Infinity Ward wyjaśnia kwestie rozdzielczości Call of Duty: Ghosts na PS4 i Xbox One

Infinity Ward wyjaśnia kwestie rozdzielczości Call of Duty: Ghosts na PS4 i Xbox One

Infinity Ward wyjaśnia kwestie rozdzielczości Call of Duty: Ghosts na PS4 i Xbox One
marcindmjqtx
30.10.2013 20:02, aktualizacja: 05.01.2016 15:56

Plotki się potwierdziły.

Głos w sprawie zabrał na Twitterze producent gry Mark Rubin. Potwierdził on wcześniejsze pogłoski o tym, że na Xbox One rozdzielczość będzie sztucznie podniesiona do 1080p z 720p. Na PlayStation 4 gra będzie działać w natywnej rozdzielczości 1080p.

Na koniec Rubin dyplomatycznie zapewnił, że na obu konsolach gra wygląda świetnie, ale trudno byłoby spodziewać się czegoś innego. Czy różnica w jakości obrazu będzie zauważalna? Sporo zależeć będzie tu od wielkości waszych telewizorów. Inna sprawa, że Xbox One już przy okazji jednej z pierwszych gier na nową generację wypada gorzej od konkurencyjnej platformy. Oby nie był to początek niepokojącego trendu.

[źródło: Twitter]

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)