Gazeta.pl > Polygamia - Dziennik Gracza - gry, najnowsze informacje, screeny, zwiastuny, recenzje >  toread

Alan Wake w maju

Alan Wake

Alan Wake

Do tej pory wiedzieliśmy, że Alan Wake jest skończony i że pokaże się na wiosnę 2010. Teraz wiemy też, że będzie to prawdopodobnie maj (tak udało się dowiedzieć MCV od swoich źródeł) i że Microsoft przewiduje kampanię reklamową w iście filmowym, hollywoodzkim stylu.

W rozwinięciu znajdziecie masę filmików prezentujących rozgrywkę.



 
I jak się  wam podoba scena ucieczki przed policją? Przyznam się, że po E3 byłem nieco rozczarowany tą produkcją, teraz na nowo zaczynam jarać się Alanem. Serio. Mniej opętanych koparek, więcej takich akcji. 

Dodaj swój komentarz:
Musisz się zalogować, by dodać komentarz. Jeśli nie posiadasz konta zarejestruj się.
Komentarze:
  • majestic12 13.11.09, 17:24
    Oceniono 13 razy -5
    Komentarz poniżej pewnego poziomu Wyświetl
  • qu84 13.11.09, 17:34
    Oceniono 8 razy 0

    Ehhh...nie moge sie doczekac. Zapowiada sie bombowa produkcja.

  • hemanpl 13.11.09, 17:39
    Oceniono 23 razy -3

    Zapewne wyjdzie na PC tak jak Forza3, Gears2, H3 oraz Fable2;) Mam nadzieje, ze M$ wyciagnie wnioski z ich exclusivow ktore mozna bylo grac na PC (gearsy1 itp).. Oby ich decyzja skasowania wersji PC byla dozywotnia (dla takich gier ludzie kupuja konsole)

  • xm16e1 13.11.09, 17:39
    Oceniono 13 razy 5

    Kurczaki , zazdroszcze posiadaczom Xboxa tej gierki :/ Bedzie Hiciorek! ;)

  • gramczasami 13.11.09, 17:41
    Oceniono 14 razy 2

    Koleś, jak na pisarza, jest mistrzem survivalu, a z bronią obchodzi się lepiej niż neavy-seals. Trochę to naciągane. Spodziewałem się mniej walki, a więcej mrocznego klimatu i chodzenia z latarką po przerażającym lesie...

  • edmundo 13.11.09, 17:40
    Oceniono 4 razy 0

    No w końcu konkrety. Czekam na Alana od pierwszej zapowiedzi. Te nowe materiały są dużo lepsze niż te z E3, ale i tam było ciekawie. Oby ten maj był ostateczną datą.

  • hemanpl 13.11.09, 17:43
    Oceniono 23 razy -7
    Komentarz poniżej pewnego poziomu Wyświetl
  • hemanpl 13.11.09, 17:44
    Oceniono 19 razy -5
    Komentarz poniżej pewnego poziomu Wyświetl
  • cthulhu 13.11.09, 17:51
    Oceniono 7 razy 1

    hemanpl->Z Alanem jest taki problem, że gra na PC była robiona jeszcze jak nikt nie słyszał o X360 :P Coś się należy też PCtowym graczom, no i praca twórców nad wersją PC nie poszła by na marne. Bo jeszcze do niedawna ją robili. Cały czas liczę na to, że jednak Alan wyjdzie na PC, nawet jak tylko na karty DX10/11, zresztą to miała być gra promująca Vistę.

  • toread 13.11.09, 17:55
    Oceniono 2 razy 0

    @majestic12: wersja na PC jak na razie nie jest przewidywana, zerknij tutaj: bit.ly/2CgYbT

  • cujo 13.11.09, 17:58
    Oceniono 3 razy 1

    @gramczasami, patrząc na to od tej strony można by skreślić z góry serię Half-Life nawet nie próbując w nią zagrać. No i byłby to wielki błąd :)

