszkadza to że spis treści nie jest ujednolicony na konkretne kategorie (np. grafika, fabuła, optymalizacja, multiplayer) w obrębie wszystkich recenzji. Fajnie że przenosi od razu do odległych partii tekstu. Niestety każdy recenzent radośnie wymyśla nic nie mówiące tytuły (np. Na czterech pod ławką, Kto się Ubi ten się nudzi, Ser dunwallski, Siara…) więc nawigowanie spisem treści nie ma sensu bo nie wiadomo czego będzie tekst docelowy dotyczył.

  186. Aimagylop
    14:35 23.03.2017
    Aimagylop

    Film najlepiej podsumowały słowa Fassbendera „What the fuck is going on”.
    Dziwne relacje więźniów w Abstrego z jeszcze dziwniejszymi dialogami. Ochrona Abstrego gorsza niż Gen-Sec. Beznadziejny plot twist z matką Fassbendera. Beznadziejna fabuła z jabłkiem, ukrywanym ale nie strzeżonym (czemu assasyni nie wrzucili tego ustrojstwa do wulkanu skoro nie używali. W ten sposób nigdy by nie musieli się martwić że Templariusze je dorwą). Beznadziejne CGI – nie musisz nic więcej renderować jeżeli wyrenderujesz dym zasłaniający detale na ekranie. Kolejny film utwierdzający w przekonaniu że Fassbender to przeciętny aktor i jedynie w Prometeuszu mu się poszczęściło. Beznadziejna końcówka z jeszcze beznadziejniejszą ochroną imprezy Templariuszy gdzie beznadziejny Fassbender postanawia uciec zamiast zakończyć zakon zabijając starszyznę. No ale gdyby ktokolwiek z assasynów był rozsądny to nie możnaby zapowiedzieć sequela.

  187. Aimagylop
    15:35 22.03.2017
    Aimagylop

    Zgubiłem swoje strony.

  188. Aimagylop
    14:27 22.03.2017
    Aimagylop

    „Nie da się ukryć, że historia Lecha Wałęsy i walki z komunizmem w Polsce to wdzięczny materiał na grę wideo.”
    To żart, prawda?

  189. Aimagylop
    11:00 22.03.2017
    Aimagylop

    Czytaj uważniej. „mają okładkę zerżniętą z The Banner Saga” należy rozumieć że okładka Sacred Fire ma znaczne podobieństwa do materiałów związanych z The Banner Saga, a nie że okładka jednogo to zgapa okładki drugiego.
    Dla mnie tekst tytułowy na czerwonej plamie to ewidentne podpięcie się pod renomę Banner Sagi.

  190. Aimagylop
    17:35 21.03.2017
    Aimagylop

    „Po pierwsze, skoro akcja ma się rozgrywać w Szkocji, to domyślam się, że Bohaterowie też są szkotami. Dlaczego więc głos w trailerze mówi z amerykańskim akcentem? ”
    Może dlatego że to gra, produkt popkultury, nie dokument historyczny.
    Poza tym nie w Szkocji, tylko Kaledonii (dzisiejszej Szkocji) więc jak miało być autentycznie to studio musiałoby poszukać aktorów głosowych mówiących wymarłym językiem brytyjskim.

    „Moim zdaniem czasy tego typu rozwiązań przeminęły.”
    Dokładnie tak: twoim zdaniem.

    „(w Fallout’y i Baldour’y się zagrywałem)”
    w Fallouty i Baldury. Apostrof stawia się gdy występująca przed nim litera jest niewymawiana.

    „To sama z Divinity: Original Sin.”
    To samo.

  191. Aimagylop
    13:11 21.03.2017
    Aimagylop

    Fajne, jak na androida…

  192. Aimagylop
    14:45 17.03.2017
    Aimagylop

    No to pora zapomnieć o Andromedzie całkowicie.

  193. Aimagylop
    13:49 17.03.2017
    Aimagylop

    Z jednej strony mam świadomość że to Early Access i do premiery może się wiele zmienić, z drugiej strony jednak zostałem już zniechęcony przez wypuszczenie w obieg produktu ułomnego w tak podstawowych kwestiach.
    Co do edytora postaci, nie ważne jak bardzo byłby kompletny to i tak pierwsze skrzypce w przypadku gier Bioware grają mody.

  194. Aimagylop
    09:30 17.03.2017
    Aimagylop

    Pewnie brak licencji nie pozwoli ale PC Building symulator byłby świetny gdyby miał bibliotekę wszystkich komponentów znajdujących się na rynku. Mógłbym dobrać obudowę do płyty głównej, patrzeć jak ledy świecą i czy elementy się komponują bez ryzyka utopienia grubej kasy.

  195. Aimagylop
    09:27 16.03.2017
    Aimagylop

    Wizualnie kupa.

  196. Aimagylop
    13:55 14.03.2017
    Aimagylop

    Każda inna gra nie ma gryfa z którym trudno jest się bawić w szermierkę…

  197. Aimagylop
    10:09 14.03.2017
    Aimagylop

    Każda inna gra zamiast uniku ma po prostu blok po którym można wyprowadzić kontrę.

  198. Aimagylop
    16:57 13.03.2017
    Aimagylop

    Porównują bo Wiedźmin 2 zapoczątkował trend na bohaterów z kucykami, a w Break of the Wind Zelda własnie ma włosy spięte w kucyk.

