Gravity Rush udowadnia, że do dobrego zwiastuna potrzebny jest fajny pomysł

Gravity Rush udowadnia, że do dobrego zwiastuna potrzebny jest fajny pomysł

marcindmjqtx
27.01.2012 10:45, aktualizacja: 21.01.2016 17:09

Lubię pomysłowe zwiastuny, a do takich na pewno zalicza się film promocyjny Gravity Rush, które 22 lutego pojawi się na wirtualnych półkach sklepu z grami na PS Vita.

Bardzo fajnie połączono tu rzeczywistość przedstawioną w grze, a w zasadzie jej interakcję z prawdziwym światem. Szukanie głębszego przesłania nie ma tu większego sensu, ale może chodzi o to jak bardzo absorbująca jest przenośna zabawą jaką zaoferuje PS Vita. Może tak absorbująca, że potrafi wpłynąć na postrzeganie świata przez osobę trzymającą konsolę w rękach?

Niezależnie od tego, jak tłumaczyć sobie będziecie ten materiał, ogląda się go bardzo przyjemnie. Oby więcej podobnych filmów, proste zwiastuny pokazujące tylko rozgrywkę bywają bardzo nudne.

Paweł Winiarski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)