  • don_wroc_love 13.11.09, 18:16
    Oceniono 7 razy -3

    co tu dużo mówić..:) "Must have" dla posiadaczy xboxa :_

  • sepuku 13.11.09, 18:18
    Oceniono 24 razy 0

    Tak patrze na te filmiki i dochodzę do wniosku, że jak na grę, która tyle kazała na siebie czekać mogłaby mieć w sobie coś więcej, niż tylko bieganie po niemalże pustych lokacjach (trudno nazwać falujący na wietrze ciemny las i toczące się czasami po drodze kawałki drewna za szczyt dzisiejszych osiągnięć) czy też strzelanie z latarką. Gra dla mnie wygląda jak wczesna wersja beta pozbawiona fajerwerków i kilku rozwiązań umilających rozrywkę. Nie twierdzę że to będzie beznadziejna gra, możliwe nawet, że opowiedziana tu historia jest głębsza niż się nam zdaje, ale w porównaniu z tym co pokazują materiały z Heavy Rain (właściwie nawet nie ma co porównywać) to czuję lekki zawód. Jak narazie nie widzę powodu, aby wybałuszać gały. Oby ostateczny efekt okazał się dużo lepszy.

  • mi.go 13.11.09, 18:30
    Oceniono 12 razy -2

    Jak on to robi, że biegnąc utrzymuje snop światła z latarki w jednym punkcie??? :-) Gra zapowiada się fajnie. Lokacje faktycznie trochę pustawe ale na pewno nie widzieliśmy wszystkich.

  • doscglupot 13.11.09, 18:45
    Oceniono 35 razy -3

    Mozna powiedziec, ze z duzej chmury mały deszcz. Tyle bylo obietnic, zachwytów, spekulacji, nadziei, przekładania premiery i krzyków "iksiaków" jaka ta gra nie bedzie wspaniała i rewolucyjna aż tu nagle, po cichu, na naszych oczach wychodzi szydło z worka. No tak, dłużej autorzy nie mogli chować się z tą grą i pod naporem prasy i fanów musieli w koncu pokazac jakis gameplay. A ten jaki jest każdy widzi. Bidny i tyle. Scena gdzie alan "ucieka" przed policją jest nawet całkiem smieszny ale nie o smiesznosc w tej grze CHYBA chodziło. Alan biegnie jak na porannym joggingu. Nie chce porownywac niektórych aspektów tej gry do uncharted 2 co by jej jeszcze bardziej nie pograzac ale Panowie z Remedy powinni podpatrzec, a następnie wykorzystac niektóre elementy z gry od Naughty Dog. Mowa tu m.in. o wyzej wspomnianej scenie ucieczki. Jak Nate przed czyms uciekał naprawde widac było, ze przed czymś spie....rnicza :) Tu sie potknął, za chwile sie podparł ręką, łapał równowagę itd. Miałbyc hicior a wygląda na to, ze Alan Wake będzie takim drugim Risenem czyli znakomitą zapowiedzią ale marną grą.

  • niemrawy 13.11.09, 18:42
    Oceniono 4 razy 0

    Wystarczy zeby czerpał klimatem i scenariuszem jak najwięcej z kultowego Miasteczka Twin Peaks, kto wie, moze przy Alanie swoje palce macza David Lynch.

  • metal_heart 13.11.09, 18:50
    Oceniono 4 razy -2

    domyslam sie . ze gra jest nie w miare dobra , ale poprostu wyjdzie stanowczo za pozno , podobnie bylo z "to human". przy obecnym wysypie dobrach a nawet bardzo dobrych tytulow nie wroze tej grze sukcesu..

  • niemrawy 13.11.09, 18:52
    Oceniono 9 razy 5

    "doscglupot", dosc głupot. I tak jestes ostatnią osobą któraby w to zagrała, bez znaczenia jak gra zostałaby odebrana.

  • lubiemajonez 13.11.09, 19:00
    Oceniono 5 razy -3

    ale kopa...

  • niemrawy 13.11.09, 19:01
    Oceniono 6 razy 4

    benianin.durski: Są pewne studia którym mozna dac kredyt zaufania, jednym z nich jest właśnie Remedy, dwa razy udowodnili, przy Max Payne 1 i 2 ze potrafią budowac klimat. Inspiracja Twin Peaksem równiez daję pewną gwarancję. Aczkolwiek, to tylko moje zdanie.