  199. Aimagylop
    13:36 07.03.2017
    Aimagylop

    Po grzyba wargaming podmienia mapy. Od dawna nie potrafią zrobić dobrej nowej a terach chcą spartolić to co działa?

  200. Aimagylop
    13:03 07.03.2017
    Aimagylop

    „w pobliżu dużej liczby kablów”
    kabli

  201. Aimagylop
    10:45 07.03.2017
    Aimagylop

    X-23 to pierwszy fajny ekranowy dzieciak w historii kinematografii. Film ma bardzo dobry początek, potem dzieje się czasen słabo i głównie dziwnie (profesor wózek inwalidzki bezużyteczny jak zawsze) . Fabuła jest prosta jak cep, po wyjściu z kina nie ma o czym rozmyślać. Ale końcówka to gula w gardle i męskie łzy mimo bandy gówniaków z których jeden czaruje trawą xD
    No i jest nadzieja że w końcu filmy akcji z powrotem będą miały R rating, tak jak to było za starych dobrych czasów, a nie PG-13.

  202. Aimagylop
    16:39 03.03.2017
    Aimagylop

    Może i technologicznie ciekawe, nie wnikam, ale widać że ten „fotorealizm” wizualnie już się zestarzał od 2014 roku.

  203. Aimagylop
    10:18 03.03.2017
    Aimagylop

    Wiadomo czemu Sara Ryder ma tak beznadziejnie wymodelowaną twarz? Jest nowym gatunkiem kosmity?

  204. Aimagylop
    15:42 02.03.2017
    Aimagylop

    „Jak schylamy się, to robimy to naprawdę”
    A można myszą i klawiaturą zamiast zabawy w kinect bis?

  205. Aimagylop
    12:57 02.03.2017
    Aimagylop

    Zupki chińskie na surowo też źle smakują. Gościu powinien był najpierw zagotować kartę…

  206. Aimagylop
    11:42 02.03.2017
    Aimagylop

    Coś jest nie tak z Arma Humble Bundle, Tactics jest tylko w wersji Steamowej póki co, Androidowa nie pojawia się w bibliotece po kupnie.

  207. Aimagylop
    13:51 28.02.2017
    Aimagylop

    ” a transakcje będą odbywać się za pośrednictwem Amazona”
    Jakże by inaczej, skoro Twitch należy do Amazona.

  208. Aimagylop
    11:32 27.02.2017
    Aimagylop

    Wy chłopaki nie jesteście zabawą.

  209. Aimagylop
    10:21 27.02.2017
    Aimagylop

    Kim są ludzie na filmiku z Daisy Riley? Rozpoznałem jedynie Wesleya Snipesa, Ricka Pratta, Salmę Hayek i chyba Nicole Kidman.

  210. Aimagylop
    16:30 21.02.2017
    Aimagylop

    I jak tu rozmawiać z kimś kogo nic nie obchodzi.

  211. Aimagylop
    15:43 20.02.2017
    Aimagylop

    Wszystko w porządku, to remake a nie remaster, może być tak odmiennym wyobrażeniem od oryginału jak tylko twórcy chcą.

  212. Aimagylop
    11:26 20.02.2017
    Aimagylop

    Wszystkie nośniki fizyczne są z definicji niegodne zaufania. Dzisiaj działa, jutro może przestać i wtedy zostaje się z niczym.

  213. Aimagylop
    11:25 20.02.2017
    Aimagylop

    Już w latach osiemdziesiątych marzyłem o cyfrowej dystrybucji. Byłem wtedy zmęczony wachlowaniem nietrwałymi nośnikami. Byłem zmęczony zabugowanymi grami nie do przejścia bo nie istniało takie coś jak patche ani kanały dystrybucji takowych.
    Jeśli zdarza mi się teraz kupić pudełkową wersję to tylko dla klucza, reszta ląduje na śmietniku.

  214. Aimagylop
    09:54 17.02.2017
    Aimagylop

    Ale lag.

  215. Aimagylop
    09:51 17.02.2017
    Aimagylop

    „Nasz wstępną relację”
    *Naszą
    „przeczytacie dopiero na następny weekend”
    *w następny

  216. Aimagylop
    11:39 16.02.2017
    Aimagylop

    Filmowy Bioshock jest, jego tytuł to Snowpiercer.

  217. Aimagylop
    14:23 15.02.2017
    Aimagylop

    Popkulturowi nazistowscy żołnierze psują urok tej produkcji.

  218. Aimagylop
    11:03 15.02.2017
    Aimagylop

    Czas na kwas.

  219. Aimagylop
    10:54 15.02.2017
    Aimagylop

    Jest też okołowalentynkowa wyprzedaż na steamie http://store.steampowered.com/bundle/2679/
    oraz na humble bundle https://www.humblebundle.com/store/promo/valentines_sale/

  220. Aimagylop
    16:53 14.02.2017
    Aimagylop

    Jaki miły akcent na początek 2017.

  221. Aimagylop
    12:00 14.02.2017
    Aimagylop

    Pewnie chodzi o to że poprzedni wyszedł 20 grudnia a następny będzie w marcu.

  222. Aimagylop
    13:34 13.02.2017
    Aimagylop

    W sam raz na Androida.

  223. Aimagylop
    13:32 13.02.2017
    Aimagylop

    No i dobrze. Może gra w końcu zostanie zbalansowana i będzie mieć lepszą mechanikę, bo była bardziej patologiczna niż wspomniany World of Tanks.

