Pomylone priorytety [ATS]

Pomylone priorytety [ATS]

Pomylone priorytety [ATS]
Vadiv91
17.04.2017 12:49

Jeszcze przed wejściem w życie najnowszych aktualizacji do ATSa oraz ETS2 pojawiły się głosy, w tym również mój, jakoby SCS zagubiło się w priorytetach i dodaje ficzery, które choć dobre i chciane, to również niepotrzebne.

Sprawa dotyczy oczywiście blokady dyferencjałów, której test stanowi o wyjątkowości recenzji International ProStar.

Gracze prosili (a raczej domagali się) większego realizmu właśnie pod postacią wspomnianej blokady, niemniej trudno jest zgodzić się, że należało ją dodać akurat teraz.

Po części wynika to z faktu, że moja uwaga skupiona jest na ATSie, a blokada dyfrów przeznaczona jest w głównej mierze dla ETS2. Dlaczego? Po pierwsze jednym z assetów ETS2 jest kamieniołom i niesamowicie stromym podjeździe, który w połączeniu z luźną nawierzchnią sprawia, że w przypadku słabych ciężarówek i/lub ciężkich ładunków wyjechanie z wykopu sprawiało nie lada kłopot.

Drugi powód to nadchodząca aktualizacja do ETS2, jaką są towary ponadgabarytowe o masie przekraczającej 50 ton.

Zarówno kamieniołom, jak i gabaryty nie ATSie nie występują, stąd właśnie fakt zaimplementowania blokady dyferencjałów w młodszej produkcji SCSu jest moim zdaniem na chwilę obecną zabiegiem kosmetycznym.

Więcej w tym temacie oczywiście w filmie. Zapraszam:

American Truck Simulator - International ProStar - Blokada Dyferencjałów - TEST

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)