  • donsterydo 13.11.09, 19:16
    Oceniono 15 razy 3

    @doscglupot: Jesteś zabawny. Porównujesz predefinowane sceny z U2 gdzie można biec tylko w jednym kierunku i nie można się wrócić bo to wymusza skrypt do sceny z Alanem, gdzie możesz się wrócić do miejsca z którego przyszedłeś. Próbuj dalej :-pCiężko powiedzieć coś o tej grze, są pokazywane materiały, ale za dużo ujawnić nie mogą bo w grze tej właśnie o fabułę chodzi, nikt chyba by nie chciał przez przypadek zobaczyć jakiś kluczowy moment z gry jak to robili wiele razy panowie z Bioware przy materiałach z ME2 gdzie już pewnie ze 30% fabuły ujawnili łącznie z zakończeniem gry :-pWidoki są dobre, oczekiwania zapewne ogromne, mam nadzieję, ze to będzie solidna gra, może nie przełomowa, ale kawałek solidnego kodu :-)

  • doscglupot 13.11.09, 19:48
    Oceniono 14 razy 0

    donsterydo, a w Alanie myslisz, ze mozna biec w innym kierunku niz w tym jakim sobie zaplanowali tworcy gry? Myslisz, ze mozna np. ominąc ten most na ktorym zatrzymuje sie patrol? Tu po prostu scena rozgrywa sie w lesie co daje ci złudzenie, ze mozesz biec gdzie chcesz. Co do predefiniowanych scen ucieczek w uncarted 2 moze i masz racje (chociaz nie do konca ale nie chce mi sie juz o tym pisac) ale np. w rozdziale gdzie Nate wychodzi z rozbitego pociągu mamy juz pełną kontrolę nad nim a mimo to jego animacja ruchu idealnie pokazuje w jakim stanie sie znajduje i w jakim miejscu.

  • doscglupot 13.11.09, 19:51
    Oceniono 10 razy -2

    chodzi mi o pierwszą scene w górach w gwoli scislosci.A do autora mała prośba. Nie mozna dac jednego filmu na strone a do reszty materiałów dac po prostu linka z odnosnikiem? Nie mam mocnego kompa i jak wchodze na ten news za kazdym razem strona ładuje mi sie 5 minut.

  • voltaire78 13.11.09, 20:00
    Oceniono 19 razy -9
    Komentarz poniżej pewnego poziomu Wyświetl
  • lukaa_pol 13.11.09, 20:31
    Oceniono 6 razy 2

    Jedna z najbardziej wyczekiwanych przezemnie gier nadchodzi..Jednak z ocena koncowa troszke zaczekam , przejechalem na paru tytulach ,ktore mialy byc " hitami wszechczasow " .Patrz RE5 , czy SH Homecoming .

  • tidus 13.11.09, 20:32
    Oceniono 32 razy -4

    Zgadzam się - miała być rewolucja, a wychodzi na to, że to (pod względem gameplayu) średniak. Nie dziwię się, że tak długo nie pokazywali właściwej rozgrywki :/

  • doscglupot 13.11.09, 20:39
    Oceniono 37 razy -9
    Komentarz poniżej pewnego poziomu Wyświetl
  • doomny 13.11.09, 21:02
    Oceniono 13 razy 7

    OK obejrzałem. Otoczenie piękne, zwłaszcza roślinność. Alan przypomina mi mieszankę Max Payne'a z Carnby'm z AitD. Te wszystkie działania natury jak ruchy drzew i szepty zerowy wpływ na gameplay tylko na odczucia, dlatego gra będzie miała zerową odgrywalność, bo za każdym razem będzie identyczna. No i największa wada - jest super, mega liniowa. Las chyba ma sprawić, że czujemy możliwość pójścia w dowolnym kierunku, ale widać, że idzie się po sznureczku. Zero chociaż minimalnej otwartości lokacji. Tytuł będzie ciekawy, ale mam nieodparte wrażenie, że to co obejrzałem to już z 10% gry. Bez żadnego multiplayera idealna gra do zakupu jako używka, bo będzie idealna na 2 wieczory.