  224. Aimagylop
    10:02 10.02.2017
    Aimagylop

    Mogliby przy okazji spróbować czegoś dla ich tak innego jak dopracowana mechanika. Po trzeciej już klimatycznej ale niedorobionej grze nie chce już się przymykać oczu.

  225. Aimagylop
    15:26 07.02.2017
    Aimagylop

    Się wypalił i nie chce się do tego przyznać, woli pogwiazdorzyć.

  226. Aimagylop
    10:33 07.02.2017
    Aimagylop

    Jakiś niezwykłe te reklamy nie są, ta od wargamingu prosi się o facepalm. Nie rozumiem amerykańskiej kultury. Czy ludzie się ekscytują tymi reklamami bo chcą zobaczyć na jaki badziew poszły jak wielkie pieniądze?

  227. Aimagylop
    13:30 06.02.2017
    Aimagylop

    Jeszcze niech gość po tym przejściu na pc zacznie narzekać na graczy z lepszymi myszkami od jego a Blizzard wystosuje pismo o bana na myszki z programowalnymi przyciskam i wysokim DPI.

  228. Aimagylop
    09:36 06.02.2017
    Aimagylop

    Wszelkie minigierki, czy to karcianka w Rage, czy billard w Gta.
    Oraz wszelkie znajdźki, bez różnicy czy opowiadające o świecie gry czy wyłącznie dające achievementa.

  229. Aimagylop
    16:32 03.02.2017
    Aimagylop

    „Można by zaproponować zabawę w ulubione klipy tej firmy,”
    Zawsze się waham pomiędzy dwoma klipami Płacisz Imasz: nieczytelną animowaną historią polski o ciągle nawalających się facetach na koniach i ogólnie nawalających się facetach, a apokaliptycznym spotem promującym Polskę w UE gdzie Polacy tańczą na zgliszczach Unii.

  230. Aimagylop
    14:10 03.02.2017
    Aimagylop

    Zacznę na twoją matkę mówić debilka i nie będziesz mógł się na mnie za to wściekać bo ” język żyje i się rozwija poprzez osoby go używające”. Weź się zastanów.

  231. Aimagylop
    13:11 03.02.2017
    Aimagylop

    Mi się bardziej okładka z serią GTA kojarzy. Też słabo.

  232. Aimagylop
    12:34 03.02.2017
    Aimagylop

    Fan film wiedźmina był fajny dopóki nie pokazali twarzy.

  233. Aimagylop
    11:11 03.02.2017
    Aimagylop

    Najlepiej by było jakby deweloperzy podchwycili chwyt marketingowy wersji demonstracyjnych. Wtedy to i w drodze wyjątku, jak gra wyjątkowa, byłby powód żeby cokolwiek kupić na premierę.

  234. Aimagylop
    14:57 31.01.2017
    Aimagylop

    Najprawdopodobniej ktoś z pety nie radzi sobie z malowaniem futer i postanowił poradzić sobie z problemem u źródła.

  235. Aimagylop
    12:50 30.01.2017
    Aimagylop

    Hitman Szmitman, lepiej Kane & Lynch 3 by zrobili.

  236. Aimagylop
    12:38 30.01.2017
    Aimagylop

    „Warto odpowiedzieć sobie na proste pytanie: w którym momencie filmowe uniwersum Resident Evil przestało was interesować?”
    Przestało przy pierwszym. Zaczęło przy trzecim i wciągneło.

  237. Aimagylop
    11:25 27.01.2017
    Aimagylop

    I co tam było?

  238. Aimagylop
    12:09 26.01.2017
    Aimagylop

    Czas Apokalipsy wygląda biednie. Coppola oczywiście użycza nazwiska (jakże by inaczej ten biznes miałby się odbyć), jest scenarzysta od battlefielda (hahaha, serio? nawet nie sprecyzowali którego) i gears of war (też nie sprecyzowali) ,reszta to jacyś producenci z czego osiągnięciem jednego z nich jest granie w wiedźmina 3. Poza gościem od moda do New Vegas nikogo z krwi i kości kto stworzył jakąś grę.

  239. Aimagylop
    13:51 25.01.2017
    Aimagylop

    Czytaj wpis najpierw, potem komentuj.

  240. Aimagylop
    12:58 25.01.2017
    Aimagylop

    Eh ten Red Alert 2. Odwiedzając znajomego z Warszawy po praz pierwszy oczywiście musieliśmy zahaczyć o stadion dziesięciolecia przy pokazywaniu miasta. Kupiłem wtedy od faceta który nie potrafił minimum po polsku właśnie tego RA2 i miałem ubaw po pachy przez wszystkie kampanie. Niestety lewa płyta pękła w odtwarzaczu (te stadionowe strasznie się nagrzewały a mój odtwarzacz wprawiał je w wysokie obroty żeby móc odczytać). Rozkręciłem napęd żeby wyjąć połamane drobne fragmenty fragmenty. Żałuję bo gdyby płyta przetrwała to przy obecnej technologii wrzuciłbym wszystkie przerywniki na Youtube.

  241. Aimagylop
    20:47 24.01.2017
    Aimagylop

    HEHE ZROBIŁEŚ MI DZIEŃ HEHE

  242. Aimagylop
    14:24 23.01.2017
    Aimagylop

    Nie sadzę, że kiedykolwiek będzie się dało szanować studio które zabrało nam Bullfrog, Origin (ten od Ultimy), Westwood, Dreamworks Interactive czy oryginalnego Maxis…

  243. Aimagylop
    09:15 19.01.2017
    Aimagylop

    W końcu Necromunda!

  244. Aimagylop
    14:19 18.01.2017
    Aimagylop

    Ziew.
    Co do ostatniego akapitu to Half-Life 2 jest zbyt przeceniany. Przełomowy nie był bo to Trespasser wtargnął na nowe terytoria (pun intended).

  245. Aimagylop
    11:54 18.01.2017
    Aimagylop

    Cymbałem w tym przypadku był ten polski deweloper który myślał że wykorzystywanie cudzej własności i podszywanie się pod cudzą markę ujdzie mu na sucho.

  246. Aimagylop
    09:54 17.01.2017
    Aimagylop

    Ludzkość nie zdebilała, zmieniają się tylko mody. Przykłady?
    W XIX wieku garby u kobiet uważane były seksowne.
    W renesansie gruźlica była pożądaną i atrakcyjną chorobą.
    Historia pamięta dnę moczanową jako chorobę bogaczy, było na wypasie ją mieć.
    A to że dla ciebie nie ma różnicy jak wisi papier toaletowy nie znaczy że jesteś wyrocznią w tym temacie.

  247. Aimagylop
    16:27 16.01.2017
    Aimagylop

    dobry ziomek Playstation daje fory Switchowi.

  248. Aimagylop
    12:40 16.01.2017
    Aimagylop

    Jedno z podsumowań prezentacji na jakie można natknąć się w internecie
    https://www.youtube.com/watch?v=SfJlnTK_qNo

  249. Aimagylop
    12:38 16.01.2017
    Aimagylop

    U mnie rolka po prostu stoi na rezerwuarze, szach mat ateiści.

  250. Aimagylop
    11:41 16.01.2017
    Aimagylop

    Otwieram lodówkę a tam Lenin mówiący o Switchu.

  251. Aimagylop
    17:33 14.01.2017
    Aimagylop

    http://polygamia.pl/wp-content/uploads/2017/01/Nintendo_Switch_2.0.0-730×411.jpg
    Serio? Garbienie się i mrużenie oczu do małego ekranika? Czy Nintendo naprawdę myśli że to jest atrakcyjne dla graczy? Czy Nintendo tak sobie wyobraża graczy?

  252. Aimagylop
    10:50 13.01.2017
    Aimagylop

    1-2 Switch, zabawa na poziomie papier nożyce i kamień, gra która powinna być darmowa z konsolą a proponują za to 50 dolców. Czy Nintendo załapie kiedyś kontakt z rzeczywistością?

  253. Aimagylop
    09:49 13.01.2017
    Aimagylop

    Gra niewarta nawet bycia darmową.

  254. Aimagylop
    16:49 11.01.2017
    Aimagylop

    „pasjonująca się w muzealnymi rajstopami”
    bez w
    „rajstopami z kauczykiem”
    kauczukiem
    „przebrani za garnitury ”
    ubrani w garnitury
    „nowe media zmiatą obecny system ”
    zmiotą
    „kultutrowej’
    kulturowej
    „na tych elegancki przyjęciach”
    eleganckich

    Najpierw wytrzeźwiej, potem pisz.

  255. Aimagylop
    14:53 11.01.2017
    Aimagylop

    „zaczęli sobie żartować, że „granie w goglach VR może być niebezpieczne””
    No ale to racja. Wymachiwanie kończynami gdy się ma zasłonięte oczy jest niebezpieczne.
    https://www.youtube.com/watch?v=TWTPOVLXepU

  256. Aimagylop
    10:35 11.01.2017
    Aimagylop

    Zostać twarzą buta.
    Zrobiło mi to dzień.

  257. Aimagylop
    09:21 11.01.2017
    Aimagylop

    „Więc zapytam ponownie – jak według Was miałby on wyglądać, by nie było siary?”
    Tak jak z Doomem, musieliby wrócić do korzeni.
    Jedynka Half-Life była wspaniała, potem coraz gorzej. Mierna dwójka a epizody jeden i dwa przeszedłem tylko z obowiązku.

  258. Aimagylop
    16:54 09.01.2017
    Aimagylop

    Patrząc na zdjęcie z nagłówka chce się rzec tylko jedno
    https://media.makeameme.org/created/what-is-this-cx91rg.jpg

  259. Aimagylop
    12:56 07.01.2017
    Aimagylop

    Również inny ból pupy, skasowany ale internety pamiętają
    http://polygamia.pl/-blog-okazuje-sie-ze-nawet-iem-to-okazja-do-szczucia-cycem
    🙂

  260. Aimagylop
    13:03 05.01.2017
    Aimagylop

    O jakie wyborne słuchowisko. Dziękuję.

  261. Aimagylop
    12:42 05.01.2017
    Aimagylop

    Jeszcze dodam Cyberpunk Bartender Action VA-11 HALL-A dla miłośników synthpopu.

  262. Aimagylop
    12:35 05.01.2017
    Aimagylop

    O ile Doom miał mocny soundrack i z przytupem to jednak zbyt ociężały i monotonny jak na mój gust. Jedynie remix głównego motywu dłużej przykuł moją uwagę.
    A tak to w 2016 roku było całkiem nieźle. Enter the Gungeon ma świetny motyw przewodni.
    Jak ktoś lubi Disasterpiece to się ucieszył z muzyki do Hyper Light drifter. Cokolwiek złego nie powiedzieć o No Man’s Sky to postrockowe plumkanie 65daysofstatic do tej gry zostało raczej pozytywnie przyjęte. I tak dalej i tak dalej.
    U mnie na dysku zagościł kupiony razem z soundtrackiem Brigador a Olivier Deriviere stworzył coś czego się nie spodziewałem, majstersztyk ilustrujący świat Technomancera.