  • furia 13.11.09, 21:21
    Oceniono 14 razy 2

    Graficznie b. dobrze, zapowiada się zdecydowanie najładniejsza gra na Xboxa. JEst jednak kilka "potknięć":1. Vsync, gra "rwie" jak dzika szmata, w tego typu grze to absolutna podstawa, mam nadzieję że do premiery go załączą (jednak wątpię...).2. Cienie, rozdzielczość wielu jest fatalna (przed ostatni filmik, Alan w "domku"), zdecydowanie też za krótka jest odległość ich LOD'a.3. Tekstury, w większości przypadków ok, ściółka jest bardzo przyzwoita, jednak sporo tekstur (w szczególności budynków) to trochę poziom COD4/HL2. W jednym miejscu też strasznie długo się wczytują, popatrzcie na teksturę podłogi na 3 filmiku, lekko licząc doładowuje się 10 sekund.4. Filtrowanie tekstur działa zdecydowanie zbyt blisko postaci, ale to raczej pierdołka. Gameplayowo nadal wielka niewiadoma dla mnie, nastraja pozytywnie ale nie ma szału jakiegoś. Mam nadzieję że mimo tego że gra stała się liniowa zmiany pogody i pory dnia nie będą predefiniowane. Rzekłem ;)

  • kevinkai 13.11.09, 21:33
    Oceniono 16 razy 2

    Zero klimatu grozy, bzdury typu agresywne koparko-ładowarki, bohater bez wyrazu. Ogólnie zapowiada się szmira wnioskując po tym co zobaczyłem na tych filmikach.

  • furia 13.11.09, 22:06
    Oceniono 14 razy 0

    luxus360: Data premiery jest (dla Japonii, marzec) i gameplaye też były (GC, TGS), co cię skłoniło do pisania bzdur?

  • furia 13.11.09, 22:19
    Oceniono 7 razy -5
    Komentarz poniżej pewnego poziomu Wyświetl
  • c00ler 13.11.09, 22:42
    Oceniono 7 razy 1

    Czasem mam nieodparte wrażenie, że odbywa się tu tzw. marketing szeptany. I to jest ten bardziej pozytywny scenariusz, bo co tak naprawdę myśleć o kimś, kto - zupełnie za friko - na pół roku przed premierą i po obejrzeniu kilku filmików pisze teksty w rodzaju "MUST HAVE DAY ONE!" czy "to bedzie wielka gra"?

  • furia 13.11.09, 22:52
    Oceniono 7 razy -1

    luxus360: To nie do końca tak, Xenox ma przewagę nad RSX'em w niektórych rodzajach obliczeń, a RSX w innych. Zgodzę się że Xenos jest od RSX'a trochę lepszy, szczególnie przy liczeniu vertexów, zunifikowana architektura shaderów sprawia że twórcy mogą przeznaczyć na to ile ich chcą, RSX ma ich stałą dość niską wartość. RSX ma też sprzętowe wygładzanie cieni co doskonale widać po MW2: xbox-images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/3/8/5/7/7/Shadow_01_360.jpg.jpg images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/3/8/5/7/7/Shadow_03_360.jpg.jpg PS3-images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/3/8/5/7/7/Shadow_01_PS3.jpg.jpg images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/3/8/5/7/7/Shadow_03_PS3.jpg.jpg

  • hemanpl 13.11.09, 23:01
    Oceniono 15 razy 3

    Juz wszyscy pisza o F3, GOW, GT5 itp. hehe.. No i wytykanie bledow na sile:) Po filmikach widac, ze gra ma spore szanse na zdobyciu koszulki lidera po srednich sequelach RE, SH oraz AITD.. Do tego widac mechanike MaxPeyna oraz thrillerowy klimat rodem z Twin Peaks! Coz chciec wiecej? Nie na darmo gra wywoluje lawine komentarzy pod nia (zarowno ludzi czekajacych na nia z jezorem na wierzchu nie mogacy opanowac slinotoku, jak i tych zazdrosnych co sadza, ze swietne gry to tylko na ich maszynkach:D)

  • furia 13.11.09, 23:03
    Oceniono 11 razy -5
    Komentarz poniżej pewnego poziomu Wyświetl
  • twilitekid 13.11.09, 23:14
    Oceniono 6 razy 4