  263. Aimagylop
    10:17 05.01.2017
    Aimagylop

    Nie rozumiem ludzi, którzy są świadomi że czegoś nie rozumieją ale zamiast zgłębić temat postanawiają zabrać głos. Proponuję następujące postępowanie.
    Krok pierwszy: zapoznanie się z twórczością pani Pratchett (zazwyczaj to wystarcza bo jej dokonania imponujące nie są, ot coś jej wyszło przy Heavenly Sword i Overlordzie)
    Krok drugi: zapoznanie się z jej podejściem, jej intencjami wobec gier nad którymi pracowała.
    Krok trzeci: zapoznanie się z krytyką jej podejścia i twórczości.
    Gwarantuję że „hejt” przestanie być „hejtem”.

    Zresztą, samo zagranie w reboot Tomb Raidera, bez wiedzy i znajomości nazwisk które za nimi stały, powinno dać świadomość jaki to jest paszkwil.
    21 letnia pseudo archeolog mordująca starożytne kultury i niszcząca zabytki. Rambo w spódnicy której wszystkie kwestie techniczne i moralne związane z pierwszym morderstwem (ok, to było w samoobronie bo stereotypowy zły rosjanin, po prostu literackiego nobla za to, chciał ją zgwałcić. reszta to bezpardonowe morderstwa na ludziach którzy chcą się wydostać z wyspy i wrócić do rodzin) zostają załatwione tekstem „o jak łatwo mi to przyszło”. Wszystko to w historii która recyklizuje się trzy razy w obrębie tej samej gry (Angus poświęca swoje życie aby Lara mogła żyć, Conrad poświęca swoje życie aby Lara mogła żyć, Alex poświęca swoje życie aby Lara… no do cholery, to było słabe i sztampowe za pierwszym razem).
    „I hate tombs” – główny bohater kwestionujący istotę dzieła w którym się znajduje to meta żart stary jak postmodernizm i sprytny/zabawny jak się ma 13 lat.
    Pratchett stworzyła jeszcze większa męską fantazję niż poprzednie odsłony serii wyraźnie sugerując bliski związek Lary z Samanthą. Cytuję: „Rhianna Pratchett has stated in an interview that a part of her would have loved to make Lara a lesbian, and that she liked how fans had speculated about the relationship between Lara and Sam”. Po co. Zaglądanie głównej bohaterce w majtki jest ostatnia rzeczą jakiej ta seria potrzebuje. Nie sprawi to że postać głównej bohaterki będzie głębsza (pun not intended).

    Nie, stop, po co ja to piszę, serio, od premiery tej gry minęły trzy lata. Nie ma miejsca na nie rozumiem. Internet już nie raz wypunktował co z rebootem serii jest źle pod względem technicznym i fabularnym, co z nową Larą jest źle i co z twórczością pani Pratchett jest źle.

  264. Aimagylop
    10:41 04.01.2017
    Aimagylop

    No i bardzo dobrze, to co zrobiła z Larą w Tomb Raiderze 2013 było na tyle beznadziejne, że po kontynuację już nie sięgnąłem. Może się tłumaczyć że branża ją ogranicza, jak w przypadku (braku) fabuły do Mirrors Edge ale imho jest po prostu niekompetentną scenopisarką. Powodzenia.

  265. Aimagylop
    13:26 03.01.2017
    Aimagylop

    Klęska VR w braży gier, sukces VR w branży porno i z aplikacjami pokroju google maps czy Ikea.
    Klęska Nintendo Switch która sprawi że ta firma w końcu załapie kontakt z rzeczywistością.

  266. Aimagylop
    13:17 03.01.2017
    Aimagylop

    „Podskórnie czuję także, że horror wróci na salony. Jego reprezentacją w 2016 roku były tylko indycze Layers of Fear oraz Oxenfree”
    Dead by Daylight
    Phantrauk
    Through the Woods
    The Bunker
    We Happy Few
    „Zmartwychwstanie” mocno na wyrost.

  267. Aimagylop
    10:38 02.01.2017
    Aimagylop

    Ja ją pamiętam przede wszystkim jako Script Doctor. Przez 15 lat naprawiała scenariusze w Hollywoodzie.

  268. Aimagylop
    10:06 02.01.2017
    Aimagylop

    „Teammate From Hell!
    Drive a vehicle full of buddies to their deaths”
    Orion: Prelude

  269. Aimagylop
    10:40 22.12.2016
    Aimagylop

    Nie, nie dziwi mnie że lubisz pokazywać penisa innym facetom. Żegnam.

  270. Aimagylop
    09:48 22.12.2016
    Aimagylop

    W Polsce XXI wieku jest tak samo. Prezydent, niezależnie czy kobieta czy mężczyzna, to głowa państwa. Prezydentowa to żona prezydenta. Czy was już w szkołach niczego nie uczą?

  271. Aimagylop
    14:24 21.12.2016
    Aimagylop

    Co ten Blizzard. Nie podoba im się porno z overwatchem a sami sugerują lesbijski akt seksualny.