    @gramczasami, ale to już taki charakter gier ogólnie. Popatrz na SH - tam miasto też ściągało niby przypadkowych ludzi, ale taki James, Heather czy Harry nie mieli problemów z opanowaniem przeróżnych rodzajów broni. To Amerykanie, strzelanie mają we krwi ;D. A Alan? Tych 4-5 lat temu ostro mnie to zaciekawiło. Niedawno się załamałem po zobaczeniu kilku gameplayów - sztywne to, animacje rodem z PS2. Ale ta ucieczka przed policją daje pewne nadzieje. Klimacik będzie, graficznie otoczenie wygląda bardzo fajnie (co innego twarze, blee...). Ja to raczej i tak kupię, może nie będzie to geniusz na miarę SH2, ale Remedy nie może zrobić crapa przecież ; )

  • bigdaddy 14.11.09, 00:25
    Oceniono 15 razy 7

    fanboy made offGra ma świetny klimat i nie wiem jak gameplay możecie oceniać po filmie do póki się nie zagra ;/

  • lukaa_pol 14.11.09, 00:37
    Oceniono 10 razy 4

    Dokladnie-- bigdaddy -- Poco gdybac co niepewne .Mam wielkie nadzieje ze Alan Wake to 10/10 , ale ile juz tych 10'tek mialo byc w tym roku lub poprzednim ?????? Assasin C?,Tekken 6? , GTA4?,Resi5?? . Tak prawde mowiac tylko pare tytulow dalo rade np. Bioshock , KZ 2 , LBP , U1,U2 i moze pare innych.

  • bigdaddy 14.11.09, 00:53
    Oceniono 13 razy 5

    @lukaa_pol - wiesz o to chodzi :) gra nie wyszła a już są wieszana na niej psy...w szczególności przez ludzi którzy i tak nigdy w to nie zagrają.Akurat tekken6 to było wiadome że nie gra 10 :) co do Alana mam pewne obawy że może okazać się czymś jak AITD5, 2lata temu też jarałem się zapowiedziami aitd5 jakie to były super wspinaczki pokazane czy patenty z ekwipunkiem/paliwem/samochodami...zaś gdy grę dostałem w łapy to jak kubeł zimnej wody i srogi zawód.ps. wkurzający mój 1szy post ? to widzicie tak samo mnie wkurza 80% postów tutaj i dla przeciwwagi jak temat z grą na ps3 tak samo będzie bombardowany to coś podobnego skrobnę w stronę x360 :)

  • ico72 14.11.09, 07:11
    Oceniono 12 razy -8
    Komentarz poniżej pewnego poziomu Wyświetl
  • ico72 14.11.09, 07:21
    Oceniono 16 razy -8
    Komentarz poniżej pewnego poziomu Wyświetl
  • alex_r 14.11.09, 08:54
    Oceniono 7 razy 3

    Nie interesowałem się tą grą wcześniej, teraz zapowiada się dobra, filmowa akcja na miarę potrzeb fanów Fahrenheit'a. Czekamy!

  • glazik2244 14.11.09, 09:05
    Oceniono 10 razy -2

    Ja mimo że posiadam Xboxa 360 to miałem pożyczoną na jakiś czas Sony 3 i grę Uncharted 2 no i muszę stwierdzić że od czasu przejścia całej gry już mnie chyba nic nie zdziwi w grach komputerowych,ta gra to jest mistrzostwo na całej lini nigdy w coś takiego nie grałem ani na x-boxie ani na PC.I tak porównując te powyższe filmy z Alana to dość blado to widzę ale kto wie może coś z tego będzie.Teraz tylko zakup Sony 3 bo dla Uncharted 2 warto i czekać na Uncharted 3 .Polecam tą grę wszystkim nawet zatwardziałym fanbojom :)

  • gamerr 14.11.09, 09:42
    Oceniono 6 razy 6

    Ale jakim shitem ? No wg. mnie gra wygląda co najmniej ciekawie , poczekajmy na recke w poly i będzie jasne. Fabuła może uratować tą grę. Jeżeli ktoś podnieca się HR a tymczasem śmieje się z grafiki w AW to chyba ma rozdwojenie jaźni. Z resztą ja mam swoje zdanie na temat tej gry i na pewno sprawdzę co zajęło panom z remedy tyle czasu.

  • franek 14.11.09, 09:53
    Oceniono 11 razy -1

    Wg mnie... jest to komplement, porównać U2/KZ2 do Crysisa. Ps3 ma aż tak ładne gry, że trzeba je porównywać do gier na PC? ;]

  • don_wroc_love 14.11.09, 10:35
    Oceniono 11 razy 5

    ja nie rozumiem narzekania na grafikę pokazaną na trailerach Alana i tekstów mówiących, że ponoć Alan ma słabą grafikę. Porównuję to co widzę na trailerach, do tego co widzę w killzonie 2 i osobiście mam wrażenie, że żadna z tych gier nie wygląda lepiej. Mają zupełnie inne STYLE grafiki, ale zarówno grafika w Killzone 2 (szkoda tylko, że tylko grafika) jak i to co widzę na trailerach Alana kopią tyłki, za to w Alanie już widać tony klimatu...

  • don_wroc_love 14.11.09, 10:54
    Oceniono 5 razy 1

    @c00lerjakbyś uważnie śledził moje posty zauważyłbyś, że nabyłem niedawno ps3 ;)

  • c00ler 14.11.09, 10:52
    Oceniono 7 razy -5
    Komentarz poniżej pewnego poziomu Wyświetl
  • don_wroc_love 14.11.09, 10:55
    Oceniono 2 razy 0

    czemu posty późniejsze, pojawiają się niżej niż wcześniejsze? dziwne...

  • c00ler 14.11.09, 11:04
    Oceniono 6 razy 0

    don_wroc_love: w takim razie zagraj w KZ2 online, albo przynajmniej pobiegaj sobie z botami (ale na veteran/elite). Klimat jest akurat taki, jakiego można się spodziewać biorąc broń do ręki, ale przecież tego nijak nie da się porównać z przygodówką, którą ma być (mam przynajmniej taką nadzieję, bo gdyby miało się skończyć na świeceniu latarką i strzelaniu...) AW.

  • don_wroc_love 14.11.09, 11:16
    Oceniono 15 razy 1

    @c00ler ależ gram w k2 online, jak i w singla.. i, w najlepszym przypadku, moim zdaniem, klimat jest "średni"... tak samo jak średni jest gameplay... k2 ratuje u mnie tylko, w miarę rzeczowy multi, który i tak nie ma porównania do multi MW2. Więc w każdym z przypadków (poza grafiką) są od k2 lepsi. za to po trailerach Alana widać, jak z ekranu wylewać się będą hektolitry klimatu, w naprawdę świetnej grafice, podlane bardzo klimatycznymi dźwiękami plus naprawdę zapowiadający się solidnie gameplay. Moim skromnym zdaniem Alan będzie jednym z głównych kandydatów do gry roku 2010 :)

  • c00ler 14.11.09, 11:34
    Oceniono 10 razy -6
    Komentarz poniżej pewnego poziomu Wyświetl
  • don_wroc_love 14.11.09, 11:42
    Oceniono 10 razy 4

    @c00ler: de gustibus non disputandum est ;) ja Alana kupię pierwszego dnia :)

  • niemrawy 14.11.09, 13:28
    Oceniono 4 razy 2

    c00ler: A z jakież to przyczyny bawią Cię porównania do Twin Peaks ? Nie widzisz powiązan w powyzszych materiałach? Widac nie znasz dobrze tego serialu. Po pierwsze, muzyka, jest równie klimatyczna, proponuje obejrzec ucieczke samochodem i zaraz po tym gra niezły motyw, bardzo podobny i cięzki jak w TP. Jak to nazwałes, "tancząca" koparka, która mozliwe ze bedzie miała swoje wytłumaczenie fabularne, to rzecz paranormalna, a takich niewyjasnionych dziwnych zjawisc było w Twin Peaks od groma, co jeszcze nasuwa mi się na mysl, to chocby sam las, "sowy nie są tym czym się wydają", czarna chata.

  • twilitekid 14.11.09, 14:11
    Oceniono 4 razy 2

    @niemrawy, akurat w Twin Peaks tej całej grozy nigdy nie było widać w bezpośredni sposób. Ona gdzieś tam była, ale nie objawiała się w postaci latających przedmiotów. Alan może mieć sporo tego klimatu, ale wygląda na to, że to jednak będzie dość standardowa gra. Bo wiesz, najbardziej boimy się tego, czego nie widać.