  272. Aimagylop
    10:52 21.12.2016
    Aimagylop

    „Nie wiem co prawda, jak w 2016 roku można jeszcze jarać się tak wyeksploatowanym tematem, jakim są zombie”
    Pewnie tak samo jak innymi wyeksploatowanymi tematami jak sieciowe strzelanki, Gwiezdne Wojny, Mario…

  273. Aimagylop
    10:20 21.12.2016
    Aimagylop

    Mario biegnie a Sonic skacze. Co z tym 2016 rokiem jest nie tak.

  274. Aimagylop
    18:04 19.12.2016
    Aimagylop

    Za Redemptorem i misio-puchatekiem, też mi się dobrze grało. Gra trochę z ociężałym klimatem ale grywalność w co-opie, animacje i możliwość pobicia prostytutek w domu rozpusty – sama miodność.

  275. Aimagylop
    14:30 19.12.2016
    Aimagylop

    Foliowa czapeczka się podarła?

  276. Aimagylop
    10:24 19.12.2016
    Aimagylop

    Ludzie którzy obejrzeli tę część bez znajomości żadnej innej czuli się jakby, cytuję, oglądali modę na sukces.

  277. Aimagylop
    10:01 19.12.2016
    Aimagylop

    Z zakupem PS4 PRO to bym się wstrzymał:
    https://www.youtube.com/watch?v=6__TvBzAVj8

  278. Aimagylop
    21:40 18.12.2016
    Aimagylop

    Kiedyś uruchomiłem dooma na odtwarzaczu mp3 sansa clip +, wyglądało to tak okropnie jak na filmiku:
    https://www.youtube.com/watch?v=FbmnePiXycw
    Cudowne urządzenie, z custom firmware czytało *.rtf i otwierało *.jpg.

  279. Aimagylop
    18:59 18.12.2016
    Aimagylop

    Film odpowiada na ważne pytanie – dlaczego Gwiazda Śmierci miała waginę którą Skywalker był w stanie spenetrować jednym strzałem. Film pokazuje też jak rebelianci wykradli jej plany, wątek Nowej Nadziei, który nikogo kogo znam nie interesował. Pierwsza połowa była fajna i kiedy zaczynałem się cieszyć, że Disney robi dobrą robotę fabuła się skończyła a czas ekranowy został wypełniony nużącą, dłużącą się i przewidywalną walką. Niestety warstwa wizualna nie wynagradzała mierności bitwy o Malediwy, więc nie było już niczego co by przyciągało do ekranu. Film warto zobaczyć dla samych scen z K-2SO, drugim fajnym droidem Gwiezdnych Wojen po HK-47 z Kotora, potem można wyjść z kina. Leia z gumową twarzą czy scena z Vaderem zabijającym rebeliantów w ciasnym korytarzu, wypadająca blado do tej z Doomem z beznadziejnego Fantastic Four (2015) nie są warte czekania.

  280. Aimagylop
    15:57 15.12.2016
    Aimagylop

    Kroniki miały braki pod względem technicznym. Kiepski interfejs, częste wywalanie się, brak balansu więc trzeba było się napocić żeby sprostać sytuacjom zaprogramowanym przez twórców. Ale nadrabiały klimatem komiksowego pierwowzoru, o którym należałoby wspomnieć w recenzji 😉

  281. Aimagylop
    12:53 14.12.2016
    Aimagylop

    Za moich czasów wsteczną kompatybilnością nazywano możliwość uruchamiania gier ze starszej generacji na sprzęcie z nowszej, nie ściąganie przerobionych wersji gier i odpalanie ich w emulatorze.

  282. Aimagylop
    10:02 14.12.2016
    Aimagylop

    Czy mi się wydaje czy dawno temu jednak zostało wyjaśnione, że ten „doom 4 leaked fooage 2011” to w rzeczywistości materiał z prequela do rage?

  283. Aimagylop
    11:27 13.12.2016
    Aimagylop

    16 lat od ostatniego dobrego NFSa. Co z tym EA.

  284. Aimagylop
    13:46 12.12.2016
    Aimagylop

    Tylko poczekać aż technologia vr trafi pod strzechy sex shopów i zajmie miejsce kabinek z filmami czy innymi peep showami.

  285. Aimagylop
    15:52 09.12.2016
    Aimagylop

    Dlaczego popierdółki na telefony mają tyle wyświetleń?

  286. Aimagylop
    14:52 09.12.2016
    Aimagylop

    Szkoda, lubiłem ten sklep ze względu na możliwość kupowania i steamowych i androidowych wersji tego samego tytułu jednocześnie. Ale prawdę mówiąc zaglądałem tam tylko jak były atrakcyjne przeceny.

  287. Aimagylop
    16:03 07.12.2016
    Aimagylop

    Na początku się zaciekawiłem ale zagadnienie dostępności gier załatwione poprzez „wgraj sobie na kartę sd „kopie zapasowe” ” i „legalność ROMów zależna od państwa” zamiast zdobywania licencji i otwarcia sklepu dedykowanego urządzeniu przekreśliło moje zainteresowanie.

  288. Aimagylop
    13:30 06.12.2016
    Aimagylop

    Już napisałem o co mi chodzi.
    Wczoraj o 17:01.

  289. Aimagylop
    17:01 05.12.2016
    Aimagylop

    Karać producentów za głupotę użytkowników? Puknij się mocno.

  290. Aimagylop
    09:25 02.12.2016
    Aimagylop

    Mads nie wyszedł zupełnie. Ta postać bardziej wygląda na wychudzonego Dolpha Lundgrena.

  291. Aimagylop
    15:45 28.11.2016
    Aimagylop

    Mam z goła odmienne zdanie. Jest nadzieja że druga część nie będzie tak nudna, drętwa i niekonsekwentna jak pierwsza.

  292. Aimagylop
    12:15 24.11.2016
    Aimagylop

    Dodajcie do tagów „spis treści”.

  293. Aimagylop
    12:08 24.11.2016
    Aimagylop

    Not Important z Hatred, ten to potrzebuje przytulaska jak nikt.

  294. Aimagylop
    11:51 24.11.2016
    Aimagylop

    Jeden filmik to trochę mało żeby coś stało się memem.

  295. Aimagylop
    12:39 23.11.2016
    Aimagylop

    Chodzi o budowanie hype’u i wizerunku Outlasta jako strasznej gry.

  296. Aimagylop
    20:25 22.11.2016
    Aimagylop

    Czy ja wiem czy BF1 to był pewniak. Jedyne co zrobił to zagrał na nucie potrzeby innego czasu akcji niż współczesne/futurystyczne pole bitwy. Reszta dalej była niepewna.

  297. Aimagylop
    20:22 22.11.2016
    Aimagylop

    Ale filmowe Residenty to ty szanuj. Idealne guilty pleasure.

  298. Aimagylop
    09:46 22.11.2016
    Aimagylop

    Przede wszystkim głosować portfelem i nie kupować na premierę. Bez wyjątków.

  299. Aimagylop
    09:45 22.11.2016
    Aimagylop

    Blur i Slit Second u mnie znalazły odbiorcę. Kupiłem obie a potem SS jeszcze raz jak wyszło na Steama. Także różnie bywa.

  300. Aimagylop
    13:07 21.11.2016
    Aimagylop

    Pamiętam.
    Gra wciąż niedościgniona pod względem mechaniki. Prawdziwie „niesymetryczna” kooperacyjna taktyczna strzelanka do współzawodnictwa a nie jakiś farbowany lis.
    Cztery lata temu jeszcze grałem, zwiedziony Brinkiem. Czasami można jeszcze trafić na jakiś pełen prywatny i dwa publiczne serwery.

  301. Aimagylop
    17:06 15.11.2016
    Aimagylop

    W czym problem? Gra jest PEGI18 i tam wirtualne vaginy mogą być.
    W terms of service jasno stoi, że
    „…we do not authorize you to upload or share on our Sites certain items and content. Do not create, transfer, share, send, submit, post or upload any User Generated Content that:” „4. Is obscene, defamatory, threatening, harassing, predatory, pornographic,” więc w Playstation Network wirtualne vaginy być nie mogą.
    Wszystko jest w porządku, proszę się rozejść.

  302. Aimagylop
    15:23 15.11.2016
    Aimagylop

    Jak na razie to już planują dedepool 3 mimo kłopotów z produkcją drugiego filmu.

  303. Aimagylop
    10:48 15.11.2016
    Aimagylop

    Szkoda, Strażnicy Galaktyki bardziej nadają się na kooperacyjną grę akcji z tanecznymi walkami z bossami.

  304. Aimagylop
    10:23 15.11.2016
    Aimagylop

    Jak na popromiennego mutanta to jest spoko.

  305. Aimagylop
    09:36 15.11.2016
    Aimagylop

    Przykro mi ale nie mam jak się do tego odnieść, nie mam doświadczeń z fanjobami żadnej z wymienionych konsol.

  306. Aimagylop
    09:40 14.11.2016
    Aimagylop

    Droga Polygamio, ja na waszym miejscu pisałbym „wsteczka kompatybilnośc” w cudzysłowie, żeby nie wprowadzać czytelników w błąd. to, że Microsoft tak sobie nazwał usługę nie znaczy że faktycznie ona wsteczną kompatybilnością jest.

  307. Aimagylop
    09:37 14.11.2016
    Aimagylop

    O co chodzi w tym filmiku z overwatcha co postać biegnie w ścianę?

  308. Aimagylop
    10:18 08.11.2016
    Aimagylop

    Rogue one wygląda na pierwsze fajne filmowe gwiezdne wojny.

  309. Aimagylop
    11:42 03.11.2016
    Aimagylop

    Przeładowane CGI sekwencje, a’la incepcja przemielona przez kalejdoskop, zrujnowane wiecznie trzęsącą się kamerą. Walki i ciuszki jak z anime, rzucanie czarów jak z mmo, itemy jak z crpg. Obligatoryjne scney po napisach na które nie warto już czekać. Śmieszny film z pewnością nie dla każdego. Przyjamniej pierwszy film marvela z dobrze wplecionym humorem.

  310. Aimagylop
    12:58 31.10.2016
    Aimagylop

    No więc sam widzisz, jak tragiczny.

  311. Aimagylop
    10:42 31.10.2016
    Aimagylop

    Po tej części kampanii z dublingiem którą już przeszli…

  312. Aimagylop
    09:52 31.10.2016
    Aimagylop

    Co do tych bajkowych postaci to komiczne karykatury były już w trójce, którą za to nienawidziłem.

  313. Aimagylop
    09:44 31.10.2016
    Aimagylop

    @madoc
    W piątce jest kolejka budowania. Szpiega można zostawić wolnego, po prostu wyświetla się liczba nieprzypisanych szpiegów przy ikonce. Jednostkę można zostawić bezczynną, są na to dwa tryby (uśpienie albo czuwanie). Wyboru nowego ustroju nie można przełożyć. Vanilla + BNW jeśli to coś zmienia.