  • niemrawy 14.11.09, 14:34
    Oceniono 4 razy 2

    twilitekid: Nie mozesz tak uogólniac, spotkania z Bobem były jak najbardziej bezposrednie, czy chociazby pamiętna dla mnie scena mordu, nie brakowało w nich grozy. Choc tak, zgodzę się ze to tajemniczosc serialu była głownym atutem który przykuwał do ekranu telewizora.Myslę ze cały problem AW polega na tym ze prace nad tą grą zaczeły się juz lata temu, tak więc główny rdzen rozgrywki kształtował się juz wtedy, samo Remedy pewnie nie przypuszczało ze potrwa to tak dlugo. Moze gra się starzeje, nie mam na mysli oprawy audiowizualnej bo ta na pewno bedzie trzymac poziom. Tego czego nie widzimy to Fabuła, to na nią liczę.

  • xello 14.11.09, 15:14
    Oceniono 2 razy 0

    O ile dalej daję tej grze pewien kredyt zaufania, to na pewno nie zamówię preordera.

  • c00ler 14.11.09, 16:30
    Oceniono 2 razy 0

    "A z jakież to przyczyny bawią Cię porównania do Twin Peaks ? Nie widzisz powiązan w powyzszych materiałach?" Widzę jedno: "Previously on Twin Peaks". Trochę jednak mało, jak na mój, zapewne nie tak wysublimowany jak twój, gust. I całkowicie zgadzam się z tym, co napisał twilitekid.

  • ser 14.11.09, 21:09
    Oceniono 3 razy -1

    ej walicie pod Drejka i Alana bo tak zajebiście będą zrobieni graficznie? Na to wygląda, aaa i pod typów z KZ2 też nie jeden spust pewnie poszedł. Bleeeh

  • gordon_freeman 15.11.09, 09:46
    Oceniono 7 razy 3

    Widzę że niektórym gul chodzi.Każdy fanboy sony wyszukuje błędów i pisze że grafika słaba.Grafa miażdży, otoczenie wykonane perfekcyjnie.Wykonanie postaci bije to co widać w HR I U2.

  • c00ler 15.11.09, 10:33
    0

    Swego czasu chciałem sobie sprawić t-shirta z "lambda-square", ale dziś widzę, że byłby to raczej kiepski pomysł ;) Tak zupełnie na marginesie :D

  • franek 15.11.09, 12:23
    Oceniono 1 raz 1

    @Gordon: Żadnej z tych gier nie widziałeś na żywo, więc nie trolluj...

  • suteq 15.11.09, 15:01
    Oceniono 3 razy -3

    Gierka wygląda średnio, tyle czasu już ją robią, że opadła mi ochota na nią. A graficznie ładniej wygląda Lost Planet 2 niż Alan.

http://wiadomosci.gazeta.pl//i/obrazki/google_search/sblank.gifhttp://wiadomosci.gazeta.pl//i/obrazki/google_search/sblank.gif/i/obrazki/google_search/google.gif

Piotr.Gnyp@polygamia.pl

Redaktor naczelny
Emerytowany RPGowiec, miłośnik fantastyki i gier wideo, aktualnie gdzieś pomiędzy graczem hardcorowym a casualem. Należy do grona tych nielicznych osób, które naprawdę lubią swoją pracę.
Najnowsze
Sports Champion czyli od czegoś trzeba zacząć

Sports Champion czyli od czegoś trzeba zacząć

Poza walką bronią białą, trudn ...

Move Sub Controller może być zastąpiony padem

Move Sub Controller może być zastąpiony padem

Sub Controller do Move został ...

Might & Magic: Clash of Heroes również na PS3 i 360

Might & Magic: Clash of Heroes również na PS3 i 360

To dopiero świetna wiadomość. ...

Na kanapie: Metro 2033

Na kanapie: Metro 2033

Nasze kolejne "Na kanapie" jes ...

Kto będzie robić gry na Move?

Kto będzie robić gry na Move?

Od kogo możemy spodziewać się ...

Konferencja Sony z GDC

Konferencja Sony z GDC

Konrad streścił w nocy, co wyd ...

Najnowsze podcasty
polygadka #118

polygadka #118

09-03-2010 11:35
polygadka #117

polygadka #117

08-02-2010 18:15
polygadka #115

polygadka #115

07-01-2010 16:14
« poprzednia 1 2 3 4 5 ... 15 następna »