  314. Aimagylop
    10:47 28.10.2016
    Aimagylop

    Szkoda. Facet głupi nie jest, powinien spróbować się dostosować do nowych realiów.
    Osobiście uważam, że jego autorskie filmy o wiele ciekawsze niż kasowe hity hollywoodu.

  315. Aimagylop
    10:42 28.10.2016
    Aimagylop

    „więc pewnie nie dla każdego będzie on zjadliwy.”
    Czemu miałby być złośliwy?

  316. Aimagylop
    15:07 27.10.2016
    Aimagylop

    *rynku i historii

  317. Aimagylop
    15:06 27.10.2016
    Aimagylop

    Gość nie dość że ma wybujałe ego to jeszcze się okazuje że nie orientuje się w rynku gier. Przykre zważywszy że sam jest twórcą.

  318. Aimagylop
    14:48 26.10.2016
    Aimagylop

    Wincyj!

  319. Aimagylop
    13:43 26.10.2016
    Aimagylop

    ” Z jakiegoś powodu odnoszę wrażenie, że model głównego bohatera jest tam ubrany w koszulkę z durnym hasłem pokroju „Śmierć wrogom ojczyzny” i nie potrafi przeliterować swojego imienia”
    Z jakiego powodu konkretnie? IS Defense jest o żołnierzu NATO który robi to co teraz dzieje się w Mosulu, oczywiście zniekształcone przez pryzmat gry wideo. Co autor newsa miał na myśli wtrącając swoje toporne uwagi?

  320. Aimagylop
    16:09 25.10.2016
    Aimagylop

    Errata: W Białymstoku, nie w Białystoku.

  321. Aimagylop
    13:14 25.10.2016
    Aimagylop

    Ciekawe jak będzie zmodyfikowana mechanika i jakie będą założenia gry, żeby przeciętna rozgrywka nie trwała 20 godzin.

  322. Aimagylop
    12:47 25.10.2016
    Aimagylop

    „Szkoda są wyrządzone”.
    Są są.

  323. Aimagylop
    09:21 25.10.2016
    Aimagylop

    Każdy port z wersji konsolowej. Gorsza grafika, spaprana optymalizacja, ucięte tryby kanapowej kooperacji. Istne koszmary.

  324. Aimagylop
    13:08 18.10.2016
    Aimagylop

    „Pakiet 2-4 misji”
    Po czym poznać przed zakupem, że w moim egzemplarzu gry będą cztery a nie dwie misje?

  325. Aimagylop
    14:26 14.10.2016
    Aimagylop

    @nikanorbosy
    „Widać są ludzie czerpiący radość z widoku twarzy masakrowanej bejsbolem, podrzynania gardła i miażdżenia kolan młotkiem. I są gotowi za te przyjemności płacić. ”
    Nie bo to nie są te przyjemności.
    Skup się: granie w gę w której postać podrzyna gardło =/= podrzynanie gardła. Rozumiesz już?
    Ja też się dziwuję że są ludzie którzy czepiają się gier. Stawiają sami sobie świadectwo nierozróżniania świata wirtualnego od rzeczywistego, oraz niezrozumienia że gry jako produkty popkultury mają prawo być osadzone w jakich realiach chcą i opowiadać o tym o czym chcą. Gry nie są z nami od wczoraj tylko od 40 lat, dlaczego takie betony intelektualne jeszcze istnieją?

  326. Aimagylop
    14:11 14.10.2016
    Aimagylop

    @nikanorbosy
    Co ty tak ciągle o tym zbiorowym gwałcie? Wspomnienia czy marzenia?
    Tak długo jest OK jak długo grający rozróżnia fikcję od rzeczywistości.

  327. Aimagylop
    15:50 13.10.2016
    Aimagylop

    Poprosiłbym w recenzji o sprecyzowanie czym jest tryb współpracy: czy można przejść główną część fabularną w co-opie czy jest to oddzielny tryb tak jak w szrotach pokroju darkness 2 albo far cry 3?

  328. Aimagylop
    15:48 10.10.2016
    Aimagylop

    [quote] Hideo Kojima jeszcze w 2011 roku zdradził, że jest fanem Andrzeja Wajdy, a „Kanał” (1956) był jednym z filmów, który zainspirował go do stworzenia Metal Geara.[/quote]
    [quote]…maczał palce w formie, jaką ostatecznie przyjęło Metal Gear Solid[/quote]
    Wiadomo, że Wajda wielkim poetą był. Ale nie , Kanał nie zainspirował Kojimę do stworzenia, był jedną z inspiracji podczas. Sugerowanie też, że Wajda brał niejawny czynny udział, bo taki jest sens frazeologizmu „maczać palce”, w procesie deweloperskim to sporo na wyrost jak na jedną z wielu innych filmowych inspiracji.
    Inspiracje zresztą można sobie przejrzeć tutaj: http://junkerhq.net/favoritefilms.html
    [quote]Czy widzicie w grach Kojimy elementy, które faktycznie wydają Wam się bezpośrednim wpływem Andrzeja Wajdy[/quote]
    Nie. W jednej części raz jedna postać wspomina o swojej babci która uciekała kanałami podczas powstania, w innej ktoś się odwołuje do Katynia.
    Bezpośredni wpływ to raczej można wskazać w odniesieniu do Ucieczek Carpentera, wygląd głównego bohatera, imię Snake…
    Wajda tyle się napracował, że naprawdę, nie potrzeba mu dopisywać zasług w branży gier wideo.